قیمت گوشی شیائومی امروز 18 بهمن زومیت | 9to5mac Farsi

گوشی‌های هوشمند شیائومی نیز از این قائده مستثنی نیستند و متوسط طول عمر آن‌ها چیزی در حدود 6 سال است. همانطور که می‌دانید، محصولات هوشمند شیائومی به ویژه تلفن‌های همراه این برند، دارای کیفیت ساخت بالایی هستند بنابراین حتی اگر به صورت سنگین و مداوم از گوشی شیائومی خود استفاده کنید، گوشی شما در حدود 4 سال، عملکردی بدون نقص و مشکل خواهد داشت. البته باید در نظر داشته باشید برخی مسائل می‌توانند به طور مستقیم روی عمر دستگاه تاثیرگذار باشند که از میان آن‌ها می‌توان به استفاده غیر اصولی و نادرست از شارژر، وارد کردن ضربه به گوشی و آسیب دیدن آن، هک شدن سیستم عامل و… گوشی های POCO پردازنده های قدرتمندی دارند و برای اجرای بازی های سنگین مثل کال اف دیوتی طراحی شدند.

  • از طرفی مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت قطعات داخلی و خارجی اسمارتفون‌های شیائومی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • اگر از نظر سخت‌افزاری گوشی شیائومی را می‌پسندید ولی با سیستم عامل MIUI مشکل دارید، سری می A برای شما ساخته شده است.
  • ضمنا باید کفش های ورزشی هوشمند و دوربین های امنیتی را هم به لیست محصولات شیائومی اضافه کنید.
  • شیائومی Xiaomi ، که از جمله مارک های برتر در دنیای فناوری می باشد ، اولین بار توسط Lin Bin و Lei Jun تاسیس شده است.
  • این شرکت از معدود شرکت‌های چینی بود که در اکثریت مدل‌های خود از پردازنده آمریکایی کوالکام بهره می‌گرفت.

گوشی های شیائومی که دارای صفحه نمایش های جدید ، تشخیص چهره ، حسگر اثر انگشت ، سیستم دوربین چندگانه و طراحی خاص هستند ، همیشه در جایگاه مهمی در صنعت تلفن همراه قرار دارند. با ساخت و طراحی مناسب اولین گوشی خود را وارد بازار کرد و در طول این سال‌ها با تلاش روزافزون شرکت و گروه بزرگ شیائومی به‌عنوان یک برند در ساخت و طراحی موبایل گوشی‌های میان رده برای خود یک جایگاه مناسب در سطح بین‌المللی ایجاد کرد. خط تولید گوشی شیائومی با طراحی انواع مدل‌های جدید در بازار موبایل ایران، برای همه افراد با بودجه‌های کم یا زیاد مناسب به نظر می‌رسد. مشخصات گوشی شیائومی باعث شد، کاربران هنگام مقایسه قیمت گوشی ها ناگزیر از انتخاب گزینه‌ی دارای می یا ردمی باشند. از این رو، شرکت چینی که رفته رفته اپل چین هم لقب گرفته بود خیلی زود به یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند بدل شد.

گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 Lite

به همین دلیل باید مبلغ جداگانه‌ای برای رجیستری این گوشی‌ها بدین یا اون رو خودتون رجیستری کنین که دردسر زیادی داره. از این رو در خرید گوشی شیائومی دقت کنین که روی جعبه برچسب رجیستری کالا وجود داشته باشه. شیائومی که در سال ۲۰۲۰، صاحب ۱۱ درصد از بازار گوشی موبایل در جهان بود، برای رسیدن به این نقطه باید از شانه‌های اپل بالا می‌رفت.

بیشتر گوشی های شیائومی حتی در هنگام انجام ساده ترین کارها، بیش ازاندازه گرم می شوند. ردمی نوت 11T پرو به واسطه تراشه Dimensity 8100 جزء گوشی های گیمینگ شیائومی به حساب می آید. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.

قیمت گوشی شیائومی در مشهد

البته باید در نظر داشت استراتژی شیائومی در ارائه محصولات با سود کم، سبب شده تا محصولات این کمپانی در مقایسه با سایر گوشی‌ها، قیمت بسیار مناسب‌تری داشته باشند. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد تا با کاهش حاشیه سود خود، طرفداران بیشتری را به خرید محصولاتش ترغیب کند تا به این شکل، با جبران سود نیز فروش محصولات خود را افزایش دهد. مجله خبری محصولات اپل شاید برایتان جالب باشد که بدانید رکورد بیشترین فروش گوشی موبایل در 24 ساعت، در سال 2015 به شیائومی اختصاص یافت. شیائومی توانست با ارائه تخفیف‌های بسیار زیاد در طی 1 روز، چیزی در حدود ۲۱۱۲۰۱۰ گوشی هوشمند را از طریق وبسایت خود به فروش برساند. رکورد بیشترین فروش محصول، پیش از این به شرکت Tmall در سال 2014 اختصاص داشت.

به این مفهوم که اکثر باتری‌های گوشی شیائومی که از فناوری شارژ سریع بهره مند هستن 80% ظرفیت‌شون رو بعد از 800 چرخه شارژ حفظ می‌کنن. برند چینی شیائومی هم در سال 2020 با تولید و عرضه گوشی پرچمدارش یعنی Mi 10 Ultra موفق شد تا سقف شارژ رو به 120 وات برسونه. با توجه به قیمت مناسب گوشی شیائومی و درصد سود خیلی کم تمام محصولات این برند، کمپانی نمی‌تونه گوشی‌های خیلی زیاد و متنوع معرفی کنه.

Redmi note 8 pro از سری نوت redmi بوده که نسبت به محصولات هم ردیف خود از دیگر برند‌ها برتری دارد. در ساخت این دستگاه از تراشه Helio G90 استفاده شده که پردازنده هشت هسته‌ای ن بسیاری از برنامه‌های سنگین را پشتیبانی می‌کند. دوربین این موبایل با فناوری جدید و به صورت چهارگانه و با کیفیت 64 مگاپیکسلی ساخته شده است. دیگر نکته مثبت redmi note 8 pro طراحی متفاوت بدنه آن است که نمایشگر آن بدون هیچ لبه‌ای در جلو گوشی دیده می‌شود.

لطفا در صورت ابهام در مورد مناسب بودن گوشی برای بازی و مشخصات فنی آن از بخش دیدگاه‌ها استفاده کنید. دسترسی به مقایسه کم‌ترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است. همچنین بخشی برای مشاهده‌ محبوب‌ترین مقایسه‌های گوشی انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است. اکنون مقر اصلی این کمپانی بزرگ در پکن قرار داد و از زمان راه اندازی خود تا به امروز، توانسته سهم بسیار زیادی از بازار کشور چین و ایران را به خود اختصاص دهد. شیائومی 11 تی پرو در بخش‌های مختلف یک گوشی بسیار خوب و کامل است و در عین حال با قیمتی بسیار رقابتی به فروش می‌رسد.

http://1gamer.ir