آیا آیفون ایکس (X) ضد آب است ؟ 9to5mac Farsi

بنابراین در خرید گوشی موبایل هوشمند باید تمام امکانات آخرین نسخه سیستم عامل را با سیستم عاملهای دیگر سبک سنگین و مقایسه کنید. نقد این دو سیستم عامل چیزی نیست که در قالب کلمات بگنجد و احتمالا باید با تجربه، اندروید یا iOS را ارزیابی کنید. اندروید معمولا محیط کاربری روانتر و منعطفتری را نسبت به iOS در اختیار کاربرانش قرار داده است. در واقع هر سه دکمه افزایش ولوم، کاهش ولوم و پاور در یک جهت دستگاه قرار گرفتهاند. طول عمر باتری گوشیهای اچ تی سی، مانند باتری سایر گوشیها، به مرور زمان کاهش پیدا میکند. جالب اینکه برخلاف گوشیهای رده بالایی چون سونی اکسپریا Z3 و سامسونگ گلکسی S5، پورت microUSB هیچ درپوشی ندارد که همین مساله احتمال شل شدن درپوش در اثر جابهجایی متوالی و کاهش مقاومت آن در برابر نفوذ آب را منتفی میکند. صفحه نمایش گوشی این برند چشمان شما را در هنگام خرید موبایل شیائومی خیره میکند چون از صفحه نمایش FULL HD با رزولوشن 1920 در 1080 بهره میبرند. بعد از سیستم عامل، موضوع دوربین و کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری با آنها مطرح میشود.

یکی دیگر از وجه اختلاف پک گلوبال و چینی شیائومی به قیمت آن مربوط میشود که پکهای چینی به مراتب به خاطر داشتن مشخصات فنی ضعیفتر وعدم استفاده از سرویسهای گوگل، قیمت کمتری نسبت به پک گلوبال دارند. سری G که یکی از قدیمیترین سریهای این برند میباشد، در روزهای اولیه خود از کیفیت بالایی برخوردار بود اما رفتهرفته و با ظهور سریهای جدید جای خود را به گوشیهای باکیفیتتری داد. اولین گوشی سری S از همان ابتدا مورد توجه قرار گرفت؛ نسل بعدی هم همین مسیر را ادامه داد و گلکسی S3 شهرت سامسونگ را به عنوان پادشاه گوشیهای اندرویدی تثبیت کرد. با مشاهده عکس گوشی شیائومی که در ابعاد مناسب در صفحات محصول در دسترس است، به خوبی میتوان سبک طراحی محصول را مشاهده کرد. شما با مشاهده لیست قیمت تمامی گوشی ها متوجه خواهید شد که بازه قیمتی گوشیهای آیفون در مقایسه با سایر برندها نسبتا بالاتر است. چون این گوشیها برای تمامی اقشار و با تنوع قیمتی بسیار بالایی در بازار موجود میباشند.

این برند با معرفی گوشیهای متنوع و مدلهای متفاوت بهسرعت در بین کاربران محبوب شده است. گوشی های موبایل سامسونگ در بین افراد بسیار محبوب هستند. اگر شما لیست قیمت تمامی گوشی ها را مشاهده کنید متوجه خواهید شد که قیمت گوشی های سامسونگ بسیار زیاد است. فرقی نمی کند که ETT باشد یا هایپر لوپ و یا هر تکنولوژی دیگری، می توان مطمئن بود که در آینده حمل و نقلی ارزان تر، مطمئن تر و بسیار سریع تر از هواپیما ها را خواهیم داشت. بافت ریه مصنوعی بزرگ شده با شناوری مغناطیسی: این قضیه مانند اتفاقاتیست که در کتاب های علمی تخیلی می توان مشاهده کرد. زیرا مشتریان با توجه به توان مالی خود و قیمتهای روز بازار اقدام به خرید گوشی موبایل میکنند. اما با نواسانات نرخ ارز در چندسال اخیر همگی شاهد تغییر و افزایش قیمت گوشی و دیگر تجهیزات دیجیتال و غیر دیجیتال بودیم.

هر آنچه که امروز می توانیم استفاده کنیم به نوعی سایت 9to5mac تکنولوژی فناورانه است. از تصمیمهای عجولانه دست بکشید و برای این که بهترین گوشی را در دستانتان داشته باشید راهنمای امروز را تا پایان بخوانید. در حالی که صفحه نمایش را به آرامی در جهت پورت لایتنینگ کشیده یا تکان میدهید، پیک بازکننده را در امتداد لبهی بالایی صفحه نمایش بکشید. Huawei P30 صفحه نمایش کوچکتری نسبت به P30 Pro دارد و فقط با سه دوربین پشتی و حداکثر زوم 30 برابری کار می کند، اما هنوز هم یکی از بهترین گوشی های هواوی در جهان است. لاتور در یکی از مقالاتش مدیر هتلی را مثال میزند که از مهمانان میخواهد قبل از خروج از هتل، کلید را به میز پذیرش تحویل دهند. گوشی هوشمندی بدون صفحه کلید و لمسی که تنها یک دکمه Home بر روی آن قرار داشت. این ها ویژگی هایی هستند که نه تنها با خرید گوشی ایفون جدید دریافت می کنید، بلکه حتی بسیاری از آن ها با به روزرسانی آیفون های قدیمی در دسترس هستند. این شرکت در نخست، راه بسیار دشواری برای کنار زدن سایر رقبای قدرتمندش داشت ولی طی گذشت زمان، انجام آزمایشات فراوان همچنین شناخت نیاز بازار پیرامون ارائه تولیدات مشتری پسند، سرانجام توانست با فروش بالای خود رکورد یک پنجم کل صادرات کشور کره جنوبی را به ثبت برساند.

واقعیت مجازی (VR) شبیه سازی رایانهای است که افراد میتوانند محیطی ورای جهان واقعی را در یک محیط سه بعدی مصنوعی با استفاده از دستگاه های الکترونیکی مانند عینک مخصوص با صفحه یا دستکش مجهز به سنسور تجربه کنند. یکی از دغدغههایی که همه ما با آن مواجه شده ایم، نحوه انتخاب و خرید گوشی موبایل است. ایجاد امکان اتصال به اینترنت یکی از کاربردهای گوشیهای امروزی است. فناوری که اکنون ایجاد میکنیم، آینده را ایجاد میکند و پس باید تلاش کنیم تا برای مردم باشد و همه چیز را سادهتر و نه پیچیدهتر کند. قبل از هر چیز ابتدا باید خواستههایتان را لیست کرده و مشخص شود با خرید گوشی موبایل هوشمند چه اهدافی دنبال میکنید. اما درباره گوشیهای هوشمند iOS همه چیز فرق میکند! سیستم عامل پیشفرض iPhone X در زمان عرضه iOS 11.1.1 است که قابل ارتقا بوده، این محصول در دو ظرفیت حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایت تولید شده و از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی کند. تراشه A11 با حافظه رم 3 گیگابایت LPDDR4x در گوشی iphone x یک پارچه شده و در مساحت 89.23 میلی متر مربع تعداد 4.3 میلیارد ترانزیستور را در بر می گیرد که در مقایسه با تراشه های نسل قبلی کوچک تر و در مقابل عملکرد بهتر و سریع تری را انجام می دهد.

نکته مهم این است که با توجه به متغیر بودن قیمت ارز، بهروز بودن قیمت گوشی موبایل برای افراد بسیار اهمیت دارد. سنسور اصلی دوربین در این مدل 48 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 است و یک لنز اولترا واید با زاویه دید 115، یک لنز ماکرو با فاصله کانونی 40 سانتی متر و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی لنز اصلی را همراهی میکنند. همین حالا گوشی هوشمند خود را دستتان بگیرید. همین حالا جیبتان را نگاه کنید و وقتتان را برای جستجوی محصولاتی صرف کنید که در بازه قیمتی مدنظر شما قرار بگیرد. حالا ممکن است از خودتان بپرسید که بود و نبود این تراشهها چه تاثیری روی اجرا یا قدرت و در نهایت خرید گوشی موبایل هوشمند دارد؟

با وجود پاندمی کووید ۱۹ در جامعه جهانی و مشکلاتی که در شبکههای ارائه خدمات و محصولات سلامت وجود دارد افرادی که مبتلا به سایر بیماریها غیر از کووید ۱۹ هستند باید فعالانهتر با شرایط تطبیق حاصل کنند. همین سهولت در نصب برنامههای مختلف باعث شده تا اندروید دوستداشتنیتر از هر سیستم عامل دیگری در دنیا برای هر سن و سلیقهای باشد. چرا که iOS تحت مدیریتی یکپارچه و حریم امنتری قرار دارد که اجازه نصب به روزرسانیها را تنها از خود کاربر و تنظیمات گوشی دریافت میکند. البته ما در اینجا تنها در رابطه با گوشی سامسونگ صحبت میکنیم. اگر تایم زیادی در حال راننگی هستید و دسترسی به شارژر ندارید حتما از شارژر های فندکی با کیفیت استفاده کنید تا آسیب به باتری موبایل اچ تی سی شما وارد نشود. اگر با مشکل خاموش نشدن صفحه نماش گوشی اچ تی سی خود روبهرو هستید، لازم است با نصب یک آنتی ویروس قوی برنامه مخرب را پیدا کنید. کی استفاده شود ولی چنین نامی ممکن بود با نام شرکت راهآهن توکیو که با نام تی.تی. چهار ماه پیش بود که اچ تی سی از دیزایر ۲۰ پرو و اولین تلفن 5G خود با نام HTC U20 5G در تایوان رونمایی کرد.

وارد Settings و سپس System و Backup & Store و External Storage و بعد USB storage و Back up شوید. بعد از مطالعه راهنمای خرید میتوانید به لیست قیمت روز گوشی در ابتدای صفحه مراجعه کنید و با توجه به بودجهای که دارید مدل مناسب خودتان را انتخاب کنید. اکنون مشتری قادر است با هر بازه قیمتی و از هر برندی، طیف گستردهای از خدمات را امتحان کند. اما چیزی که ما را محدود میکند قیمتی است که با افزایش امکانات ممکن است سر به فلک بزند! اکنون که انتظاراتتان را تعیین کردید نوبت به تعیین بازه قیمتی گوشی موبایل میرسد. البته در کنار سامسونگ برندهای پر فروش دیگری همچون شیائومی، آنر و هواوی نیز سهم قابل توجهی در بازار گوشی موبایل در سطح جهان دارند.

گوشی های سامسونگ از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند، اما مانند شرکتهای دیگر سامسونگ هم رابط کاربری خود با نام ONE UI را دارد. برای هرگونه سوال در رابطه با این مطلب یا هر مشکل دیگری در زمینه نرم افزارهای موبایل، با شماره پشتیبانی ۹۰۹۹۰۷۱۰۱۵ از خط تلفن ثابت تماس بگیرید. این تلفن توی سری ردمی از سختافزار و نرمافزار قدرتمندی برخورداره. از نظر ظاهری باید آیفون SE را کاملا شبیه به آیفون 5 این کمپانی بدانیم. اما این سیستم عامل طرفداران خاص خود را در دنیا دارد که همواره به امنیت گوشی خود میبالند. قطر ۹ میلیمتری شاید در یک دستگاه با مشخصات خاص مثل باتری بزرگ قابل پذیرش باشد اما اینجا برای ما خوشایند نیست. برای خرید گوشی مناسب، امکانات آن نظیر عمر باتری، کیفیت دوربین و قیمت را با سایر برندها مقایسه کنید. مثلا ممکن است بخواهید در کنار امکانات اصلی، گوشی موبایل جایگزین یک دوربین حرفهای قوی باشد. خط قرمز باتری در خرید گوشی موبایل هوشمند! از دیگر امکانات این ساختار مثلا استفاده از یک برنامه در دو حالت جداگانه است مثلا اگر از دو سیم کارت خود برای ارتباط در واتساپ استفاده میکنید، میتوانید همزمان دو واتساپ برای هر خط خود داشته باشید. به همین دلیل ما در چند مقاله جداگانه راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی و همچنین برند معروف و محبوب دیگر چینی یعنی هواوی را بررسی کردهایم و سعی داشته ایم تا شما را در انتخاب و خرید بهترین گوشی هواوی نیز راهنمایی کنیم.

با خرید گوشی موبایل هوشمند اندرویدی، دنیایی از اپلیکیشنهای رایگان در گوگل پلی در اختیار کاربران قرار میگیرد. یا این که قرار است بار زیاد کارهای روزانه خود را به موبایل بسپارید و بنابراین انتظار یک پردازشگر مقتدر را داشته باشید. مهم ترین ویژگی این گوشی نرخ بروز رسانی 120 هرتزی آن می باشد که برای اولین بار است در این گوشی های سونی استفاده می شود. سرویسهای گوگل داکس، گوگل مپ و گوگل درایو اولین بار با رویکرد استفاده از گوشی تلفن همراه معرفی شدند. این گوشی از نسل دوم شبکه تلفن همراه پشتیبانی میکرد. البته این روش خطرات خاص خود را به همراه دارد. اگر حق پیشنهاد دادن را دارم، بنده iPhone XR و iPhone SE 2020 و iPhone 11 را نسبت به این گوشی پیشنهاد می دهم.

مزیت این برندها کیفیت در کنار قیمت مناسب محصولات است. شرکت اپل در سالهای اخیر به یکی از محبوبترین و پرفروشترین برندها تبدیل شده است. یکی از برتریهای iOS نسبت به اندروید همین مدیریتی است که روی انتشار به روزرسانیها وجود دارد. در گوشیهای iOS به سبب سیستم مدیریت حافظه متفاوتی که دارند رم اهمیت زیادی ندارد. اگر فضای ذخیرهسازی زیادی برای استفاده نیاز دارید، باید به میزان حافظه گوشی موبایل خود نیز توجه کنید. در یک فروشگاه اینترنتی معتبر شما میتوانید از نظرات سایر افراد بهرهمند شوید و مزایا و معایب گوشی موبایل مورد نظرتان را از نگاه دیگران متوجه شوید.

آیفون ۱۰ آر قیمت بسیار معقولتری را نسبت به آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس داشت و با وجود همین قیمت کمتر، عملکردی نزدیک به همین مدلهای گرانتر را داشت. اگر شما با گوشی موبایل خود زیاد عکاسی میکنید، مسلما توجه به کیفیت دوربین برای شما ضروری است. تعداد لنزها، قابلیت زوم اپتیکال، حسگر ثبت عمق تصاویر و تکنولوژی HDR دست به دست هم دادهاند تا گوشیهای جدید، هیولاهای عکاسی باشند. این گوشی اپل دارای 2 دوربین در قسمت پشتی است که هر دو آنها 12 مگاپیکسلی هستند و تمامی ویژگیهای دوربین آیفون 12 مانند زوم اپتیکالی 2 برابر، فلاش، حالت پرتره و…

همچنین این گوشی با ابعاد کوچکتر و جمع و جور تر نسبت به گوشی های پرچمدار دیگر تولید این شرکت و شرکت های دیگر دانست. نوت 10 پلاس حتی نسبت به S10 Plus نیز نمایشگر بزرگتری دارد که در ابعاد 6.8 اینچی ارائه شده و علاوه بر این، دارای قلم S Pen نیز هست که قابلیتهای گوشی را بیشتر افزایش میدهد. آیفون 13 همچنان لبههای تخت را از نسل پیشین خود به ارث برده است و با نمایشگر ۶.۱ اینچی بدون حاشیه خود، نهایت امکان مشاهده محتوای تصویری را برای کاربران فراهم آورده است. سپس با توجه به ویژگیهای موردنیاز خود، بر اساس قیمت تمامی گوشی ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

از آنجا که امروزه اغلب افراد تمایل دارند گوشی آیفون تهیه کنند، مدلهای غیر اصل آن نیز در بازار بهوفور تولید و یافت میشود. تمایل افراد به خرید اینترنتی گوشی موبایل روز به روز در حال افزایش است. ما نیز در این صفحه قیمت روز گوشی موبایل را بصورت روزانه آپدیت میکنیم تا شما از بهترین و آخرین قیمت محصولات مختلف آگاه باشد. صفحه نمایش نیز ارتقا یافته و از نوع امولد است و محتوا را به خوبی نمایش می دهد. به طور کلی توصیه ما خرید گوشیهایی با حافظه داخلی حداقل 64 گیگابایت و یا دارای امکان ارتقا حافظه با کارت حافظه SD است. چت باتها اساسا الگوریتمهایی هستند که با تعامل با انسانها، تواناییهای برقرار ارتباط آنها را ارتقا میدهند. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب میشود که میتوان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. از دیگر ویژگیهای این گوشی سنسور اثرانگشت در پشت گوشی و باتری 5000 میلیآمپری آن اشاره کرد. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

گوشی های موبایل شیائومی در سالهای اخیر با قیمتهای پایین و قابلیتهای مناسب به بازار عرضه شدهاند. اکنون که این مقاله را میخوانید آخرین نسخههای اندروید 10 و اندروید پای روی جدیدترین گوشیهای بازار پیادهسازی شدهاند. این قابلیت اکنون توسط بسیاری از برندهای عرضهکننده گوشی هوشمند ارائه میشود. این گوشیها کیفیت ساخت کاملا مناسبی دارند و قابلیتهای بسیاری را در اختیار کاربر قرار میدهند. اگر علاقمند به خرید گوشی شیائومی با قیمت مناسب هستید، دو سری می و ردمی گزینههای مناسبی برای شما هستند. اکنون رزولوشن استاندارد گوشیها 4K و با قابلیت ثبت 60 فریم در ثانیه است. آیفون ۸ از صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با رزولوشن استاندارد ۱۶:۹ بهره میبرد.