قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس Apple iPhone 14 Pro Max فروش اقساطی و ویژه

با این حال شایعاتی نیز وجود دارد که در صورت عدم تولید نسخه مینی، یک مدل دیگر همانند آيفون 14 پلاس عرضه شود. ستاره دوربین‌های سه گانه این مدل لنز 48 مگاپیکسلی است که با امکانات متنوع و جذابی که برای عکاسی در اختیارتان قرار می‌دهد، دست شما را برای عکاسی باز می‌گذارد. همچنین، عملکرد این دوربین در نور کم و حالت شب نیز به شکل چشمگیری بهبود یافته است. در مورد باتری آیفون ۱۴ پرومکس هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست، اما پیش‌بینی می‌شود از همان باتری نسل گذشته استفاده شود و بیشترین تغییر به فست شارژ آن مربوط شود. IPhone 14 ProMax به احتمال زیاد به یک باتری 4500 میلی‌آمپری با فست شارژ 33 واتی مجهز خواهد شد. در بخش نظرات کاربران گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمی توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و یا دانسته های خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

  • در پاسخ به این سوال که ایفون ۱۴ چه شکلیه باید گفت انتظار می‌رود تفاوت بسیار کمی میان طراحی ظاهری سری آیفون ۱۳ و مدل‌های سری آیفون ۱۴ وجود داشته باشد.
  • شاید این حقیقت که آیفون 14 در نیمه دوم سال 2022 عرضه خواهد شد؛ نسبت به دیگر اطلاعات منتشر شده از iPhone 14 مستدل تر باشد.
  • اپل این مدل را با یک مدل جدیدتر و بزرگ‌تر به‌نام آیفون 14 پلاس جایگزین کرده است.

به این ترتیب رم مدل‌های پرو به 8 گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد و این یعنی مولتی تسکینگ در نسل جدید بسیار بهتر از قبل پیش خواهد رفت. گفته می‌شود که رم دو مدل پایه‌ای از نوع LPDDR4X و رم دو مدل پرو از نوع LPDDR5 خواهد بود و به این ترتیب نسخه‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس از این نظر سرعت بیشتری خواهند داشت. اپل در نظر دارد متریال‌های مورد استفاده در طراحی 9to5mac را نیز تغییر دهد؛ برای مثال فریم از جنس تیتانیوم باشد. البته مشخص نیست که آیا تمامی مدل‌ها از چنین فریمی استفاده می‌کنند یا تنها مدل‌های گران‌قیمت همراه با فریم تیتانیومی به بازار عرضه می‌شوند. در مقایسه با آلومینیوم یا فلزهای دیگری که در ساخت گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود، تیتانیوم از مقاومت بیشتری حتی در برابر خط و خش برخوردار است.

آخرین شایعات مربوط به مشخصات آيفون 14

برای فروش گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاس خود می توانید به ثبت آگهی رایگانبرای آن بپردازید. بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسرا نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمی توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید. آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس در رنگ‌های بنفش تیره، نقره‌ای، طلایی و مشکی فضایی در ظرفیت‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت در دسترس هستند و از تاریخ ۹ سپتامبر برای پیش‌سفارش و از ۱۶ سپتامبر در دسترس خواهند بود.

دوربین

صدها نفر در مراکز رله آماده هستند تا پیام شما را دریافت و آن را به مرکز فوریت‌های پزشکی ارسال کنند. این ویژگی ماهواره‌ای که در ماه نوامبر به آمریکا و کانادا می‌رسد، برای خریداران آیفون ۱۴ پلاس به مدت دو سال رایگان خواهد بود. گوشی آیفون 14 پرو مکس قرار است همزمان با سایر گوشی های سری 14، از تاریخ 25 شهریور ماه، وارد بازار شود.

بدنه ایفون 14 پشت و جلو آن از گوریلا گلس و فریم های آن از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ طراحی شده است. نمایشگر 6.1 اینچ و 6.7 اینچ، اندازه هایی هستند که اپل به ترتیب برای ایفون 14 معمولی و پرو، پلاس و پرو مکس در نظر گرفته شده است. اپل نسخه های معمولی و پلاس را به چیپست A15 بیونیک 5 نانومتر و نسخه های پرو و پرومکس را به A16 بیونیک 4 نانومتر تجهیز کرده است. از دیگر مشخصه های جدیدی که می تواند به نوعی انگیزه ای برای خرید ایفون ۱۴ از سوی مشتریان تلقی شود، دوربین های حرفه ای برای ثبت عکس و ضبط فیلم های سینمایی است که در نسخه pro و pro max با لنز 48 مگاپیکسل وضوح و کیفیت بیشتر خواهد بود. از نظر قیمت نیز، قیمت ایفون ۱۴ در نسخه های مختلف به تناوب حافظه ها متفاوت است.