فایننشال تایمز می گوید این شرکت «هر کدام چند میلیون دلار» را برای بیش از 100 بازی خرج می کند و بودجه اپل آرکید را به بیش از 500 میلیون دلار می رساند. اپل در رویداد ماه مارس خود اعلام کرد که Arcade در پاییز عرضه خواهد شد، اما قیمت آن را اعلام نکرد.
منابع ما می گویند که همه بازی های Apple Arcade در فروشگاه Google Play ارائه نمی شوند. این معامله اساساً «انحصاری موبایل» است، بنابراین توسعهدهندگان مجاز خواهند بود تا روی کنسولهای بازی مانند پلیاستیشن، ایکسباکس و نینتندو سوییچ راهاندازی کنند – اما نه اندروید. بازی های آرکید در اپ استور به صورت دانلودهای معمولی فروخته نمی شوند.
اپل آرکید را با نامهای بزرگی مانند شراکت Sonic و Lego معرفی کرد، اما بیشتر بر روی تبلیغ عناوین مستقل تمرکز داشت. علاوه بر پیشرفت های مالی، اپل همچنین قرار است به مهندسی کمک کند و به توسعه دهندگان کمک کند تا موتورهای بازی خود را بر روی سیستم عامل های اپل مستقر کنند.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
Apple Arcade احتمالاً به عنوان بخشی از iOS 13 در پاییز راه اندازی خواهد شد. قیمت آن هنوز اعلام نشده است – اکثر تحلیلگران انتظار دارند که قیمت آن حدود 9.99 دلار در ماه باشد.
این گزارش همچنین بیان میکند که اپل در صورتی که بازی آنها در انحصار Apple Arcade باقی بماند، به توسعهدهندهها «انگیزه اضافی» ارائه میکند.
با پیشپرداخت 1 تا 3 میلیون دلاری، توسعهدهندگان میتوانند وقت خود را صرف سرمایهگذاری روی بازیهای باکیفیت کنند، بدون اینکه نگران این باشند که در صورت شکست این عنوان، چگونه برای منابع توسعه هزینه خواهند کرد.
پس از راه اندازی Arcade، اعتقاد بر این است که توسعه دهندگان بازی بر اساس زمانی که کاربران صرف بازی های خود می کنند، درآمد مستمری دریافت خواهند کرد. برای News+، اپل 50٪ از هزینه اشتراک 9.99 دلاری در ماه را نگه می دارد و 50٪ باقیمانده را با ناشران بر اساس تعامل آنها با محتوای مربوطه به اشتراک می گذارد. با این حال، شرایط دقیق برای Arcade نامشخص است.
این بازیها در iPad، iPhone، Apple TV و Mac با همگامسازی iCloud بین پلتفرمی برای صرفهجویی در پیشرفت در دسترس خواهند بود. بازیها در دستگاه دانلود میشوند، پخش جریانی نمیشوند، بنابراین میتوان آنها را بهصورت آفلاین بازی کرد.
طرح مشتری برای Apple Arcade یک پیشنهاد جایگزین برای بازیهای بیشماری freemium است که بر نمودارهای App Store غالب هستند. برای اشتراک ماهانه، کاربران می توانند هر بازی را از کاتالوگ Arcade بازی کنند. یک بازی Apple Arcade هیچ خرید یا فروش اضافی، بدون سطح کل و بدون تبلیغات خواهد داشت. بازیهای آرکید نیز نمیتوانند دادهها را با ناشران به اشتراک بگذارند مگر اینکه مشتری صریحاً رضایت دهد.
چه کسی می دانست، اپل جیب های عمیقی دارد؟ این شرکت سالانه میلیاردها دلار برای محتوای اصلی Apple TV+ خرج میکند، حدود 480 میلیون دلار برای به دست آوردن Texture که در نهایت به News+ تبدیل میشود، میپردازد و همچنین چندین میلیون دلار برای هر بازی در Apple Arcade خرج میکند.