رویداد دیروز اپل مرا هیجان زده نکرد – شما؟

به پایان iTunes نزدیک‌تر می‌شویم: «برنامه Apple TV به خانه جدیدی برای صدها هزار فیلم و برنامه تلویزیونی تبدیل خواهد شد که در حال حاضر برای خرید یا اجاره در فروشگاه iTunes موجود است.»

دریافت یک هشدار فوری برای هر تراکنش اطمینان‌بخش است، اما مختص اپل نیست – برای مثال، من این را با کارت Amex خود دریافت می‌کنم.

در مورد مجلات – meh. این روزها به ندرت آنها را، چه به صورت دیجیتالی و چه به شکل دیگر، مطالعه نکرده ام. این همان چیزی است که وب سایت ها برای آن هستند.

بازی اپل

بنابراین به طور کلی، رویداد دیروز اپل را چندان هیجان انگیز ندیدم. و شما؟ لطفا در نظرسنجی ما شرکت کنید و نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

Citi Double Cash یک کارت برگشت نقدی 2% بسیار ساده و آسان برای استفاده است. و این در همه چیز است (نه فقط خریدهای Apple Pay). اگر می خواهید Apple Pay را به حداکثر برسانید، بانک های آمریکا ویزا رزرو ارتفاع بی نهایت 3 امتیاز به ازای هر دلار برای خرج کردن کیف پول موبایل (به ارزش 3٪ پول نقد یا 4.5٪ تخفیف برای سفر) می دهد. این واقعاً جالب است: بانک ایالات متحده پاداش های Apple Pay بهتری را نسبت به Apple ارائه می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


فکر می‌کنم مارک گورمن ممکن است یک چیز بالقوه هیجان‌انگیز را در مورد تمام تلویزیون مشخص کرده باشد:



[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

برای مثال Apple News+. اگر اپل غیرممکن را کنار گذاشته بود و دسترسی به ده روزنامه برتر آمریکا را با 10 دلار در ماه فراهم می کرد، من آن را پاره می کردم. من بیشتر اخبار واقعی خود را از وب‌سایت اخبار بی‌بی‌سی دریافت می‌کنم، به همراه منابع دیگر برای دریافت دیدگاه‌های متفاوت درباره داستان‌های اصلی، اما من روزنامه‌ها را به خاطر سرمقاله‌ها و مقالاتشان دوست دارم. اگر اپل به من اجازه دسترسی به نیویورک تایمز، واشنگتن پست، و جایگاه بزرگ شیکاگوبه عنوان مثال، من آن را یک معامله در نظر می گرفتم.

—مارک گورمن (@markgurman) 26 مارس 2019

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: