خرید گوشی موبایل سامسونگ خرید اقساطی موبایل سامسونگ موبایل 7 | 9to5mac Farsi

البته، جدید شرکت LG اعلام کرده است که دیگر گوشی هوشمند تولید نمی‌کند عملا به غیر از آیفون، رقیب دیگری برای گوشی‌های سامسونگ باقی نمی‌ماند. مورد اول، یک گوشی است که ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی دارد و وقتی باز می‌شود، ظاهری شبیه به یک تبلت پیدا می‌کند. مورد بعدی، شبیه گوشی‌های تاشونده‌ی قدیمی است و وقتی که باز می شود، ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی پیدا می‌کند. در روزهای آغازین معرفی گوشی‌های سری Galaxy Note، اندازه، مشخصات و طراحی این گوشی‌ها تفاوت زیادی با گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ داشت.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M53 5G 256GB Ram 8GB

در جدیدترین رابط کاربری سامسونگ شما میتوانید از مجموعه‌ای از کارهایی که قطعاً به کار شما در طول شبانه روز می آید استفاده کنید. اما هیجان واقعی در اطراف گوشی سامسونگ به سبک طراحی نوآورانه آنها مربوط می شود. با گزینه‌های متعدد، می‌توانید گوشی‌های سامسونگ را با صفحه‌نمایش معمولی تک‌پنل یا تلفن‌های تاشو پیدا کنید. گوشی تاشو سامسونگ، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی میانرده سامسونگ، گوشی قلم دار سامسونگ، گوشی مقرون بصرفه سامسونگ را می توانید تهیه کنید. گوشی های سامسونگ حتی در مدل‌های میان‌رده نمایشگرهای بسیار خوبی دارند و همواره از نمایشگرهای اولد این شرکت به عنوان یکی از بهترین‌‌ها در هر رده یاد می‌شود؛ نمایشگرهای اولد روشنایی بالایی دارند و کنتراست عالی و رنگ‌های زنده‌ای ارائه می‌کنند. سامسونگ در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ رتبه اول لیست صادرات جهانی گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد.

اگرچه در سال 2021 مدل جدیدی از گلکسی نوت به بازار عرضه نشد، اما گوشی های این سری همچنان طرفداران خاص خود را دارند. گلکسی نوت 20 آخرین نسل از این خانواده به‌شمار می‌آید که در چهار نسخه‌ی Note20، Note20 5G، Note20 Ultra و Note20 Ultra 5G تولید شده است. از این میان Galaxy Note20 Ultra 5G قدرت و کیفیت بالاتری را به نمایش می‌گذارد و قیمت بالاتری هم دارد. در ابتدا قرار بود گوشی های سری A سامسونگ، میان‌رده‌هایی با کیفیت ساخت دستگاه‌های پرچم دار باشند. از سوی دیگر، مدل‌های سری M آمده بودند تا سبد محصولات رده‌پایین و میان‌رده‌ی این شرکت را تکمیل کنند.

  • سامسونگ قبل‌تر پرچمداران خود را تحت دو سری S و Note وارد بازار می‌کرد ولی این روند متوقف شد و آخرین بازمانده سری نوت یعنی نوت 20 اولترا در سال 2020 به بازار عرضه شد.
  • در حقیقت به‌دلیل نوسانات دلار و بازار ارز به‌طور قطع نمی‌توانیم قیمت مشخصی را برای گوشی های سامسونگ سری Z بیان کنیم، اما می‌دانیم با توجه به امکانات و پردازنده‌های قوی که در این گوشی به کار رفته شده است بدون شک قیمت بالایی دارند.
  • معمولا پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در دسته گوشی های میان رده و ارزان قیمت قرار میگیرد.
  • تیم تحقیق و توسعه ی سامسونگ با بهره گیری از بازار جهانی و سلایق مردم توانستند در سال 2004 اولین گوشی نسل جدید سامسونگ را در هند معرفی کنند.
  • اما قیمت گوشی‌ های سامسونگ چقدر است؟ یا اینکه آخرین مدل گوشی سامسونگ را از کجا می توانیم خریداری کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را تا آخر با دقت مطالعه کنید.
  • قیمت گوشی سامسونگ با توجه به اینکه می توانید از بین میان رده های قوی یک مدل خوش ساخت با کاربردهای مختلف تهیه کنید کاملا معقول و به صرفه است.

خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک بسیار آسان است و تنها با چند کلیک انجام می‌شود. بنابراین دیگری نیازی نیست در همه‌گیری کرونا و البته ترافیک، برای پیدا کردن یک فروشگاه معتبر به بازار و اماکن شلوغ سر بزنید تا از بهترین قیمت اطلاع پیدا کنید. کافی است به وبسایت کالاتیک مراجعه کنید تا گوشی سامسونگ خود را ظرف کم‌تر از 10 دقیقه سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

گوشی سامسونگ s21 ultra بخریم یا آیفون 12 پرومکس؟

ابتدایی ترین گوشی سری S سامسونگ در سال 2010 روانه ی بازار شد، صفحه نمایش سوپر امولد در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید 2.1 از مشخصه های بارز این سری بود. از سال 2010 تا به امروز به فاصله ی یک سال یکبار مدل جدید از سری S سامسونگ به بازار عرضه می شود که آخرین آن ها S10 plus است. این مجله خبری محصولات اپل دارای دو دوربین 16 و 12 پیکسلی است و از اندروید 9.0 نیز پشتیبانی می کند. با اینکه در ابتدای کار فروش این گوشی ها بسیار کم بود اما آن ها قصد عقب نشینی از تجارت موبایل را نداشتند. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

http://1gamer.ir