مشخصات فنی و قیمت گوشی اپل آیفون 8 Apple iPhone 8

وقتی گوشی آیفون 8 رو برای اولین بار لمس می‌کنید، واقعا حس با کیفیت بودن و اصالت آیفون به شما منتقل میشه. فریم فلزی و پشت و روی شیشه ای دستگاه کمک کرده تا زیبایی این گوشی چند برابر از قبل بشه و چسبندگی اش به دست خیلی بیشتر از قبل بشه. طبق اعلام اپل آیفون 8 آخرین آپدیت سیستم عامل رو دریافت میکنه ولی مشخص نیست که این بروزرسانی تا چند سال ادامه پیدا کنه.

برای فروش گوشی موبایل اپل آیفون 8 خود می توانید به ثبت آگهی رایگانبرای آن بپردازید. پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای، رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی از ویژگی‌های این گوشی است. دوربین اصلی به سنسور ۱۲ و دوربین سلفی به سنسور وبلاگ 9to5mac.ir ۷ مگاپیکسلی مجهز است. یک باتری لیتیوم یونی ۳۰۶۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی این سخت افزار را تامین می‌کند. بدنه iphone 8 در ابعاد 138.4 × 67.3 × 7.3 میلی متر با وزنی حدود 148 گرم ساخته شده است که در دو طرف با گلس پوشیده شده است.

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 8 ظرفیت 64 گیگابایت

در بخش دوربین نمی‌توان ایرادی از این گوشی گرفت و اپل تلاش خود را کرده است تا بهترین دوربین را برروی آن سوار کند. در بخش نرم افزار دوربین نیز،‌ شاهد بهترین نرم افزار هستیم که کارکردن با آن به شدت راحت است و می‌توانید از حالت‌های مختلف عکاسی و فیلم برداری نیز استفاده کنید. گوشی موبایل آیفون 8 یکی از بهترین دوربین‌های حال حاضر بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است و می‌توان گفت که با یک گوشی بسیار قدرتمند در این بخش طرف رو به رو هستیم. اپل از حسگر 12 مگاپیکسلی در این گوشی استفاده کرده است که دهانه دیافراگم آن f/1.8 است. دوربین دوم این گوشی نیز از سنسور 7 مگاپیکسلی با اندازه دهانه دیافراگم f/2.2، HDR خودکار و EIS بهره می‌برد که کیفیت عکس‌ها با این دوربین خوب است. اگر قصد داشته باشیم تا یکی از بهترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند را به شما معرفی کنیم، مطمئنا شرکت اپل جزو برترین‌ها خواهد بود که می‌تواند با محصولات بسیار جذاب خود، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

  • در شکل ظاهری محصولات اپل کمتر تغییری به چم میخورد فقط قسمت پشت گوشی طرح اصلی Apple iPhone 7 Plus به جای فلزی یک دست که در مدل های قبلی بکار میرفت این بار قسمت پشت گوشی از جنس شیشه محصوص است که نصبت به شیشه عادی مقاومتر است و اینکه برند زیر شیشه هک شده است دقیق با همان ضراقت نمونه اصلی روش کار شده است.
  • در بخش نرم افزاری آیفون 8 پلاس به همراه نسخه یازدهم iOS عرضه شد؛ پلتفرم موبایلی اپل همیشه به امنیت بالا و روان بودن در اجرا مشهور بوده و iOS 11 نیز دقیقا همین ویژگی ها را با خود به همراه دارد.
  • رنگ مشکی نمایشگر این گوشی با توجه نوع پنل آن رضایت‌بخش است با این وجود هنوز تفاوت محسوسی با نمونه‌های اولد دارد.
  • با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

کلید پاور در لبه‌ی سمت راست فریم جای گرفته است و لبه‌ی سمت چپ دارای کلیدهای کنترل حجم صدا و سویچ نوتیفیکیشن می باشد. کلید هوم فورس‌تاچ یکپارچه با تاچ‌ آی‌دی در حاشیه‌ی پایین نمایشگر قرار دارد.تبدیل لایتنینگ به جک ۳.۵ میلی‌متر هدفون در داخل جعبه‌ی گوشی موجود است. از لحاظ پردازش و سخت افزار قطعا آیفون 8 عملکرد بهتری خواهد داشت ولی بزرگی صفحه نمایش و ویژگی های خاص دوربین رو در نسخه 7 پلاس شاهد خواهیم بود. اقتصادی ترین آیفون دوسیمکارت موجود مدل iPhone XR هست که میتونید خریداری بفرمایید.

سال 2017 بود که همزمان با آیفون 10 ، اپل از خانواده آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هم رونمایی کرد. این گوشی ها مطابق ظاهر قدیم ولی با سخت افزار جدید طراحی و تولید شدند. ی ایفون ۸یا ۸پلاس میخوام .میخواسم بدونم ایا این دستگاها قبلا باز شدن یا ن.

گوشی اپل مدل آیفون ایکس ظرفیت 256 گیگابایت (Activate)(12 ماه بیمه ایران)(هدیه اپل آیدی شخصی + گلس + قاب رایگان)