قیمت گوشی آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز ۲۴ شهریور + محصولات جدید اپل ایمنا

زیرا در مراسم دیشب، اپل نمودار مربوط به مقایسه این تراشه با تراشه‌ی A13 را نمایش داد که سه سال قبل عرضه شده است. پنل پشتی این دو گوشی تفاوت بزرگی با هم ندارند و همان رویکرد همیشگی اپل برای این دو تکرار شده است. زیرا حالا به جای ناچ، از حفره‌ی نمایشگر مستطیل شکل بزرگی استفاده شده است. به لطف این مشخصه، کاربران خیلی سریع می‌توانند مدل‌های پرو آیفون ۱۴ را تشخیص بدهند. شایعات و حدس و گمان های متعددی درباره قیمت آیفون پرومکس نیز وجود دارد.

  • البته قرار نیست آیفون‌های بازار آمریکا به اینترنت ماهواره‌ای متصل شوند و فقط امکان تماس اضطراری در شرایط خاص وجود خواهد داشت.
  • تامین انرژی گوشی iPhone 14 نیز بر عهده یک باتری 3279 میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده است.
  • با شارژر ۲۰ واتی که برای این محصول در نظر گرفته شده می‌توانید در مدت زمان ۳۰ دقیقه نزدیک به ۵۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کنید.
  • دوربین ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته روی آیفون ۱۴ پرو مکس ویژگی‌های بسیار خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

تاکنون در هیچ یک از گوشی های هوشمند چنین میزان روشنایی دیده نشده است. در حالی که در نسل قبل این میزان به ۶ گیگابایت از نوع LPDDR4X می رسید. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

دلایلی برای خریدن آیفون 14 پرو و پرو مکس

مسلما قیمت نسخه‌های دیگر این گوشی که حافظه داخلی آن‌ها به 1 ترابایت هم می‌رسد، بیشتر خواهد بود. بخش نرم‌افزاری این گوشی با وجود سیستم عامل جدید iOS 16 تکمیل می‌شود. این رابط کاربری از ویژگی‌های هیجان انگیزی مانند صفحه زمینه متفاوت، ویجت‌های جدید و قابل تنظیم، نمایش چند مرحله‌ای مسیرها و ویرایش یا حذف پیامک‌های ارسالی برخوردار است. همچنین آیفون 14 9to5mac پرو با داشتن ویژگی‌هایی مانند تشخیص تصادف و Emergency SOS توانایی نجات کاربران را در شرایط اضطراری دارد. همچنین بالاخره قابلیت‌هایی مانند صفحه نمایش همیشه روشن و نرخ نوسازی تطبیقی که به راحتی از 1 هرتز تا 120 هرتز تنظیم می‌شود به نسخه‌های پرو آیفون 14 اضافه شده است. نتیجه این حرکت به وجود آمدن جزیره پویا است که بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

بدترین ریبوت های انیمه از نگاه سایت فیگار

در این نسل اپل قابلیت ارسال پیام اضطراری از طریق ماهواره و قابلیت تشخیص تصادف شدید و تماس با مرکز امداد رسانی را در آیفون 14 قرار داده است. دوربین جلوی آیفون 14 پرو مکس نیز دست خوش تغییر شده و از سنسور 32 مگاپیکسلی با کیفیت که ساخت ژاپن و کره است، بهره برده و کیفیت تصاویر بهتری را ارائه می کند. طبق ادعای شرکت کوپرتینویی آیفون 14 تا 20 ساعت ویدیو و 80 ساعت پخش صدا و موسیقی دوام می‌آورد؛ برخلاف آیفون 13 که 19 ساعت ویدیو و 75 ساعت موزیک می‌توانست پخش کند. این پیشرفت بسیار خبر خوبی است؛ زیرا آیفون 13 در بخش بررسی ما تنها توانست تا 10.5 ساعت شارژ ارائه دهد؛ اما باید منتظر بمانیم آیفون 14 عرضه شود تا بتوانیم صحت ادعای اپل را تحت بررسی قرار دهیم. آیفون 13 از شارژ سریع 23 واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند باتری را ظرف مدت 30 دقیقه به 50 درصد برساند. دوربین دوم 12 مگاپیکسلی سنسور اولتراواید با دریچه دیافراگم f/2.4 است که توانایی بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

سیستم عامل iOS 16 آنقدر ویژگی‌های جدید پیش روی کاربران قرار می‌دهد که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از آنجایی که با یک گوشی بزرگ سر و کار دارید، صفحه نمایش بسیار با کیفیتی را روی آن مشاهده می‌کنید که داینامیک ایسلند روی آن به شدت خودنمایی می‌کند. داینامیک آیسلند با یکسری از اپلیکیشن‌های تردپارتی مانند اسپاتی‌فای هم سازگاری دارد. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته روی آیفون ۱۴ پرو مکس ویژگی‌های بسیار خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. اپل ادعا می‌کند که ناچ روی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس مرده اما همچنان Dynamic Island یا همان ناچ کپسولی شکل را روی صفحه نمایش می‌بینید که Dynamic Island نام دارد.