اپل در نظرسنجی جدید رضایت خود از سامسونگ پیشی گرفت


شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI) امروز با جدیدترین مطالعه خود در زمینه الکترونیک و لوازم خانگی منتشر شد. امسال، اپل بار دیگر در رده کامپیوترهای شخصی با برتری از سامسونگ، آمازون، ایسر، دل، ایسوس و اچ پی پیروز شد، اما با اختلاف بسیار کم.

ACSI امروز گزارش جدید را بر اساس نزدیک به 10000 پاسخ‌دهنده از جولای 2021 تا ژوئن 2022 منتشر کرد. دسته رایانه‌های شخصی شامل رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و تبلت است.

“رضایت از دسکتاپ افزایش یافت، با 3% افزایش به امتیاز ACSI 80. این پیشرفت، دسکتاپ ها را تنها در جایگاه برتر قرار می دهد. لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها هر دو امتیاز 79% دارند که اولی 1% و دومی 4% افزایش یافته است.

در مجموع، تجربه مک و آیپد اپل امتیاز 82 را کسب کرده است، یعنی دو امتیاز بالاتر از میانگین دسکتاپ و سه امتیاز بالاتر از میانگین رایانه شخصی 79 (که شامل لپ تاپ ها و تبلت ها می شود). 82 نیز امتیازی بود که اپل در سال گذشته به دست آورد.

سامسونگ در رتبه 81 با اپل به سختی از دست داد و ایسر، آمازون، ایسوس، دل و لنوو با امتیاز 79 در جایگاه سوم قرار گرفتند.

اپل در رضایت مشتری از سامسونگ پیشی گرفت

آمازون با 7 درصد افزایش رضایت، بیشترین پیشرفت را نسبت به سال گذشته نشان داد.

وقتی به صورت جداگانه به رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها نگاه می‌کنیم، نمرات به این صورت است:

اپل رضایت مشتری سامسونگ را شکست 1

و در اینجا یک نمای کلی از روندهای صنعت برای معیارهای مختلفی که ACSI بررسی می‌کند آورده شده است:

برای همه جزئیات می توانید گزارش کامل ACSI را بررسی کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی