اپل آیفون8 پلاس-256گیگابایت-Apple iPhone 8 Plus-256GB

از لحاظ ظاهری با گوشی بسیار جذابی طرف هستیم که نمی‌توان هیچ گونه ایرادی از آن گرفت. از موارد قابل توجهی که در بخش طراحی به چشم می‌خورد، می‌توان به دوربین‌های برآمده، گوشه‌های گرد و حاشیه‌های ضخیم نمایشگر اشاره کرد. از طرفی دیگر با یک گوشی باکیفیت طرف رو به رو هستیم به طوری که با در دست گرفتن آن، احساس یک گوشی بالارده و قدرتمند به شما دست خواهد داد. در حال حاضر، برخی از گارانتی های محبوب گوشی موبایل Apple در سایت آی تی بازار، گارانتی اتصال آسیا و ATC است. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.

گوشی موبایل آیفون 8 به آخرین پردازنده ساخت اپل یعنی A11 Bionic مجهز شده است. این پردازنده به ادعای اپل ۲۵ درصد بهینه‌تر شده و نسبت به نسل قبلی کارایی بیشتری دارد. همچنین این پردازنده 6 هسته‌ای بوده که 4 هسته پرقدرت آن 70 درصد از نسل قبل سریع‌تر شده‌اند و 2 هسته دیگر کم‌مصرف هستند. اپل روی این پردازنده وبلاگ 9to5mac.ir در حدود 4.3 میلیون ترانزیستور به کار برده است. در بخش اسپیکر نیز گوشی موبایل آیفون 8، از دو اسپیکر بهره می‌برد که یکی از این اسپیکر‌ها در زیر گوشی و دیگری در کپسول خروجی صدای مکالمه قرار گرفته است. قرار گرفتن دو اسپیکر در این گوشی باعث شده است تا کیفیت صدا بهتر شود و شاهد بلندی صدا باشیم.

گوشی جی پلاس

می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است. موبایل یاران با بیست سال سابقه درخشان به عنوان مرجع قیمت تلفن همراه در ایران مورد شناخت تمامی اعضا و همکاران صنف تلفن همراه در سراسر کشور می باشد و هم اکنون تحت عنوان شرکت همراه پردازش یاران با دارا بودن تمامی مجوزها سعی در ارائه تلفن همراه به صورت عمده و خرد با بهترین قیمت و باگارانتی های معتبر ازطریق این وبسایت دارد. آیفون ۸ از تراشه A11 Bionic از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و از نوع LPDDR4x، مودم ال‌تی‌ایی X16 کوالکام و حافظه‌ی ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایتی NAND بهره می‌برد. اسپیکرهای استریو آیفون ۸ در لبه‌ی پایین فریم گوشی و حاشیه‌ی بالای نمایشگر (یکپارچه‌شده با اسپیکر مکالمه) قرار دارند.

  • سلامت باتری این مدل دستگاه ها درصورت فابریک بودن بین 60 تا 80 درصد هست.
  • نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.
  • ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید.
  • اگر در مورد این محصول سوالی دارید همینجا بپرسید؛ کارشناسان ما و سایر کاربران به سوالتان پاسخ می‌دهند.

بهترین انتخاب با توجه به مواردی که ذکر کردید قطعا همین مورد هست. بله امکان ساختن اپل آیدی هست و میشه از نرم افزار های ارائه شده استفاده کرد.

همانند گذشته خبری از جک ۳.۵ میلی متری نیست و اگر قصد استفاده از هندزفری باسیم را داشته باشید باید یک هندزفری جدید خریداری کنید. با کمک سنسور نور در محیط‌های با نور مختلف رنگ‌های نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش به سمت گرم شدن یا سرد شدن می‌روند و این موضوع باعث می‌شود تا چشمان شما دیرتر خسته شود. ویژگی True-Toneهمانند فیلتر نور آبی عمل می‌کند با این تفاوت که با کمک سنسور نور گرم و سرد می‌شود. اپل از روشنایی 600 نیتی در این گوشی استفاده کرده که استفاده کردن از گوشی را در زیر نور خورشید راحت می‌کند. درکل نمایشگر آیفون ۸ یک نمایشگر بسیار خوب است که تفاوت چندانی با نسل قبل خود نداشته ولی بسیار راضی کننده است.

مشخصات فنی Apple iPhone 8 64GB Mobile Phone