همراه گستر گوشی موبایل اپل مدل Apple iPhone 8 ظرفیت 256 گیگابایت تک سیم کارت

کلید هوم با قابلیت Force Touch که به صورت غیر فیزیکی است و با تاچ آی دی یکپارچه شده است در حاشیه پایین صفحه نمایش قرار گرفته است. در لبه پایین فریم نیز پورت لایتنینگ نزدیک به اسپیکرها قرار گرفته است. اسپیکرهای استریوی با صدای باس عمیق تر و با افزایش حجم صدای 25 درصدی در آیفون 8، تغییر جدید در سیستم صوتی این دستگاه بوده است. این آیفون از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند، که در صورت استفاده از هدست بی سیم تجربه بهتر و سریع تری را تجربه خواهید کرد. اپل در این آیفون از استاندارد مقاومت آبی IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 1 متر به مدت 30 دقیقه) بهره می برد. سایمان دیجیتال یکی از فروشگاه‌های آنلاین کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در زمینه‌ی فروش لوازم دیجیتال آغاز کرده است و همواره به عنوان مرجع خرید اینترنتی گوشی ، تبلت، ساعت هوشمند، لوازم جانبی و لوازم خانگیهم‌چون تلویزیون، جاروبرقی، قهوه‌ساز، آب‌میوه‌گیری، بخار شوی و …

گوشی اسنشیال

سیستم‌-روی-یک-چیپ A11 Bionic از شش هسته‌ی پردازشی ۶۴ بیتی با ریزمعماری ARMv8-A بهره می‌برد که توسط اپل طراحی شده‌اند. این هسته‌ها به دو دسته‌، شامل دو هسته‌ی قدرتمند با نام Monsoon و چهار هسته‌ی کم‌مصرف با نام Mistral تقسیم می‌شوند. طبق ادعای اپل، هسته‌های کم‌مصرف و قدرتمند به‌ ترتیب ۷۰ و ۲۵ درصد سریع‌تر از نمونه‌های به‌کاررفته در تراشه‌ی A10 Fusion هستند. پنل‌های جلو و پشتی آیفون ۸ / ۸ پلاس از شیشه‌ای ساخته شده‌اند که به ادعای اپل، لایه‌ی تقویت‌کننده‌ی آن ۵۰ درصد عمیق‌تر است و در پسِ آن‌ها زیرساختی جدید از جنس فولاد وجود دارد.پوشش بدنه‌ی شیشه‌ای آیفون بر شکنندگی آن افزوده است.پنل پشتی آیفون ۸ از جنس شیشه است.

به طوری‌که با گردآوری محصولات برندهای معتبر هم‌چون (شیائومی، سامسونگ، اپل، هواوی، درما، بیسوس، آاِگ، کیووای‌سی، سندیک، جی بی ال و …) و متعهد بودن به چهار اصل “مشتری‌مداری” ، “قیمت مناسب” ،” ضمانت اصالت کالا” و “ارسال سریع” تجربه‌ی خرید مطمئن و راحتی را برای مشتریان فراهم نماییم. دوربین سلفی آیفون ۸ از وجود یک سنسور ۷ مگاپیکسلی در کنار لنزی با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد. دوربین سلفی که در حالت فیلم‌برداری اغلب برای مکالمات ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد، قادر به ثبت ویدیوهایی با رزولوشن ۱۰۸۰ و ۷۲۰ پیکسلی و با نرخ ۳۰ و ۲۴۰ فریم بر ثانیه است. همچنین باید به فوکوس تشخیص فاز و پشتیبانی از HDR در دوربین سلفی آیفون ۸ اشاره کرد.

سایر مشخصات

بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل اپل آیفون 8را نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید. تصاویر گوشی موبایل اپل آیفون 8شما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد. در بخش نظرات کاربران گوشی موبایل اپل آیفون 8می توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و یا دانسته های خود را با دیگران به اشتراک گذارید. سیستم عامل iOS نسخه ۱۱ آخرین نسخه‌ای می‌باشد که برروی گوشی موبایل آیفون 8 نصب است،‌ اما اگر آپدتی منتشر شود قطعا تا سالیان سال آن را دریافت خواهید کرد. همانطور که می‌دانید، اپل به خوبی از دستگاه‌های خود پشتیبانی می‌کند و این پشتیبانی شامل تمامی گوشی‌هایش می‌شود.

گوشی شیائومی

آیفون 8 مناسب افرادی هست که میخوان سخت افزار آیفون ایکس رو داشته باشن و پول کمتری پرداخت کنند. این گوشی واقعا از هر جنبه ای فوق العاده وبلاگ 9to5mac.ir است و امتیاز بالایی دریافت میکنه. خوش دست بودن در کنار رنگ های جذاب واقعا هر کسی رو مجاب میکنه که از تجربه داشتن این گوشی غافل نشه.

  • اپل از روشنایی 600 نیتی در این گوشی استفاده کرده که استفاده کردن از گوشی را در زیر نور خورشید راحت می‌کند.
  • این پردازنده به ادعای اپل ۲۵ درصد بهینه‌تر شده و نسبت به نسل قبلی کارایی بیشتری دارد.
  • معرفی گوشی آیفون ایکس ( آیفون 10)شرکت آیفون از مدت‌ها قبل تاکنون به دنبال ساخت مدلی از گوشی‌های هوشمند خود بوده است که تماما صفحه نمایش باشد.