قیمت گوشی شیائومی آپدیت امروز 18 بهمن ایسل | 9to5mac Farsi

پایین‌تر بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارهای مهمی مانند هند کاملا به نفع شیائومی تمام شد و مدل‌هایی مانند ردمی نوت ۷ در این کشورها رتبه‌ی نخست فروش را به دست آوردند. با ارائه طیف گسترده ای از لوازم جانبی گوشی شیائومی و لوازم جانبی لپ تاپ شیائومی، مانند هدفون های با کیفیت خوب و بسیاری از لوازم جانبی شیائومی بهترین برندی است که می توان به آن مراجعه کرد. تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل شما اگر اخیراً یک گوشی هوشمند اندرویدی خریده اید و می خواهید تجربه موسیقی خود را افزایش دهید. میتوان بین گوشی ها و لوازم مختلف شیائومی را انتخاب کرد که با حذف نویز فعال طراحی شده است تا کیفیت صدای فراگیر شگفت انگیزی همراه با انعطاف پذیری و تحرک کامل را به شما ارائه دهد.

پوکو یا Poco یکی از زیربرندهای Xiaomi است که به تولید گوشی مشغول است.به تازگی این برند از شیائومی مستقل شد هرچند که در مالکیت آن قرار دارد و به صورت مستقل در بازار فعالیت می کند. علاوه بر این ، می توانید گوشی های هوشمند شیائومی را با ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی انتخاب کنید تا از بروز مشکل در ذخیره سازی عکس ، فیلم و یا بازی جلوگیری شود. اگر میخواهید دستگاه شما تعداد بیشتری برنامه یا بازی را همزمان و سریع اجرا کند باید مدل هایی با ظرفیت رم بالا مانند Poco X3 Pro ترجیح داده شود تا سرعت را تضمین کند. شما می توانید با ثبت نام در سایت دیجی سنتر برای خرید و بررسی انواع گوشی شیائومی و مقایسه سایر موارد ، بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید. شما عزیزان می‌توانید برای خرید گوشی شیائومی، از همین صفحه اقدام به انتخاب گوشی مدنظر خود نموده و وارد صفحه مربوط به همان گوشی موبایل شوید. در این صفحه می‌توانید بهترین و جدیدترین گوشی شیائومی که به بازار معرفی شده است را مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایید.

  • اما باید دقت داشته باشید که از سپتامبر ۲۰۱۸ دیگر امکان بستن بوتلودر پس از فلش رام گلوبال روی گوشی چینی وجود ندارد و در صورت اقدام به چنین کاری گوشی غیرقابل استفاده خواهد شد.
  • © 2022 تمام حقوق برای فروشگاه صدرالند ™ محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است.
  • با این حال برای اجرای بهترین کیفیت بعضی از بازی های سنگین مانند فورتنایت عملکرد بی نقصی ندارد.
  • در تب قیمت موبایل شیائومی موردنظر خود علاوه بر لیست فروشگاه‌ های عرضه‌کننده، نمودار تغییرات قیمت نیز در دسترس قرار دارد.
  • کاربران در سال 2011 شاهد اولین گوشی شیائومی با نام mi one بودند که توانست فروش خوبی داشته باشد.

قبل از پرداخت هزینه، تمام قسمت های گوشی مانند کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین ها، پردازنده و موارد دیگر را به دقت بررسی کنید. گوشی شیائومی در ابتدا ظاهری شبیه به گوشی های اپل داشت ولی آن شباهت فقط برای جذب مشتری های اولیه بود. قاب های شیشه ای و فلزی پشت گوشی شیائومی، در رنگ های سفید، مشکی و آبی، تلالو نور را به شکل زیبایی بازتاب می‌دهند. همانطور که پیش از این گفتیم، شیائومی یک شرکت بسیار جوان است و تنها یک دهه از تأسیس آن می‌گذرد. بدون شک این شرکت توانسته است در مدتی بسیار کوتاه، رشد چشمگیری داشته باشد. در زیر، چندین وجه تمایز گوشی شیائومی از دیگر گوشی‌های موجود در بازار را برای شما توضیح می‌دهیم.

مشتریان ما بهترین تلفن اندرویدی را دریافت می کنند که نیازها نسبت به بودجه آنها را برآورده می کند. تعامل عمیق ما با فناوری و درک مصرف کنندگان، ما را قادر ساخته است که با طیف گسترده ای از محصولاتی که دارای جدیدترین ویژگی ها هستند و قیمت رقابتی دارند، همکاری و مدیریت کنیم. در دارسو، ما سعی می ،، کنیم از یک تجربه خرید یکپارچه در فروشگاه، آنلاین یا تلفن همراه اطمینان حاصل کنیم . در میان انبوهی از مزایا، ما پیشنهادات انحصاری شخصی را ارائه می دهیم از طریق فروشگاه دارسو با اطمینان خاطر خرید کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11SE 5G ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

کافیست عکس های گرفته شده با مجله خبری محصولات اپل را با دوربین های دیگر مقایسه کنید تا متوجه رنگ های واقعی، کیفیت بالا و جذابیت تصاویر گرفته شده بشوید. تمام این مزیت ها گوشی های شیائومی را به عنوان یکی از اولین گزینه های خرید گوشی موبایل در دنیا قرار داده است. شرکت بزرگ شیائومی در ده سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته و موفق شده است دو پارامتر کیفیت بالا و قیمت مناسب را در کنار هم قرار دهد.

گوشی شیائومی Redmi Note 11SE

قبلا MIUI بعضی از قابلیت‌هایی پایه‌ای اندروید مثل جا به جایی آیکون اپلیکیشن‌ها را نداشت. این نقص‌ها همراه با بعضی از طراحی‌های شیائومی، سبب انتقادات شدیدی از MIUI شیائومی شده و آن را با iOS اپل مقایسه کرده‌اند. شیائومی توانسب برای اولین بار محصولی تمام‌صفحه را رونمایی کند که شبیه هیچ یک از محصولات شرکت‌های رقیب نبود.

بارزترین مشخصه گوشی شیائومی که کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده، دوربین عکاسی قدرتمند آن است. با در نظر گرفتن کیفیت قطعات و سایر مشخصات فنی مثل سرعت بالای حافظه داخلی، باتری قوی، پردازنده مطلوب و سنسورهای حساس، خرید گوشی شیائومی، به راحتی قابل اعتماد می شود. به دلیل قیمت پایین گوشی شیائومی، منطقی است که این شرکت محصولات خودش را در کشورهایی عرضه کند که مردم آن‌ها به دنبال خرید گوشی ارزان هستند. به همین دلیل، اغلب فروش محصولات شیائومی در کشورهای چین و هند انجام می‌شود. گوشی شیائومی در کشور هند، با اختلاف زیاد، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند است و به راحتی رقبایی مثل سامسونگ و آیفون را شکست می‌دهد. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های شیائومیمراجعه نمایید.

هنگامی که تلفن های همراه شیائومی به بازار عرضه شدند ، با طراحی خاص و ویژگی های پیشرفته ، در مدت زمان کوتاهی مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفتند. شیائومی Xiaomi ، که از جمله مارک های برتر در دنیای فناوری می باشد ، اولین بار توسط Lin Bin و Lei Jun تاسیس شده است. برند شیائومی طی سالهای اخیر هم در جهان و هم در ایران در مدت کوتاهی رشد کرده و جایگاه مهمی در صنعت گوشی موبایل به دست آورده است. گرچه این شرکت فناوری فقط 11 سال است که تاسیس شده ، اما شرکت Xiaomi در مدت کوتاهی به یک مارک شناخته شده در سراسر جهان تبدیل شده است. نیز جدیدترین طراحی‌های خود را برای کاربران دوست‌داشتنی‌اش تولید و به بازار جهانی موبایل عرضه کرد در ادامه مطلب با جدیدترین گوشی شیائومی که وارد بازار شد آشنا می شویم و آن‌ها را بررسی می‌کنیم. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشیبهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید.

با من همراه باشین تا در بخش زیر سه دلیل اصلی برای این مسئله رو به زبانی ساده برای شما عزیزان بیان کنم. در سری Mi با زیرمجموعه‌هایی مثل Pro ،Ultra و Lite روبه‌رو می‌شیم که هرکدوم مشخصات اختصاصی خودشون رو دارن. شاید براتون جالب باشه که لوگو MI شیائومی، طبق تعریف خود کمپانی دو معنای متفاوت داره.

http://1gamer.ir