اپل در حالی که به توسعه تیم هوش مصنوعی خود ادامه می دهد، کارشناس برتر یادگیری ماشین گوگل را شکار می کند

اپل یکی از برترین مهندسان هوش مصنوعی گوگل را در حالی که به تقویت تیم هوش مصنوعی خود ادامه می دهد، شکار کرده است. طبق پروفایل لینکدین، اپل اخیراً ایان گودفلو از گوگل را برای پیوستن به “گروه پروژه های ویژه” خود به عنوان مدیر یادگیری ماشین استخدام کرده است.

بیشتر بخوانید:

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

Goodfellow پدر یک رویکرد هوش مصنوعی است که به عنوان شبکه های متخاصم عمومی یا GAN شناخته می شود. این رویکرد بر دو شبکه متکی است، یکی به عنوان شبکه مولد و دیگری به عنوان شبکه متمایز شناخته می شود و می تواند برای ارائه خروجی های غیرعادی و خلاقانه در قالب های صوتی، تصویری و متنی استفاده شود.

گوگل در بیانیه ای خروج Goodfellow را تایید کرد، در حالی که اپل از اظهار نظر خودداری کرد.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

سیستم های GAN برای تولید محتوای رسانه ای جعلی “دیپ جعلی” استفاده شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


استخدام Goodfellow توسط اپل یک سال پس از استخدام رئیس بخش تحقیقات و هوش مصنوعی گوگل، John Giannandrea صورت گرفت. در دسامبر گذشته، Giannadrea به سمت معاون ارشد یادگیری ماشین و استراتژی هوش مصنوعی در اپل ارتقا یافت و مستقیماً به تیم کوک مدیر عامل اپل گزارش داد. در اوایل سال جاری، سیری، معاون اپل پس از تغییر استراتژی توسط جیاناندریا، سمت خود را ترک کرد.

صفحه لینکدین Goodfellow می گوید که او ماه گذشته گوگل را به مقصد اپل ترک کرد. عنوان رسمی او در این شرکت “مدیر یادگیری ماشین در گروه پروژه های ویژه” است. قبل از گوگل، او در OpenAI کار می کرد.

CNBC اولین کسی بود که گزارش داد گودفلو در حال پیوستن به تیم یادگیری ماشین اپل است. گودفلو را «پدر شبکه‌های متخاصم عمومی یا GAN» می‌دانند. همانطور که CNBC توضیح می دهد، می توان از این فناوری برای تولید محتوای رسانه ای جعلی استفاده کرد:

اپل همچنین اخیرا تیم های هوش مصنوعی خود را با Gianniandrea که بر همه چیز نظارت دارد، ادغام کرده است. این تغییر تیم های Siri و Core ML را گرد هم آورد. در نوامبر، اپل استارت‌آپ هوش مصنوعی Silk Labs را خریداری کرد.