قیمت باتری سونی اکسپریا Sony Xperia Battery | 9to5mac Farsi

یکی دیگر از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل سونی، خدمات مرتبط با تعویض باتری موبایل سونی است. در این مرکز به دلیل وجود آرشیو جامعی از انواع باتری‌های گوشی تلفن همراه امکان تعویض باتری تمام گوشی‌ها در کمتر از 10 دقیقه وجود دارد. تعویض باتری گوشی‌های سونی در این مرکز، پس از طی مراحل عیب‌یابی، تست باتری، کسب اجازه از صاحب دستگاه و اطمینان از خرابی باتری انجام می‌پذیرد. در ارتباط با باتری‌های بکاررفته در گوشی‌های امروزی ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد. یکی از پرمتقاضی‌ترین سرویس‌های مرتبط با گوشی‌های تلفن همراه، از جمله گوشی‌های سونی، سرویس تعویض و تعمیر صفحه نمایش است.

  • یکی از واحدهای این مرکز به فروش انواع مدل‌های گوشی سونی اختصاص داده شده است که دارای کارشناسان خبره‌ای می‌باشد.
  • Sony Xperia Z3 Compact یک گوشی هوشمند فوق العاده در میان گوشی های رده بالا محسوب میشود و برای کاربرانی طراحی شده که بیشترین بازدهی و کیفیت را در کمترین سایز ممکن میخواهند و لذت…
  • سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در اکسپریا ۱ IV وجود دارد، یک لنز اصلی با لرزشگیر اپتیکال ، یک سنسور فوق عریض و یک سنسور تله فوتو با OIS و زوم اپتیکال واقعی.
  • پس اگه فقط دوست دارید درباره مشخصات گوشی پرچمدار 2021 سونی بیشتر بدونید با بررسی Sony Xperia 5 III همراه موبونیوز باشید.

این گوشی دو سیم کارته است و هر دو درگاه آن فقط از سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کنند. اتصالات این گوشی شامل Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، اینترنت همراه 3G و 4G می‌باشد. همینطور این گوشی دارای حسگر اثر انگشت نیز بوده که باز کردن قفل گوشی موبایل را برای شما آسان‌تر و امن‌تر می‌کند.

نمایندگی موبایل سونی

Video Pro و Cinema Pro نیز از گزینه‌های دوربین برای فیلمبرداری است که به شما امکان می‌دهند برای گرفتن فیلم حرفه‌ای یا سینمایی‌تر تنظیمات ویدیو را تغییر دهید. میخواهید متنی را بنویسید اما چیزی که تایپ میکنید و چیزی که نوشته می شود متفاوت است . دانلود ۶٫۰ Gapps اگر می خواهید مجله خبری محصولات اپل یک کاستوم رام با اندروید ۶ مارشمالو را روی گوشی خود نصب کنید، نیاز به دانلود G-apps دارید. Sony Xperia Z3 Compact یک گوشی هوشمند فوق العاده در میان گوشی های رده بالا محسوب میشود و برای کاربرانی طراحی شده که بیشترین بازدهی و کیفیت را در کمترین سایز ممکن میخواهند و لذت…

بررسی عملکرد اسپیکر سونی Xperia 5 III

نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. با این حال ، باید شارژر و حتی کابل USB را خودتان به صورت جداگانه تهیه کنید ، زیرا سونی تمام پلاستیک ‌ها را از جعبه بسیار جمع و جور گوشی حذف کرده است. نکته مثبت این است که Xperia 5 IV برای اولین بار در کل سری 5 دارای پشیبانی از حالت شارژ بی سیم است. مدل IV حتی 1 میلی متر کوتاه تر و باریک تر بوده ، اما مدل جدید اکنون 4 گرم سنگین تر شده است. نمایشگر اولد 6.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل با نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز و 50 درصد روشن تر از قبل خواهد بود.

بدین معنا که اگر ضربه وارد شده به گوشی تنها منجر به شکستگی گلس شده است دیگر نیازی به تعمیرات ال سی دی نخواهد بود و تنها گلس تعویض می شود. در این شرایط، ال سی دی اورجینال دستگاه روی آن باقی میماند و عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد به کیفیت نخستین باز می گردد. خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در نمایندگی موبایل سونی قابل دریافت است. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند.

http://1gamer.ir