اپل iwork.ai را خریداری می کند و امیدها را بیش از انتظارات افزایش می دهد


اپل دامنه وب iwork.ai را خریداری کرده است که برخی آن را دلیلی بر قصد خود برای معرفی ویژگی های جدید هوش مصنوعی به مجموعه بهره وری این شرکت می دانند.

اپل iwork.ai را می خرد

این موضوع منجر به یک یا دو تیتر بی‌نفس در مورد اهمیت ادعایی این تصمیم از نظر سه برنامه iWork – Keynote، Numbers و Pages شد.

سیگنال‌های خرید دامنه .Ai اپل راه‌اندازی مجدد iWork. برای رقابت با MS Office و Google Docs

اپل به سرعت دامنه را زمانی که برای خرید در دسترس قرار گرفت، جدا کرد.

iWork.ai اخیراً در حراج ماهانه دامنه های منقضی شده .Ai که توسط وینس کیت اداره می شد خریداری شد. اگرچه تاریخ‌ها اخیراً از .Ai WHOIS حذف شده‌اند، این اسکرین‌شات‌های ثبت‌شده امروز نشان می‌دهد که هفته گذشته دامنه .Ai مورد استقبال قرار گرفت و اپل آن را گرفت.

این قطعه ادامه می دهد:

مجموعه iWork اپل که به‌خاطر خدمات وب یکپارچه‌اش که اشتراک‌گذاری اسناد و همکاری را آسان می‌کند، شناخته شده است، در آستانه تحولی انقلابی است. در ابتدا با نام راه اندازی شد iWork.com در ژانویه 2009، سپس در سال 2012 به نفع iCloud حذف شد، محور iWork به یکپارچه سازی AI نشانگر حمله اپل به عرصه رقابتی هوش مصنوعی است. این تغییر فقط تجدید حیات یک سرویس نیست، بلکه یک پاسخ استراتژیک به رقبای مشابه است مایکروسافتکه رهبران هوش مصنوعی و ادغام های تجاری هستند

اما احتمالاً این معنای زیادی ندارد

البته تلاش برای معرفی قابلیت های هوش مصنوعی در برنامه های بهره وری جدید نیست.

از زمان آن گیره کاغذ معروف، مایکروسافت و اپل در طول سال ها تعدادی از ویژگی های هوش مصنوعی را در برنامه های مربوطه خود معرفی کرده اند. اما مطمئناً درست است که بگوییم سیستم‌های هوش مصنوعی مولد امیدها را برای پیشرفت‌های آینده افزایش داده‌اند.

زمان خرید به دنبال گزارشی است که نشان می‌دهد iOS 18 می‌تواند بزرگ‌ترین به‌روزرسانی iOS باشد، و ما انتظار داریم که هوش مصنوعی نقش مهمی در اینجا ایفا کند، از جمله دریافت ویژگی‌های Siri به سبک ChatGPT. اگر زمانی برای همه محصولات اپل – از جمله iWork – وجود داشته باشد که هوش مصنوعی را تقویت کنند، امسال می‌شد.

با این حال، باید توجه داشت که اپل اغلب نام های دامنه و برند را بدون دلیل دیگری جز جلوگیری از استفاده از آنها توسط دیگران خریداری می کند. این هفته گذشته در دسترس قرار گرفت.

بنابراین مطمئناً، سال 2024 احتمالاً شاهد پیشرفت‌های بزرگ هوش مصنوعی از سوی اپل خواهد بود، و امیدواریم که iWork شاهد عشق باشد – اما در نام دامنه زیاد مطالعه نکنید.

از طريق مکموند. عکس اصلی: فیلیپ کاتزنبرگر در Unsplash. برش تصویر: ویکی پدیا.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی