خرید گوشی شیائومی قیمت روز انواع گوشی شیائومی پایا تلکام | 9to5mac Farsi

شیائومی از مسیرهای نرم‌افزاری مثل تبلیغات در MIUI، جمع‌آوری داده‌های کاربران از طریق اپلیکیشن‌های مختلفش و دیگر روش‌های جمع‌آوری داده‌های ارزشمند، هزینه‌های ساختش را جبران می‌کند. جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی می نوت، گوشی Mi Note 10 و گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو هستند که هر دوی آن‌ها در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند. این گوشی‌ها مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G کوالکام هستند که آن‌ها را به گوشی‌های میان‌رده تبدیل کرده است.

  • در ساخت این دستگاه از تراشه Helio G90 استفاده شده که پردازنده هشت هسته‌ای ن بسیاری از برنامه‌های سنگین را پشتیبانی می‌کند.
  • چند سالی است که سری مکس شیائومی شاهد حضور مدلی جدید نبوده و خبر خاصی از آن منتشر نمی‌شود.
  • بیشترین تنوع گوشی‌های شیائومی در همین سری است و به اگر میان‌رده از این سازنده می‌خواهید به احتمال زیاد باید مدلی از این سری را انتخاب کنید.

به‌عنوان مثال در سری Mi 11 بیشتر گوشی‌ها با پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 به بازار اومدن که پردازنده گوشی‌های پرچم‌دار در سال 2021 هستن. از طرف دیگه تمام گوشی‌های سری Mi از فناوری و قابلیت اتصال به اینترنت 5G بهره می‌برن. کمپانی شیائومی در ساخت گوشی‌هاش، چند جامعه هدف مختلف رو در نظر گرفته و تلاش می‌کنه با ساخت محصولات اختصاصی برای هرکدومشون، بتونه رضایت کامل اون‌ها رو جلب کنه. گوشی های سری ردمی با پسوند A و C و همین طور گوشی های پوکو با پسوند C در رده ارزان ترین های شیائومی قرار دارند.

البته این شرکت پس از مدتی از تولید هر مدل، تغییراتی جزئی در آن ایجاد می‌کند تا آن گوشی به روز باقی بماند. برند شیائومی، به غیر از گوشی‌های هوشمند محصولات الکترونیکی دیگری مثل لپ‌تاپ و تبلت، ساعت‌های هوشمند، تلویزیون، محصولات خانگی هوشمند مثل لامپ‌های هوشمند و لوازم جانبی تولید می‌کند. بالا بودن کیفیت ساخت و پایین بودن قیمت گوشی ردمی باعث شد گوشی میان رده شیائومی سهم عمده‌ی بازار میان رده ها را در بسیاری از کشورها به خود اختصاص دهد. برند Mi را شاید بتوان محبوب‌ترین موبایل های شیائومی در بازار گوشی‌های میان‌رده و بالارده دانست. اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار از شیائومی هستند، باید در سری Mi آن بیابید. شاید بتوان قیمت گوشی شیائومی را در بازار میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌های یک مزیت رقابتی بزرگ دانست اما این مساله در سری Mi کم‌رنگ‌تر از زیربرندهای این شرکت است.

سبد خرید

اگر به دنبال گوشی هوشمندی کارآمد و ارزان هستید، گوشی های شیائومی برای شما مناسب هستند. در فروشگاه دارسو، مطمئناً از دیدن طیف گسترده ای از گوشی های شیائومی که ما ارائه می دهیم شگفت زده خواهید شد. این که آیا به دنبال جدیدترین و مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی هستید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید. قیمت موبایل شیائومی در ایران برای انواع خریداران مناسب است و در فروشگاه دارسو مناسب ترین قیمت شامل تخفیف هایی را دریافت می کنید. زمانی که گوشی مناسب خود را پیدا کردید، گوشی موبایل شیائومی را به صورت آنلاین در سایت دارسو خریداری کنید. شیائومی نمایندگی های زیادی در ایران دارد که فقط محدود به شهر تهران نیست و در سایر شهرهای بزرگ هم می توانیم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم.

نخستین گوشی بین‌المللی شیائومی با نام redmi go در کشور‌های آسیایی و اروپایی رونمایی شد. این گوشی در لیست موبایل‌های ارزان قیمت قرار گرفت و توانست به واسطه این ویژگی فروش خوبی داشته باشد. شیائومی با ارائه redmi go خود را در سطج جهان و در بازار جهانی موبایل‌های هوشمند مطرح کرد و توانست در لیست دیگر رقبا خود قرار بگیرد و کار تولید موبایل‌های خود را در رده جهانی آغاز کند. از آن‌جایی که تنوع محصولات شیائومی بسیار پایین است، این شرکت نمی‌تواند هر سال، ده‌ها گوشی مختلف وارد بازار کند. هزینه‌های تحقیق و توسعه، تبلیغات و هزینه‌های مرتبط با خرده‌فروشی محصولات، بسیار بالا است. به همین دلیل، این شرکت، ساخت هر مدلی را که شروع می‌کند، برای چندین سال آن را ادامه می‌دهد و زمان تولید هر گوشی شیائومی، بیشتر از هر یک از گوشی‌های برندهای رقیب است.

گوشی موبایل شیائومی Poco F4 GT 5G ظرفیت 256 و رم 12 گیگابایت

با این حال، زیرمجموعه‌های شیائومی زیر نظر این شرکت کار می‌کنند و در همه‌ی مراحل تحقیق، طراحی، تولید و بازاریابی از کمک یا استاندارد این مجموعه بهره می‌برند. پرچم دارهای شیائومی که جدیدترین آن‌ها یعنی Xiaomi 12 به‌تازگی معرفی شده، در این دسته قرار می‌گیرند. تا سال 2021 در ابتدای عنوان این سری، عبارت «Mi» وجود داشت (مانند شیائومی می 11)، اما حالا تنها با یک عدد روبه‌رو هستیم. سری شماره‌گذاری شده، خود شامل چند نوع می‌شود؛ مثلا امسال علاوه بر مدل اصلی شیائومی 12، ورژن‌های پرو و X آن هم روانه‌ی بازار شدند.

کیفیت ساخت بالای گوشی شیائومی

در واقع این برند برای تمام اقشار جامعه محصولی خاص طراحی کرده تا افراد بتوانند با توجه به بودجه و نیاز خود به سراغ بهترین گوشی شیائومی بروند. ما گوشی هایی را برای شما آورده ایم که در همه منابع بررسی تلفن دارای رتبه برتر هستند. ما بزرگترین پلتفرم بازار برای شیائومی و سایر برندهای محبوب موبایل در این کشور هستیم.

شرکت شیائومی با ایجاد تغییرات مختلفی در رابط کاربری خودش، شباهت MIUI رو به iOS افزایش داده بود که باعث بروز انتقادات جدی نسبت به اون شد. اما با مشاهده نارضایتی کاربرها، شکل ظاهری اون رو به حالت قبلیش برگردوند. بعد از اون شیائومی بقیه گروه‌ها رو هم مد نظر قرار داده و تلاش کرد تا برای هر گروهی، یک سری گوشی اختصاصی طراحی کنه. به این دلیل مجله خبری محصولات اپل نسبت به همه کمپانی‌های بزرگ، فروش خیلی بیشتری رو ثبت کرد و تونست رقبای بزرگش رو هم شکست بده. این سری با هدف ارائه بهترین کیفیت و خدمات در زمینه بازی‌های ویدیویی به بازار عرضه شدن و بین گیمرها محبوبیت زیادی دارن.

اما در ادامه‌ی راه و در سال ۲۰۱۶ این شرکت با یک طراح فرانسوی به نام فیلیپ استارک وارد همکاری شد. همه ما، این کمپانی چینی را با محصولات هوشمند خود نظیر گوشی، مچ‌بند هوشمند و یا پاوربانک می‌شناسیم اما شیائومی خود را تنها به تولید این محصولات محدود نکرده است و سبد محصولات خود را بسیار متنوع‌تر کرده است. لامپ هوشمند، ربات جاروبرقی، کفش ورزشی هوشمند، دوربین امنیتی و پهپاد نیز بخش دیگری از محصولاتی هستند که توسط شیائومی به بازار عرضه شده‌اند.

http://1gamer.ir