گوشی شیائومی خرید موبایل شیائومی گوشی های به روز شیائومی برتر دیجیتال | 9to5mac Farsi

هدف از تولید محصولات این خانواده، جذب کاربرانی بود که توانایی خرید مدل‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی این شرکت را نداشتند. شیائومی در سال 2019 ردمی را به‌عنوان برندی مستقل معرفی کرد تا تمرکز خود را روی بازار گوشی‌های رده‌بالا قرار دهد. با اینکه این روزها Redmi هم محصولاتی در حد پرچم‌داران شیائومی تولید می‌کند، اما همچنان به ارائه‌ی گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت توجه بیش‌تری نشان می‌دهد. پس از این پیشروی که در سال 2014 اتفاق افتاد، این شرکت جاه‌طلب، قلمروی خود را به خاک مالزی، فیلیپین و هند هم گسترش داد.

  • اگه جزو افرادی هستین که گوشی معمولا از دست‌تون میفته، بهتره گوشی‌هایی با بدنه فلزی خریداری کنین.
  • با این حال، زیرمجموعه‌های شیائومی زیر نظر این شرکت کار می‌کنند و در همه‌ی مراحل تحقیق، طراحی، تولید و بازاریابی از کمک یا استاندارد این مجموعه بهره می‌برند.
  • در سری Mi با زیرمجموعه‌هایی مثل Pro ،Ultra و Lite روبه‌رو می‌شیم که هرکدوم مشخصات اختصاصی خودشون رو دارن.
  • برای مثال گوشی شیائومی ردمی K40 پرو پلاس دارای یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ است.

رده‌ی گوشی شیائومی می A به جای سیستم عامل MIUI دارای پلتفرم Android One است. این سیستم عامل سبب می‌شود که از یک تجربه‌ی کاربری اندروید معمولی در یک قالب سخت‌افزاری شیائومی استفاده کنید که برای کسانی که از MIUI متنفر هستند، عالی است. یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در استفاده از گوشی‌های شیائومی، فریم ورک MIUI نصب شده روی سیستم عامل اندروید این گوشی‌ها است. تجربه‌ی کاربری نرم‌افزاری گوشی‌های شیائومی یا خیلی خوب یا خیلی افتضاح است. عموما گوشی‌های این دو سری نسبت به قیمت خود عملکرد قابل‌قبول و سخت‌افزار مناسبی ارائه می‌کنند.

گوشی موبایل شیائومی مدل REDMI 10A دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت – گلوبال

پردازنده، باتری و نمایشگر در کنار ویژگی های نرم افزاری مخصوص بازی از نقاط قوت این گوشی ها محسوب می شود. در حالی که ممکن است دوربین ها در سری POCO کیفیت خیلی بالایی نداشته باشند. از جدیدترین مدل های پوکو باید به POCO X4 Pro و POCO F4 GT اشاره کنیم که از بهترین مدل های پوکو موجود در بازار محسوب می شوند. اگر می خواهید از فضای ذخیره سازی بزرگ و وضوح بصری فوق العاده با جزئیات قطعی لذت ببرید، تلفن های همراه Redmi که برای ارائه صفحه نمایش شگفت انگیز، پردازنده قدرتمند و دوربین درخشان به شما ساخته شده اند، انتخاب ایده آلی هستند.

درکل، سری Mi Note را می‌توان میان‌رده‌هایی با سخت‌افزار و قیمت مناسب توصیف کرد. شما با خرید مجله خبری محصولات اپل از فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ می توانید، محصول موردنظر خود را حتی بدون چک، به صورت اقساطی خریداری کنید. شیائومی بیشتر به دنبال این بود که حتی مردم با توان اقتصادی پایین نیز بتوانند، بهترین گزینه ممکن را خریداری کنند. درواقع این شرکت چینی، با عقیده سود کم و فروش بالا پا به عرصه تولید گوشی های هوشمند گذاشت. تنها گوشی های پرچم دار این شرکت قیمت نسبتاً بالایی دارند، اما گوشی های پایین رده و میان رده از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند و در مقابل قابلیت های فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

شیائومی همچنین دارای دستگاه هایی در رنج های مختلف قیمتی است، به این معنی که صرف نظر از اینکه به دنبال هزینه 100 دلاری یا 1000 دلاری هستید، چیزی برای خود پیدا خواهید کرد. هم از نظر کیفیت ساخت و هم از منظر طراحی، می توانید در قبال پول خود یک گوشی عالی را انتظار داشته باشید. این گوشی‌ها در 4 یا 5 مدل مختلف به بازار عرضه می‌شوند و نسخه لایت معمولا جزو میان‌رده‌های بازار به حساب می‌آید. شیائومی اما سیاستی متفاوت را پیش گرفته و هنوز هم گوشی‌های خود را با آداپتور به فروش می‌رساند، آن هم نه آداپتور 15 وات بلکه آداپتورهای 33، 67 یا 120 واتی! پس به علاوه ارزش خرید بالاتر گوشی های شیائومی شما نیازی به پرداخت مبلغ جداگانه برای خرید شارژر نیز نخواهید داشت. اما در اواخر سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ و اوایل سه ماهه سوم این سال، شیائومی به این سلطه ۸ ساله پایان داد و حالا شیائومی بزرگترین تولید کننده گوشی موبایل در جهانه.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 GT 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

شیائومی، علاوه بر فروش گوشی هوشمند، توانست 1 میلیون و 263 هزار محصول دیگر شامل مچ بند هوشمند، تلویزیون هوشمند، گجت‌های هوشمند و… شیائومی علاوه بر رکورد بیشترین فروش محصول، توانست به سود 420 میلیون دلار نیز دست یابد. پرچم داران شیائومی سری MI این برند را تشکیل می دهند که به تازگی این نام به XIAOMI تغییر یافت. گوشی های پرچم دار این برند که قوی ترین پردازنده و باتری را در کنار دوربین فوق العاده و نمایشگر حرفه ای در خود دارند، با قیمتی بیشتر از 15 میلیون تومان به فروش می رسند. از بین این گوشی ها می توان به 3 سری اخیر آن یعنی سری Mi 10، سری Mi 11 و شیائومی 12 اشاره کرد که برترین های شیائومی محسوب می شوند. شیائومی پس از تثبیت نام برند خود در بازارهای جهانی، انواع گوشی های پرچم دار، میان رده، گوشی های مخصوص گیمینگ، گوشی های اقتصادی و معمولی را طراحی و تولید کرده است.

از طرف دیگر، شما دستگاهی لوکس را در دست خود خواهید دید که بدنه آلومینیومی شیک و ظریف و بسیار تمام شده آن را متفاوت می کند. ممکن است Connection برقرار شده به دلیل طولانی شدن مدت زمان اتصال بسته شده باشد و یا به دلیل صحیح نبودن Request-header های درخواست شما و یا Response-header های سرور اصلی دچار اختلال شده باشد. داشتن برنامه‌های اضافی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم بسیار آزاردهنده است. نکته دیگر این است که شیائومی حتی برای دستگاه‌های قدیمی خود بروزرسانی‌های MIUI را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، شما یک ضد بدافزار نیز روی این سیستم‌عامل و اسمارتفون خواهید داشت. این کار به این معناست که باتری 4500 میلی‌آمپری این گوشی در 5 دقیقه اول 41 درصد شارژ خواهد شد و به‌ طور کلی فقط به 23 دقیقه زمان نیاز داره تا به 100 برسه.

اما باید دقت داشته باشید که از سپتامبر ۲۰۱۸ دیگر امکان بستن بوتلودر پس از فلش رام گلوبال روی گوشی چینی وجود ندارد و در صورت اقدام به چنین کاری گوشی غیرقابل استفاده خواهد شد. رابط کاربری MIUI بر پایه‌ی اندروید است؛ با این وجود، آپدیت اندروید و MIUI وابسته به یکدیگر نیستند. شیائومی معمولا طی دو سال ۲ نسخه ارتقا اندروید را به کاربرانش ارائه می‌کند؛ اما نسخه‌های پایدار آپدیت شیائومی برای MIUI به صورت ماهیانه منتشر می‌شود. برای کاربرانی که مشتاق برخورداری از جدیدترین امکانات هستند، شیائومی آپدیت هفتگی یا رام developer را نیز در نظر گرفته است. این آپدیت‌ها به صورت هفتگی منتشر می‌شوند و برای دریافت آن‌ها لازم است یک بار رام دولوپر یا بتا را روی گوشی خود فلش کنید. رابط کاربری MIUI در نسخه‌های MIUI 12 و MIUI 12.5 کاملا بهینه شده و امکاناتی نظیر هوش مصنوعی برای اجرای سریعتر برنامه‌ها به آن اضافه شده است.

بیشتر مدل های گوشی شیائومی ازنظر حافظه داخلی و رم با تنوع خوبی روبه رو هستند و توانایی خوبی برای مدیریت سرعت اجرای برنامه ها دارند. شرکت شیائومی در تولید گوشی های خود دو فاکتور مهم را در نظر می گیرد تا خرید گوشی شیائومی، اولویت اول مشتریان شود. گفته شد که این برند چینی، گوشی‌هایی ارزان‌قیمت در مقایسه با برندهای دیگر ارائه می‌دهد و علاوه بر ۵ رده‌ی اصلی گوشی‌هایش دارای سه برند جانبی ردمی، پوکو و بلک شارک است. هر رده از گوشی‌های این برند، با یک شماره نام‌گذاری می‌شود و هر شماره گوشی شیائومی دارای زیرشاخه‌هایی است که در محدوده‌های قیمتی متنوعی قرار دارند. به علاوه، طراحی و مشخصات در مدل‌های گوشی‌های شیائومی در کشورهای مختلف دنیا، با هم دیگر متفاوت است و حتی در بعضی مناطق دنیا، بعضی از این گوشی‌ها نام‌های خاص خودشان را دارند. با عرضه‌ی Mi 3 محبوبیت شیائومی در چین به اوج خود رسید و این شرکت توانست ۱۸.۷ میلیون گوشی شیائومی می ۳ را به فروش برساند.

http://1gamer.ir