گزارش می‌گوید توسعه‌دهندگان محتاطانه درباره تأثیرات Apple Arcade خوش‌بین هستند

اپل در هزینه های توسعه کمک می کند و از نزدیک با سازندگان همکاری می کند تا بازی هایی را زنده کند که در غیر این صورت هرگز ساخته نمی شدند. در تلفن همراه، توسعه‌دهندگان بازی باید نگران ایجاد عناوینی باشند که خریدهای درون برنامه‌ای دارند یا می‌توانند از تبلیغات پشتیبانی کنند. اما Apple Arcade آن چیزها را نخواهد داشت و اپل اطلاعات خصوصی بازیکنان را با توسعه دهندگان بازی یا سایر اشخاص ثالث به اشتراک نمی گذارد.

با این حال، برخی دیگر نگران هستند که بازی‌های موجود در Apple Arcade از قفل شدن منحصراً روی باندل اپل رنج ببرند. آدریان دی یونگ، یکی از خالقان افراد پنهاناین احساس را بیان کرد:

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

شان کرانکل از Night School Study افزود که او “امیدوار است” اشتراک در iOS از بین برود زیرا کمک می کند “رابطه بین بازیکنان و سرویس” واضح تر شود. او گفت: “این عالی بود زیرا بازی ما توسط افرادی انجام می شود که ممکن است در غیر این صورت به بازی های داستانی اهمیت ندهند.”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

لوازم جانبی ESR iPad


می‌گوید: «از اینکه می‌بینم اپل انرژی زیادی را صرف حفظ و بهبود کیفیت اپ استور می‌کند، به‌ویژه در حالی که بازی‌های مستقل را در کانون توجه نگه می‌دارد، هیجان‌زده هستم. توسعه دهنده مستقل Zach Gage.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

Apple Arcade اواخر پاییز امسال با بیش از 100 بازی انحصاری عرضه خواهد شد. در بیش از 150 کشور در دسترس خواهد بود.

اپل دیروز با معرفی سرویس جدید Apple Arcade خود، سرمایه گذاری خود را در زمینه بازی به طرز چشمگیری افزایش داد. در حالی که جزئیات هنوز در مورد این سرویس کمیاب است، توسعه دهندگان به معنای Apple Arcade برای بازی خوشبین هستند.

در همین حال، VentureBeat اطلاعات بیشتری در مورد Apple Arcade ارائه می دهد. بر اساس این گزارش، برنامه‌های موجود در بسته نرم‌افزاری خارج از آن در دسترس نخواهند بود، حتی به عنوان برنامه‌های جداگانه پولی در اپ استور. اپل توسعه بازی را با هدف ایجاد عناوینی که در غیر این صورت ایجاد نمی‌شد، سرمایه‌گذاری می‌کند:

لبه با نزدیک به دوازده توسعه‌دهنده و ناشر بازی‌های موبایل در مورد Apple Arcade صحبت کرد، همه آنها با خوش‌بینی پاسخ دادند، البته تا حدودی محتاطانه. به عنوان مثال، زک گیج، توسعه‌دهنده مستقل گفت: دیدن تلاش اپل برای بازی‌های با کیفیت بالاتر در اپ استور و در عین حال تمرکز بر توسعه مستقل، دلگرم‌کننده است:

او می‌گوید: «من واقعاً امیدوارم بازی‌هایی که توسط Apple Arcade سرمایه‌گذاری می‌شوند بتوانند پس از مدت کوتاهی به جای دیگری بروند تا توسعه‌دهندگان با یک پول نقد سریع از Apple Arcade به پای خود شلیک نکنند.