تهدید ضد انحصار iMessage از بین رفت زیرا اتحادیه اروپا می گوید که این یک سرویس غالب نیست

[ad_1]

تهدید ضد انحصار iMessage برای اپل در حال حاضر حذف شده است، با حکم اتحادیه اروپا که این سرویس پیام رسانی به اندازه کافی کاربران اروپایی ندارد تا به عنوان یک سرویس غالب در نظر گرفته شود.

این بدان معناست که اپل نیازی به پشتیبانی از قابلیت تعامل پیام‌رسانی نخواهد داشت، که می‌تواند پیام‌ها را بین برنامه‌های چت رقیب ارسال کند.

تهدید ضد تراست iMessage

یکی از عناصر قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا با هدف تضمین رقابت عادلانه تر برای برنامه های پیام رسان است.

برنامه های پیام رسانی تاسیس شده مانند iMessage و WhatsApp دارای یک بزرگ مزیت نسبت به راه اندازی پیام رسانی جدید – و این مشکلی است که در آن باید کاربرانی داشته باشید تا کاربران را جذب کنید.

شما می توانید بهترین برنامه پیام رسانی در جهان را ایجاد کنید، اما هیچ کس از آن استفاده نخواهد کرد مگر اینکه خانواده و دوستانش قبلاً از آن استفاده کنند.

راه حل اتخاذ شده توسط اتحادیه اروپا این بود که به برنامه های پیام رسانی غالب برای پشتیبانی از قابلیت همکاری پیام ها نیاز باشد. با استفاده از این، هر کسی می تواند از برنامه پیام رسانی مورد نظر خود استفاده کند، در حالی که همچنان می تواند با تمام مخاطبین خود ارتباط برقرار کند.

اتحادیه اروپا با اپل موافق است که iMessage غالب نیست

اگرچه iMessage در ایالات متحده بسیار محبوب است، اما در اروپا، جایی که WhatsApp غالب است، حتی در بین کاربران آیفون، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اینکه iMessage به عنوان یک برنامه پیام رسان غالب در اروپا در نظر گرفته شود، باید بیش از 45 میلیون کاربر فعال ماهانه داشته باشد و اپل سال گذشته گفت که اینطور نیست.

اتحادیه اروپا باید مطمئن می شد که ادعای اپل صحت دارد، اما در اواخر سال گذشته به نظر می رسید که احتمالاً به نفع شرکت کوپرتینویی رای خواهد داد و اکنون این موضوع تأیید شده است.

بلومبرگ گزارش ها حاکی از آن است که اتحادیه اروپا اکنون رسماً به نفع اپل رای داده است.

iMessage شرکت اپل و موتور جستجوی Bing شرکت مایکروسافت، مرورگر وب Edge و سرویس تبلیغاتی. از قوانین سختگیرانه جدید اتحادیه اروپا که پلتفرم های بزرگ فناوری را متوقف می کند، اجتناب خواهد کرد.

کمیسیون اروپا روز سه شنبه اعلام کرد، تحقیقات به این نتیجه رسیده است که این سرویس ها به اندازه کافی موقعیت مسلط ندارند که توسط قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا تنظیم شود. اپل و مایکروسافت در بیانیه‌های جداگانه‌ای پس از این اعلامیه از این تصمیم استقبال کردند.

تصویر: 9to5Mac

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی