برنامه Apple Watch Stocks: در watchOS 10 چگونه به نظر می رسد

نظر شما در مورد اپلیکیشن جدید Apple Watch Stocks چیست؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

آموزش های بیشتر 9to5Mac:

این همان چیزی است که رابط کاربری جدید برای نمودارهای سهام به نظر می رسد – کل پس زمینه برای سهام در حال افزایش سبز می شود:

Apple Watch Stocks app watchOS 10 2

و لیست تماشای سهام شما بین اپل واچ و آیفون همگام می شود. بنابراین هر چیزی که از هر کدام اضافه شود در هر دو دستگاه ظاهر می شود. برنامه Stocks در watchOS 10 و iOS 17 همچنان از یاهو برای داده های خود استفاده می کند.

چیزی که باید در نظر داشته باشید، وقتی به نمای ماهانه یا سالانه تغییر می‌کنید، قیمت و درصد تغییر نمایش داده شده در پایین برای روز باقی می‌ماند.

می‌توانید با کشیدن انگشت از نمای فهرست به پایین و ضربه زدن روی نماد + مستقیماً از Apple Watch سهام خود را به فهرست تماشای خود اضافه کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

watchOS 10 اکنون به صورت بتا در دسترس است – اما به خاطر داشته باشید که اگر آن را بر روی Apple Watch خود نصب کنید، راهی برای تنزل دادن به watchOS 9 وجود ندارد. درباره نصب بتا در راهنمای ما بیشتر بخوانید.

  • هنگام راه‌اندازی برنامه جدید Stocks در watchOS 10، سهام خود را با سهام سبز و آنهایی که قرمز هستند مشاهده خواهید کرد.
  • تو می توانی روی نماد ضربه بزنید… در گوشه سمت راست بالا برای مشاهده تغییر قیمت، درصد تغییر یا ارزش بازار در کنار قیمت هر سهم
  • از صفحه اصلی برنامه Stocks به پایین بکشید و روی نماد + ضربه بزنید برای افزودن اقدامات بیشتر
  • روی یک عملکرد ضربه بزنید تا رابط کاربری جدید را ببینید که یک پس زمینه سبز یا قرمز را بر اساس عملکرد زمان واقعی ارائه می دهد
  • با watchOS 10، 1D را فشار دهید در گوشه سمت راست بالا برای بین روز، ماه و سال تغییر دهید نمودارهای عملکرد
  • هنگام مشاهده یک کنش، می توانید برای جابجایی بین کنش های ضبط شده خود، انگشت خود را تند بکشید یا پیمایش کنید
  • روی نماد سه خط در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید تا به نمای لیست بازگردید

اپل می‌گوید که با watchOS 10، «برنامه‌های بازطراحی‌شده اطلاعات بیشتری را در یک نگاه ارائه می‌کنند و راه‌های جدیدی برای پیمایش سریع و دسترسی به محتوا وجود دارد».

watchOS 10 با رابط کاربری جدید ویجت، ویژگی‌های سلامت روان مانند ردیابی خلق و خو، چهره‌های ساعت جدید و طراحی مجدد با برنامه‌های بومی مانند آب‌وهوا، سهام، خانه، نقشه‌ها، پیام‌ها، ساعت جهانی و ضربان قلب، تغییرات اساسی در تجربه اپل واچ به ارمغان می‌آورد.

در اینجا برنامه جدید Apple Watch Stocks در watchOS 10 به نظر می رسد:

اپلیکیشن Apple Watch Stocks watchOS 10 1

می‌توانید از نمای d/m/y به سرعت حرکت‌های خود را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید. و این همان چیزی است که UI قرمز هنگام سقوط سهام به نظر می رسد.

Apple Watch Stocks app watchOS 10 3

به عنوان یادآوری، در اینجا برنامه WatchOS 9 Stocks با یک رابط کاربری ساده با تم تاریک است که فقط نمای امروزی را نشان می دهد:

برنامه Apple Watch Stocks در watchOS 9 و نسخه های قبلی

برنامه Apple Watch Stocks در watchOS 10 چگونه به نظر می رسد

تعدادی از برنامه های بومی Apple Watch با watchOS 10 بازنگری شده اند، از جمله برنامه Stocks. طراحی مجدد برنامه Apple Watch Stocks را دنبال کنید که یک رابط کاربری جدید با تجربه ای غنی تر ارائه می دهد.