گوشی شیائومی ️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های شیائومی دیجی دو | 9to5mac Farsi

شرکت شیائومی در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار خود از جدیدترین و بهترین تراشه‌های کوالکام بهره می‌گیرد تا آن‌ها را آماده‌ی رقابت با سری S سامسونگ کند. در حال حاضر 5 سری گوشی با برند شیائومی طراحی و تولید می‌شوند که برخی از آن‌ها مدتی است به‌روزرسانی نشده‌اند. شیائومی گوشیهای خود را با چندین رده بندی مختلف عرضه و روانه بازار می‌کند.

  • بیشتر گوشی های شیائومی حتی در هنگام انجام ساده ترین کارها، بیش ازاندازه گرم می شوند.
  • البته اگر وجود زبان فارسی در منوها برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که رام چین فاقد هر زبانی غیر از چینی و انگلیسی است.
  • پایین‌تر بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارهای مهمی مانند هند کاملا به نفع شیائومی تمام شد و مدل‌هایی مانند ردمی نوت ۷ در این کشورها رتبه‌ی نخست فروش را به دست آوردند.
  • درحال حاضر که این مطلب نگارش می‌شود، بهترین گوشی شیائومی عبارت است گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi mi 11 که توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کند و از سایر گوشی های موجود در این سطح سبقت بگیرد.
  • رابط کاربری گوشی‌های این شرکت یعنی miui جزو بهترین هاست و امکان شخصی سازی را به کاربران می دهد.

شیائومی برای اینکه در این بخش فروش بیشتری داشته باشد سعی دارد تا با پایین نگه داشتن قیمت های گوشی موبایل به هدف خود برسد. شیائومی در سال 2018، گوشی موفق Poco F1 را معرفی کرد که با وجود بهره‌گیری مجله خبری محصولات اپل از چیپ قدرتمند اسنپ‌دراگون 845، تنها 300 دلار قیمت داشت. پس از آن، برای مدتی هیچ خبری از خانواده‌ی پوکو نبود؛ تا اینکه در سال 2020 این برند به‌عنوان شرکتی مستقل از شیائومی جدا شد.

Xiaomi Redmi 9A 3/32GB mobile phone

اما این شرکت برای افرادی که به این رابط کاربری علاقه ندارند، سری A را آماده کرده تا به‌جای MIUI از پلتفرم ساده Android One لذت ببرند. شیائومی Mi A3 آخرین مدلی است که از این سری (در سال 2019) روانه‌ی بازار شده است. گوشی های Mi Note شیائومی نسبت به پرچم‌داران این برند در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرند. تعداد اعضای خانواده‌ی می نوت در مقایسه با سری‌های دیگر کم‌تر است و آخرین مدلی که با این عنوان به بازار آمده، می نوت 10 لایت است که نزدیک به 2 سال از زمان معرفی آن می‌گذرد.

برای این کار لازم است در سایت شیائومی ثبت نام کرده و درخواست آنلاک بدید.پس از درخواست معمولا طی 48 ساعت بوت لودر گوشی آنلاک شده و شما میتوانید هر رامی اعم از گلوبال یا هند یا چین را بر روی گوشی خود نصب کنید. آنلاک کردن بوت لودر معمولا برای نصب رام گلوبال بر روی گوشی های پک چین یا بالعکس انجام می شود. در این قسمت می‌توانید لیست تمامی موبایل های شیائومی موجود در برتر دیجیتال به همراه قیمت روز آنها را ملاحظه فرمایید. در صورت هر گونه سوال در خصوص قیمتگوشی شیائومیو یا سایر موارد، می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید. این گوشی‌ها یا مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ می‌باشند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 دو سیمکارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت جزو گوشی های میان رده و اقتصادی شیائومی محسوب می شود. Redmi 10 در 20 آگوست 2021 وارد بازار شد و به دلیل قیمت مناسب و ویژگی های کاربردی، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. در پشت گوشی چهار دوربین و فلش دوربین دیده می شود و از آنجا که دوربین ها چند میلی متر از قاب پشتی بیرون زده اند، توصیه می شود گوشی هوشمند را در قاب شفاف موجود در جعبه قرار دهید. گوشی های برند شیائومی در این سالها با موفقیت توانسته اند سهم بزرگی از بازار موبایل را به دست آورند. کیفیت بالای ساخت ، مشخصات عالی ، رابط کاربری سریع و بهینه و بسیاری موارد دیگر از مزایای گوشی های Xiaomi هستند که باعث شده در مدت کمی این برند در سطح جهان مطرح شود.

تمام گوشی هایی که در این چهار گروه دسته بندی می شوند، قابلیت های خاصی دارند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را برگزینید. کمپانی در حال توسعه شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بسیاری از زمینه ها مانند تلفن همراه و لوازم جانبی ، لپ تاپ ، گجت پوشیدنی ، تجهیزات نورپردازی و دوربین ها ، محصولات مهمی تولید می کند. سیستم عامل شیائومی که MIUI نام دارد بر پایه اندروید است و در گوشی اندرویدی استفاده می شود. سری redmi با اراده جدید‌ترین مدل خود تحول بسیاری در بازار گوشی های شیائومیایجاد کرد.

گوشی های شیائومی ساخت چه کشورهایی هستند؟

شیائومی برای طراحی این گوشی های میان رده از فریم و قاب جذاب و مستحکم استفاده می کند و نمایشگر بیشتر گوشی های ردمی از نوع آمولد است. همین 2 ویژگی باعث شده که گوشی های ردمی در ظاهر شباهتی به یک گوشی میان رده ارزان قیمت نداشته باشند. قیمت گوشی شیائومی ردمی بین 5 تا 10 میلیون تومان است و از پرفروش ترین مدل های آن می توان به گوشی های Redmi Note 11، Redmi Note 10 Pro، Redmi Note 10S، Redmi Note 9S و…

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10A دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

اما اگر نگاهی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی بیندازیم متوجه خواهیم شد که به نسبت کیفیت و کارایی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. همچنین شما می‌توانید موبایل شیائومی یا سایر برند‌ها را با قیمت مناسب از کالاتیک خریداری کنید. کالاتیک به عنوان یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید هر لحظه از شبانه روزقیمت گوشی را مشاهده کنید. آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

شیائومی گوشی‌های خود را تا دندان مسلح می‌کند و همین باعث می‌شود در رقابت با دیگر برندهای موجود در بازار، محصولات سازنده چینی امکانات بهتر و درنتیجه ارزش خرید بالاتری داشته باشند. قیمت‌ پایین گوشی شیائومی هرگز تعیین‌کننده کیفیت گوشی های شیائومی نبوده است. ریلمی نیز مانند سایر برندها با توجه به تحریم ها، در حال حاضر هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارد ولی در فروشگاه اینترنتی ایسل می توانید مدل های مختلف این برند را مقایسه و با اطمینان با بهترین قیمت خریداری کنید. پس اگه قصد خرید گوشی شیائومی رو دارین می‌تونین به وب سایت ایسل سر بزنین و از بین مدل‌ها و قیمت‌های مختلف، گزینه مورد نظرتون رو انتخاب کنین.

http://1gamer.ir