گوشی شیائومی خرید و قیمت روز انواع گوشی شیائومی 18 بهمن | 9to5mac Farsi

اگر گیمر حرفه ای هستید، برای خرید گوشی شیائومی باید به سراغ برند بلک شارک بروید که گوشی های قدرتمند شیائومی مخصوص بازی هستند. این گوشی ها در کنار ظاهر جذاب و جوان پسند خودشان، بهترین پردازنده ها و باتری ها را در خود جای می دهند و برای اجرای سنگین ترین بازی ها با گرافیک بالا بهترین انتخاب خواهند بود. سیستم خنک کننده به کار رفته در سری بلک شارک شیائومی هم یک سیستم مخصوص گیمینگ است تا آسیبی به قطعات گوشی وارد نشود. هر چند این زیر برند شیائومی در بازار موبایل ایران به خوبی شناخته شده نیست.

شیائومی در حال حاضر جدیدترین نوع مدل از تولیدات این کمپانی بزرگ چینی است که ما سعی کرده‌ایم به بررسی کوتاه اما دقیق این سری بپردازیم. با وجودی که عمر شیائومی نسبت با سایر برندها در تولید گوشی کوتاه تراست ولی در همین مدت کوتاه، توانسته به عنوان یک رقیب قابل برای آن ها عرض اندام کند و سهم بزرگی از بازار را نصیب فروش گوشی های خود کند. تعداد خیلی کمی از برندها، از نسخه‌ی خام اندروید روی گوشی‌های خود استفاده می‌کنند و به جای این کار، ظاهر و تجربه‌ی کاربری اندروید را شخصی‌سازی کرده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌نمایند. این کار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا گوشی‌های خود را برند کنند و MIUI نیز هویت شیائومی در دنیای اندروید است. اگر بخواهید گوشی ارزان‌تر را با امکانات بیشتری داشته باشید شیائومی تقریبا راه را برایتان باز گذاشته است. توجه داشته باشید که تمام اپلیکیشن های چینی رام چین به راحتی توسط کاربر قابل حذف هستند و امکان نصب برنامه‌های گوگل نیز روی رام چین وجود دارد؛ اما اگر می‌خواهید زبان منوها را تغییر دهید، باید اقدام به فلش رام گلوبال کنید.

  • شیائومی در سال 2010 با ارائه نسخه سفارشی از اندروید و عنوان یک شرکت نرم افزاری تاسیس شد.
  • سری شماره‌گذاری شده، خود شامل چند نوع می‌شود؛ مثلا امسال علاوه بر مدل اصلی شیائومی 12، ورژن‌های پرو و X آن هم روانه‌ی بازار شدند.
  • زومیت قیمت گوشی های شیائومی را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور جمع‌آوری می‌کند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاه‌ها مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشنده اینترنتی را بیابید.
  • هنگام انتخاب تلفن همراه شیائومی ، مهم است که کاربران در مورد نیاز مورد نظر خود تصمیم بگیرند و تلفن مناسب برای این منظور را انتخاب کنند.
  • در ادامه، سری های مختلف گوشی های شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم تا عباراتی را که در عنوان آن‌ها به کار می‌رود، بهتر بشناسید.

وقتی که گوشی‌تون رو دوباره چک می‌کنین، می‌بینین ظرفیت باتری برای یک روز کامل کاری پر شده. بهترین روش برای درک میزان کیفیت عکس‌برداری هر گوشی، جست‌وجو در اینترنت و پیدا کردن تصاویری هست که با خود اون گوشی ثبت شده. با پیشرفت تکنولوژی، قدرت و ظرفیت باتری‌ها هم بیشتر می‌شن و اگه برای مدت‌های طولانی از گوشی‌تون استفاده می‌کنین، سعی کنین یک گوشی با باتری قدرتمند بخرین. به همین دلیل این کمپانی می‌تونه قیمت‌هاش رو ثابت نگه داره و هم‌چنان میزان رضایت کاربرهاش رو نسبت به محصولاتش افزایش بده. پوکو یکی از بزرگترین زیر مجموعه‌های برند Xiaomi هست که از سال 2020 فعالیتش رو در هند شروع کرده.

امکان مقایسه مشخصات فنی گوشی های موبایل در سایت کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده است. ظرفیت باتری 5020 میلی آمپری ، امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می کند. تلفن همراه شیائومی RedMi 9 با صفحه نمایش HD ، تصاویر عالی ارائه می دهد. مدل دیگر گوشی شیائومی یعنی RedMi 9A تلفنی است که انواع نیازهای کاربران را برآورده می کند و با قیمت مقرون به صرفه همیشه مورد علاقه است و کاربران را به سمت خود جذب می کند. این مدل با ظرفیت رم 2 گیگابایت و پردازنده 8 هسته ای ، عملکرد بالایی را ارائه می دهد. این گوشی به شما کمک می کند تا با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی خود عکس های واضحی بگیرید.

قیمت گوشی شیائومی با وجود قابلیت‌های سخت‌افزاری بسیار عالی و سیستم دوربین بی‌نظیر، بسیار پایین است و اگر به دنبال خرید یک گوشی با مشخصات گوشی‌های پرچمدار ولی با قیمت پایین هستید، خرید گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خرید گوشی ردمی شیائومی را به کسانی که نمی‌توانند پول خرید گوشی شیائومی Mi یا Mi Note را بپردازند، پیشنهاد می‌کنیم. در مجموع گوشی‌های شیائومی می نوت در مقایسه با گوشی‌های شیائومی می، مشخصاتی ضعیف‌تری دارند. برای مثال، گوشی شیائومی می ۱۰ لایت ویژگی‌های ضعیف‌تری در مقایسه با گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو دارد. بنابراین، در هنگام خرید گوشی شیائومی ، علاوه بر رده‌ی گوشی‌، باید به مدل دقیق آن نیز توجه داشته باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 NFC دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

بدنه شیشه‌‌ای و مواج آن بسیار جذاب بوده و آن را تبدیل به یک اثر هنری کرده است. صفحه نمایشگر آن هیچ حاشیه‌ای نداشته و کیفیت و میزان نور آن نیز در هیچ یک از موبایل‌های مشابه‌اش دیده نمی‌شود. دوربین پشت گوشی با استفاده از عدسی‌های فوق عریض و تله فتو عکسی بسیار شفاف و با رنگ‌های طبیعی به شما تحویل می‌دهد. علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو مجله خبری محصولات اپل این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج می‌شود. در سال‌های بعد از احداث شیائومی، چنان رشد و پشیرفت این شرکت بالا بود که در آسیا آن را با نام اپل دو میشناختند، همین موضوع سبب شد شیائومی محصولات خود را در سطح جهانی نیز عرضه کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K60 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 16/512 گیگابایت

شیائومی امروزه یکی از ۴ تولیدکننده‌ی مطرح گوشی هوشمند در جهان به شمار می‌رود. بسیاری از گوشی های شیائومی در برخی کشورها مانند هند پرفروش‌ترین گوشی سال لقب گرفتند. پس از اولین اقدام شما برای این کار که منوط به داشتن حساب کاربری شیائومی است، ظرف چند روز مجوز آنلاک کردن برایتان صادر می‌شود. پس از این مرحله قادر خواهید بود رام گلوبال را روی گوشی شیائومی پک چین خود را از طریق Mi Flash فلش کنید.

محدوده قیمت

برای خرید یک گوشی مناسب علاوه بر قیمت گوشی شیائومی باید به مدل و امکانات توجه داشت باشیم و شرکت شیائومی تلاش کرده است گوشی های پرجم دار خود را با کیفیت بالا در طراحی اما قیمت مناسب تری تولید کند. در جدول زیر مدل و قیمت محصولات شرکت شیائومی را مشخص کرده‌ایم تا در انتخاب یک گوشی مناسب به شما کمک کند. زومیت تمام گوشی های جدید شیائومی را به محض رونمایی در دیتابیس محصولات خود قرار می‌دهد. بنابراین، برای اطلاع از قیمت روز گوشی شیائومی و خرید آن از فروشگاه‌های اینترنتی مختلف می‌توانید به صفحه‌ی مختص گوشی شیائومی مورد نظر خود در زومیت مراجعه کنید. علاوه بر این، با رفتن به قسمت تصاویر می‌توانید عکس گوشی شیائومی مورد نظر خود را از زوایای مختلف مشاهده کنید. امکان مقایسه انواع گوشی شیائومی و دیگر برندها نیز در بخش محصولات زومیت فراهم است.

http://1gamer.ir