خرید و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi فروش ویژه مقداد آی تی | 9to5mac Farsi

اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات بالا و قابلیت های سلولی متنوع هستید، گوشی های شیائومی برندی هستند که باید به خاطر بسپارید. ردمی یا Redmi نیز همانند پوکو یکی دیگر از زیربرندهای شیائومی است که تواسته محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های شیائومی را عرضه کند. اگر به دنبال یک گوشی شیائومی ارزان هستید می توانید محصولات Redmi را نیز در نظر بگیرید.قیمت موبایل های ردمی معمولا از سایر رقبا با مشخصات مشابه ارزان تر است. شیائومی، یک شرکت چینی نسبتا جوان، با عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت های باورنکردنی، دنیا را به تسخیر خود درآورده است. علاوه بر این، موبایل شیائومی در نپال سر و صدای واقعی در بازار ایران ایجاد کرده است. قیمت موبایل شیائومی در ایران تعداد زیادی از کاربران گوشی های هوشمند را به خود جذب می کند.

نمایشگر OLED گوشی شیائومی دارای رنگ های زنده و نیز کیفیت بسیار بالا است. افرادی که قصد بازی با گوشی موبایل خود را دارند آن هم به صورت کاملا حرفه ای، نیاز است که گوشی شیائومی انتخابی آنها با سایر گوشی های شیائومی کاملا متفاوت باشد. سری بلک شارک گوشی های شیائومی تمرکز اصلی روی مبحث گیمینگ دارند ولی در قسمت دوربین، زیاد نمیتوان روی آنها حساب کرد و با گوشی های پرچمدار آنها را مقایسه کرد.

اطمینان از اصالت کالا را سرلوحه تمامی اقدامات خود قرار داده‌ایم تا اعتماد شما به فرنا را ارج نهیم. همچنین با اتکا به کارشناسان با انگیزه و با تجربه، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هم بعد و هم قبل از خرید محصولات هستیم. شیائومی با تولید گوشی‌ های هوشمند توانسته مشتریان زیادی را در سراسر جهان و ایران جذب خود کند.

  • چیزی که همیشه به عنوان مزیت رقابتی برند شیائومی مطرح می‌شه، پایین بودن قیمت گوشی شیائومی بوده؛ به طوری که اگه امکانات و قیمتش رو با بقیه مدل‌های مشابه از برندهای دیگه مقایسه کنین، خرید گوشی شیائومی براتون وسوسه‌انگیز می‌شه.
  • فروشگاه‌ ایسل انواع موبایل شیائومی رو به کاربر عرضه می‌کنه و ضمن دیدن لیست قیمت گوشی شیائومی، می‌تونین به راحتی خرید اینترنتی گوشی شیائومی رو انجام بدین.
  • خرید گوشی شیائومی با گارانتی و قیمت مناسب نسبت به بقیه کمپانی‌ها، باعث شده کاربرهای زیادی برند گوشی‌شون رو تغییر بدن و به شیائومی رو بیارن.
  • به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

از این رو گوشی های شیائومی که با این هدف روانه بازار شدند، به شدت مورد استقبال مردم کشور ما قرار گرفتند. گوشی های شیائومی با رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید راه اندازی شدند که بسیار شبیه به رابط کاربری iOS اپل است. از خوبی های این برند می توان به آپدیت مداوم نرم افزار مجله خبری محصولات اپل اشاره کرد. در واقع شیائومی حتی پس از عرضه محصول به بازار، به دنبال بهینه سازی عملکرد گوشی های خود است.

طراحی گوشی شیائومی

اگه از سرعت بالا لذت می‌برین، شیائومی دست شما رو از این نظر باز گذاشته. اما برای داشتن بهترین تصاویر به عواملی مثل ISO، کارایی دوربین در نور کم و کاهش نویز هم دقت کنین. وجود تبلیغات در تمام بخش‌های گوشی، یکی از مهم‌ترین نکات مرتبط با این کمپانی هست که می‌تونه برای بیشتر کاربرها کمی آزاردهنده باشه. تنها اشکال جدی که نسبت به شیائومی وجود داره، به قسمت نرم‌افزار و در واقع خود MIUI مرتبط هست. در عوض با تمرکز روی محصولات فعلی و ارائه اون‌ها در بازار، کاربرهاش رو به مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنه.

خرید گوشی شیائومی در فروشگاه آسیاتل

هر چند که گوشی های شیائومی به‌خاطر ساخت و عرضه گوشی‌های میان‌رده با مشخصات بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه بودن شهرت دارند. در سالهای اخیر، شیائومی گوشی های پرچم‌داربسیار قدرتمندی را روانه بازار کرده است. شیائومی تعداد زیادی گوشی قدرتمند، زیبا و باکیفیت ساخته که همه آنها لیاقت این را دارند که پرچم‌دار شیائومی نامیده شوند. علاوه بر این شیائومی چند برند دیگر دارد که آنها نیز پرچم‌دارانی دارند؛ برند ردمی و برند پوکو. در حال حاضر جدیدترین گوشی شیائومی ، سری 12 شامل شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 NFC از محصولات برند معتبر و محبوب شیائومی است ک امکانات خوبی را ارائه می دهد. این محصول شیائومی برای اغلب بازی های کامپیوتری مناسب است و سرعت بالایی دارد. با این حال برای اجرای بهترین کیفیت بعضی از بازی های سنگین مانند فورتنایت عملکرد بی نقصی ندارد. شیائومی تعدادی تلفن همراه تولید می کند که دارای ویژگی های عالی و همچنین ظاهری عالی هستند. شما می توانید از بین انواع مختلف گوشی های موبایل شیائومی یکی را انتخاب کنید.

از همین سال‌ها بود که نام شیائومی به‌خاطر رکوردهای فروش عجیب و غریب بر سر زبان‌ها افتاد و راه ورود رسمی گوشی‌های این شرکت به بازار اروپا را در سال 2016 هموار کرد. کاربران در سال 2011 شاهد اولین گوشی شیائومی با نام mi one بودند که توانست فروش خوبی داشته باشد. سپس در سال 2016 بود که گوشی های mi mix با طراحی زیبا و خاص خود به دنیا معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت. همچنین دوربین گوشی های شیائومی اکثرا ساخت شرکت های معتبری نظیر سونی و سامسونگ می باشد. شیائومی طیف وسیعی از بیش از 100 تلفن هوشمند تولید کرده که از فن آوری های نوآورانه استفاده می کنند و دارای گزینه های مختلف در سطح ابتدایی و میان رده و سطح بالا و پرچمدار هستند. شیائومی با در نظر گرفتن درخواست های مختلف و متفاوت کاربران خود ، تلفن همراه را تولید می کند.

گوشی شیائومی به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات شیائومی در کشور ایران توانسته بخش اعظم بازار گوشی ایران را به خود اختصاص دهد. طراحی جذاب و منحصر به فرد، سنسور قوی اثر انگشت، CPU قدرتمند و عمر بالای باتری گوشی شیائومی، علت تمایل گسترده ی مردم به خرید این گوشی ها است. از طرفی شیائومی موفق شده است تمام این مزیت ها را با قیمت مناسبی به مشتریان ارائه دهد.

http://1gamer.ir