قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس Apple iPhone 14 Pro Max فروش اقساطی و ویژه

دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی این گوشی نیز از قابلیت‌ فوکوس خودکار برخوردار شده است. این سنت حال با سری iPhone 14 تغییر کرده و مدل‌های غیر پروی این سری مانند نسل قبل از تراشه A15 Bionic بهره می‌برند. در کنار این تراشه از 6 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X استفاده شده که از نظر فناوری از مدل‌ها پرو عقب‌تر است. اپل گوشی iPhone 14 را با 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  • شاید این پیشرفت جای شگفتی داشته اما این عدد نشان می دهد پردازنده A15 هنوز در دسته قوی ترین ها حضور دارد.
  • جالب این‌که نتایج پردازنده A16 Bionic از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7 نیز بیشتر است.
  • این امر در خصوص گوشی تاشو جدید سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد 4 کمتر صدق می‌کند، چرا که در نسخه پایه از 256 گیگابایت حافظه بهره می‌برد.

در ویدئو به صورت مفصل به بررسی و مقایسه این دو در این موقعیت عکاسی پرداخته شده است. از نظر برخی دیگر از صاحبنظران شما اگر قصد خرید آیفون 14 پرومکس با ظرفیت یک ترابایت را دارید با 1099 دلار آمریکا را کنار بگذارید. این افراد می گویند که 500 دلار باید به قیمت آیفون 13 پرومکس اضافه کنید تا به قیمت اصلی Pro Max iphone 14 برسید. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی امکان ضبط ویدیوهای 8K را به کاربران می­دهد. این دوربین­ها از فناوری ادغام پیکسل­ها به صورت 4 به 1 نیز استفاده می­کنند.

اپل گوشی های «آیفون 14 پرو» و «آیفون 14 پرو مکس» را رسماً معرفی کرد

بهتر است اپل روی ویژگی‌های هوش مصنوعی، قابلیت‌های سیری و ارائه داده‌ها و خدمات بهتر و واضح‌تر برای کاربران، تمرکز کافی را داشته باشد. داشتن یک سیری خوب و باکیفیت می‌توان در رقابت با Google Assistant مناسب باشد. این تاچ آیدی ممکن است با دکمه پاور ادغام شده و در قسمت کناری گوشی قرار بگیرد. یا اینکه همانند بسیاری از گوشی‌های اندرویدی، به صورت یک دکمه در زیر نمایشگر باشد. طبق پیش‌بینی کارشناسان، طراحی آيفون 14 ترکیبی از آیفون 12 و 4 خواهد بود.

خرید و قیمت آیفون 14

در پنل پشتی نیمه براق این پرچمدار خبری از سنسور چهارم نخواهد بود و همانند دیگر گوشی‌های هوشمند این شرکت در ماژول دوربین تنها سه سنسور وجود خواهد داشت. کمپانی اپل ادعا می کند iPhone 14 plus بهترین عمر باتری را در میان گوشی های آیفون دارد. باتری این گوشی برای پخش 26 ساعت ویدئو پلی بک، 20 ساعت تماشای مستقیم ویدئو و 100 ساعت پخش آهنگ دوام دارد. همچنین آیفون 14 معمولی نیز اعداد 20، 16 و 80 را ثبت کرده است که نشان می دهد ادعای اپل در این مورد تا به اینجای کار صحیح بوده. بسیاری از بحث های پیش آمده درباره این سری، شباهت چیپ A15 بایونیک اپل با سری قبلی است. GPU پنج هسته ای در آیفون 14 پلاس آن را نسبت به مدل قبلی متمایز می سازد.

بررسی آیفون ۱۴ پرو مکس

شرکت اپل همیشه از بریدگی نمایشگر گوشی‌های خود که ماژول قدرتمند TrueDepth را در خود جای می‌دهد حتی در مواجهه با طعنه‌های رقبایی مانند سامسونگ دفاع کرده است. با این حال امسال اپل در تولید گوشی‌های جدید خود گامی به سوی جلو برداشته و این ویژگی را در نیمی از گوشی‌های آیفون 14 یعنی نسخه های پرو، حذف کرده است. شرکت اپل در طی رویداد Far Out از گوشی جدید آیفون 14 پرو رونمایی کرد. این گوشی با مشخصات برتر خود، وبلاگ 9to5mac.ir مسیر را برای تولید آیفون‌های جذاب آینده هموار کرده است. مدل‌های پرو در سری آیفون 14 اکنون دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی هستند که به شما امکان می‌دهد چهار پیکسل را در یک پیکسل ترکیب کنید تا عکس‌های روشن‌تر، دقیق‌تر و بهتری را ثبت کنید. باتری آیفون 14 پرو مکس در بحث ظرفیت تا قسمتی مشابه آیفون 14 پلاس است اما با بهبود های طراحی در پردازنده A16 قطعا عمر باتری بیشتری را در این دستگاه شاهد خواهیم بود.