خرید گوشی سامسونگ با گارانتی اصل و بهترین قیمت آوند موبایل | 9to5mac Farsi

تمامی گوشی های سامسونگبه‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند و کمپانی سامسونگ برای کارایی بهتر، گوشی های خود را به رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی One UI روانه بازار می‌کند. معمولاً آپدیت گوشی‌های سامسونگ به‌صورت مرتب و منظم از طرف این کمپانی عرضه می‌شود و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین سامسونگ قول داده از سال 2020 به بعد تقریبا برای همه‌ی گوشی‌های خود، پشتیبانی 3 ساله آپدیت نرم‌افزاری و ساپورت 4 ساله به‌روزرسانی امنیتی را در نظر بگیرد. با انتخاب گوشی های سری M، کم‌ترین مزیتی که نصیب‌تان می‌شود، باتری با ظرفیت بالا و عمر طولانی است. سامسونگ با هدفی مشخص شروع به طراحی و تولید سری M کرده و تمام تلاش خود را می‌کند که قیمت تمام‌شده‌ی این دستگاه‌ها را پایین نگه دارد. بنابراین اگر قصد خرید یک موبایل اقتصادی از برندی معتبر را دارید، حتما نگاهی به این سری از گوشی های سامسونگ و مدل‌هایی مانند M12، M22، M32 و M52 بیندازید.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A53 5G با حافظه 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

در این صورت خرید قسطی گوشی سامسونگ می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. بازار گوشی‌های هوشمند به بخش‌هایی مانند مدل‌های «پرچمدار»، «میان‌رده» یا «سطح ورودی» تقسیم می‌شود. طیف پرچمداران سامسونگ همیشه سری S بوده است، در حالی که مدل های میان رده را در قالب سری A نیز تولید می کند. فناوری‌های جدیدی مانند راه‌اندازی دوربین چهارگانه قدرتمند در Galaxy S22 Ultra معمولاً در مدل‌های گران‌تر یافت می‌شوند.

  • گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا با حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت به بازار عرضه شده است و کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنند.
  • برند مطرح سامسونگ در ایران واردکنندگان رسمی متعدد و فعالی دارد که معمولا با فاصله‌ی کمی پس از عرضه‌ی جهانی گوشی های جدید سامسونگ، در کشورمان قابل خرید می‌شوند.
  • این افراد می‌توانند براحتی و به بهترین شکل ممکن ایده‌های ناب خود را در گوشی هوشمندشان پیاده کنند.

حال شاید این سؤال برای شما پیش آید که کیفیت ساخت گوشی سامسونگ کدام کشور بهتر است؟ اما باید گفت که این سؤال درستی نیست، زیرا سامسونگ از قطعات یکسانی در تمام خط تولیدهای خود در کشورهای مختلف استفاده می کند. بیشتر این قطعات در کارخانه اصلی که در کره جنوبی قرار دارد، تولید می شوند؛ بنابراین کیفیت ساخت تمام گوشی های سامسونگ یکسان است و هیچ تفاوتی ازنظر کشور سازنده با یکدیگر ندارند. توانایی بالای سامسونگ در انواع گوشی های هوشمند باعث شد تا تقاضا برای خرید آن در سراسر جهان بالا رود. برای این که سامسونگ بتواند نیاز بازارهای دنیا را پاسخگو باشد در کشورهای مختلفی مانند هند، ویتنام، اندونزی و برزیل شعبه های خود را زیر نظر شعبه اصلی تأسیس کرده است.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M33 5G ظرفیت 128 گیگابایت – رم 6 گیگابایت

همچنین تفاوت قیمت بین این دو خط است که در آن گوشی های سری M کمی ارزان تر از سری F هستند. دارای امنیت کامل knox و پشتیبانی کامل از نسخه One UI درست مانند دستگاه های سری A. وقتی فکر می‌کنید کدام گوشی را بخرید، همیشه توصیه می‌شود به سراغ جدیدترین مدل بروید، زیرا آنها از آخرین مشخصات و فناوری پیشرفته موبایل بهره می‌برند.

http://1gamer.ir

یک گوشی به صرفه با ویژگی‌های قابل اتکا بخصوص قیمت مناسب که مشتریان خود را جذب می‌کند. مجله خبری محصولات اپل Galaxy S22 Ultra از طراحی، سخت افزار و نمایشگر فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشد که به عنوان قدرتمندترین گوشی موجود در بازار شناخته شده‌است. سامسونگ به واسطه این گوشی با دیگر رقبای خود نظیر اپل، شیائومی و…، رقابت می‌کند. این شرکت در اول مارس سال 1938 توسط آقای لی بیونگ چول که تنها دارایی او حدود 27 دلار بود، تاسیس شد.

گوشی سامسونگ سری A