بلوتوث در این موارد راحت تر است زیرا می توانید آیفون خود را در جیب خود نگه دارید و صدا را به صورت خودکار پخش کنید، اما رابط CarPlay را برای کنترل آسان موسیقی، نمایش نقشه های روی صفحه و خاموش کردن بیشتر هشدارها از دست می دهید.
CarPlay آینده سیستمهای سرگرمی خودرو است – تجربه ایمن آیفونهای ما را در ماشین گسترش میدهد – اما اگر در سفرهای طولانیتر همچنان برای شارژ مجدد نیاز دارید، بیسیم گزینه ارزانتری در سفرهای کوتاه است.

اما اگر یک BMW جدید نخرید چه؟ اینجاست که Alpine میتواند به گیرنده جدید iLX-107 کمک کند (از 695 دلار، reg. 900 دلار) که CarPlay بی سیم را با کمتر از 1000 دلار به ماشینی که قبلاً رانندگی می کنید اضافه می کند.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
بدون نشانگر باتری، معمولاً نمیدانستید که از Wireless CarPlay استفاده میکنید و از اتصال سیمی استفاده نمیکنید. عملکرد تقریباً یکسان است، سیری به همان اندازه پاسخگو است و تقریباً هیچ تأخیر قابل توجهی در هنگام پیمایش در منوها مشاهده نمی شود، به جز تأخیر جزئی هنگام فشار دادن پخش/مکث در صفحه نمایش.
به خاطر تنوع، مایلم در آینده گزینههای بیشتری به بازار بیایند، اما Alpine بهترین گیرنده CarPlay را در حال حاضر در اختیار دارد.
اتصال کابل لایتنینگ برای استفاده از CarPlay در بسیاری از شرایط مناسب است. من معمولا قبل از رسیدن به مقصد آیفون خود را در ماشین وصل می کنم تا باتری را شارژ کنم. اما خیلی وقت ها هست که برای یک سفر سریع (برج شیر، بنزین و…) داخل ماشین می پرم و لزوما نیازی به شارژ مجدد نیست.
به همین دلیل، iLX-107 بهترین گیرنده پس از فروش برای کاربران آیفون است. Alpine هیچ رقابتی با سایر تامین کنندگان پس از فروش ندارد، و آنها هنوز هم سابقه خوبی با قیمت رقابتی ارائه می دهند.
اپل در اوایل سپتامبر سه آیفون جدید را معرفی کرد که شامل قابلیت شارژ بیسیم Qi و ایستگاه های شارژ Qi می تواند در اتومبیل ها استفاده شود (برخی از اتومبیل ها شامل تشک های داخلی Qi هستند).
از نظر کیفیت نمایشگر، iLX-107 به لطف صفحه نمایش لمسی خازنی که نسبت به صفحه نمایش های لمسی مقاومتی ترجیح داده می شود، بسیار پاسخگو است. صفحهنمایشهای لمسی مقاومتی ممکن است ارزانتر باشند، اما بیشتر شبیه صفحهنمایشهای ATM هستند تا صفحهنمایشهای لمسی خازنی باکیفیت که در آیفونهای خود به آنها عادت کردهایم.
Source link
بخش کارپلی 9to5mac فارسی
متقاعد کننده ترین ویژگی پشتیبانی از اپل کارپلی بی سیم است. هیچ شرکت صوتی ماشین دیگری هنوز راه حلی برای این ویژگی ارائه نکرده است، و Alpine آن را در یک گیرنده با کیفیت با قیمت کمتر از 1000 دلار ارسال می کند و باعث می شود کاربران بیشتری آیفون در دسترس باشند.
اینجاست که Wireless CarPlay مفید است. اتصال فوری بلوتوث را با تجربه بسیار غنی تر CarPlay بدون وصل کردن سیم هر بار دریافت می کنید. هنگام استفاده از Wireless CarPlay یک نشانگر باتری روی صفحه در نوار وضعیت قابل مشاهده است و هنگام شارژ کردن آیفون شما ناپدید می شود. با این حال، هیچ درصد قابل مشاهده ای وجود ندارد، اگرچه این تصمیم اپل است، نه Alpine.
CarPlay به شما امکان می دهد سیری را با فشار دادن طولانی دکمه هوم روی صفحه احضار کنید و iLX-107 دارای یک دکمه سخت افزاری اختصاصی با عنوان Siri برای دسترسی با یک کلیک است. به دلایل زیبایی شناسی ترجیح می دهم که دکمه از نماد میکروفون یا چیزی شبیه به آن استفاده کند زیرا متن سیری کمی کوچک است، اما از نظر عملکردی ترجیح می دهم از دکمه کلیکی به دکمه نرم افزار برای فعال کردن سیری استفاده کنم.
اپل دو سال پیش پشتیبانی Wireless CarPlay را با iOS 9 معرفی کرد و امسال نسخه غیر متصل از ویژگی سرگرمی اطلاعاتی اپل وارد بازار شده است. همانطور که CarPlay سیمی تقریباً در تمام خودروهای جدید استاندارد می شود، BMW به تنها خودروسازی تبدیل شده است که از استاندارد CarPlay بی سیم در مدل های جدید پشتیبانی می کند.

جایگزینی گیرنده کارخانه در خودروهای جدید با دوربین های متعدد می تواند به نصب پیچیدگی اضافه کند، اما نصاب های محلی من توانستند عملکرد دوربین نقطه کور خط راست HR-V را همزمان با استفاده از یک سوئیچ و یک دوربین پشتیبانی شده از Alpine حفظ کنند.
iLX-107 با قیمت 900 دلار به فروش می رسد نمایندگی های مجاز آلپاین
Alpine iLX-107 یک گیرنده داخلی با صفحه نمایش لمسی خازنی 7 اینچی است که از Apple CarPlay و Apple CarPlay بی سیم پشتیبانی می کند. تعداد انگشت شماری گیرنده پس از فروش وجود دارد که با Apple CarPlay سیمی کار می کنند، اما iLX-107 تنها مدلی است که به صورت بی سیم کار می کند.
کنترلهای ولوم لمسی خازنی در گوشه پایین سمت چپ و کنترلهای جستجوی لمسی در نیمه سمت راست پایین قاب قرار دارند. ترجیح من دکمههای تنظیم صدا فیزیکی و دکمههای جستجوی قابل کلیک یا غیرقابل کلیک است، اما دکمههای لمسی خازنی Alpine به اندازه کافی حداقل هستند (مانند علامت کوچک در مرکز بالا) که مانعی برای ایجاد مانع نشوند.
این تجربه تقریباً مشابه داشتن ماشینی است که نرم افزار اپل را با برنامه های مورد علاقه شما از طریق اتصال LTE اجرا می کند. بدون نیاز به ماشین اپل

من iLX-107 نصب شده در هوندا HR-V 2017 را آزمایش کردم. داشتن CarPlay بیسیم یک ارتقای بزرگ نسبت به تجربه رادیویی کارخانه است و دسترسی آسان به رابط سیری و اپل برای تلفن، پیامها، نقشهها، موسیقی، پادکستها و کتابهای صوتی را اضافه میکند. iLX-107 همچنین با رادیو، کنترلهای فرمان و چندین دوربین دید عقب کار میکند.
مرکز یک دکمه اختصاصی برای جابجایی بین CarPlay و تجربه سهام Alpine است که شامل دسترسی به پخش رادیو و تغییر تنظیمات ترجیحی است. تجربه سهام Alpine به گونهای طراحی شده است که کاربران آیفون با ضامنهای سبز رنگ برای اولویتها آشنا شوند. همچنین میتوانید با استفاده از میانبرهای روی صفحه برای CarPlay و Alpine بین حالتها جابجا شوید، اگرچه معمولاً زمانی را در CarPlay میگذرانید.
میتوانید کابل لایتنینگ را متصل و جدا کنید تا بدون وقفه بین حالت سیمی و بیسیم جابهجا شوید و تقریباً هیچ تأخیری در هنگام استفاده از CarPlay بیسیم وجود ندارد. iLX-107 هنگامی که ماشین خود را روشن میکنید، آیفونهای قبلاً جفتشده را جستجو میکند، و اتصال تقریباً در همان زمانی که جفتسازی اولیه بلوتوث طول میکشد (معمولاً حدود نیم دقیقه) برقرار میشود.
استفاده از Wireless CarPlay با آیفونی که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، بهترین تجربه است. در حالی که CarPlay به طور خودکار روی صفحه ظاهر می شود، سوار ماشین شوید و به جاده بروید. آیا باید آیفون خود را شارژ کنید؟ بدون بازی با نخ، آن را روی تشک Qi بیندازید.
iLX-107 گاهی اوقات هنگام استفاده در محیط های بسیار روشن (مانند زمانی که ممکن است به عینک آفتابی نیاز داشته باشید) محتوا را به وضوح نمایش دهد، اما این امر حتی برای بهترین پردازنده های موجود در بازار نیز معمول است. در تجربه من ثانویه است. هنگامی که در اکثر شرایط نوری و در شب استفاده می شود، صفحه نمایش رنگ های دقیق و روشنایی مناسبی تولید می کند.