سنیور سئو سئو کلاه خاکستری؛ تکنیک های زیرزمینی سئو سایت!

به عنوان مثال، اگر بخواهید فایلی را به نام Jpg یا WordPressseo.Jpg نامگذاری کنید، گوگل نمیتواند آن را تشخیص دهید یا بخواند؛ زیرا فقط قادر به خواندن نام فایلهایی است که عبارات آن با خط فاصله از هم جدا شده اند؛ بنابراین باید نام تصویر را WordPress-Seo.Jpg بگذارید. در اصل رابطه مستقیمی بین محتوای باکیفیتی که گوگل در نظر می گیرد و آنچه در نتایج جستجو ظاهر می شود وجود دارد. متن جایگزین (attributes alt یا alt description) متنی است که در صورت عدم بارگذاری یک تصویر در صفحه، به جای تصویر ظاهر می شود. البته پرسونا یک شخصیت خیالی است که با توجه به هدف انتخاب میشود. به همین دلیل، نخستین قدمی که میتوانید برای افزایش سرعت سایت خود بردارید، استفاده از سرور و میزبانی مناسب است. یکی از امکاناتی که وب سایت های وردپرسی در اختیار کاربرانشان قرار داده اند، بهبود سئو سایت وردپرس با کمک افزونه های مختلف است. از آنجا که محتوای شما از طریق POP های نزدیک به کاربر ارائه می شود، سریعتر بارگیری می شوند. آیا این متا تگ به رتبه سایت کمکی می کرد؟ بهتر است این کار را به یک متخصص بسپارید تا نتیجه بهتری بگیرید.

در سالهای گذشته، بسیاری از افراد در تعریف چیستی سئو خارجی ، آن را چیزی معادل با لینک سازی میدانستند. 2. استفاده از 2 تا 5 لینک دهی در هر مطلب بسیار مفید میباشد. همچنین اگر لینکی از صفحه اصلی سایتی به شما داده شود بسیار با اهمیت میباشد. جان مولر میگوید: «من استفاده از تگ کنونیکال خود ارجاع را توصیه میکنم، زیرا برای ما روشن میکند که کدام صفحه را میخواهید ایندکس کنید، یا نشانی اینترنتی صفحه زمانی که ایندکس میشود، چه باید باشد. و یا اگر میخواهید کلمه دیگری را برای وبسایت خود انتخاب کنید. بعد از اینکه یک صفحه را به صفحه دیگری ریدایرکت 301 کردید، اگر کاربر آدرس صفحه اول را در مرورگر وارد کند، به صورت کاملا خودکار آدرس تغییر میکند و کاربر به URL دوم منتقل میشود. در فصل دوم نحوه کار با افزونه WordPress SEO By Yoast مطرح میشود و فصل آخر این دو افزونه را هم مقایسه میکند. با استفاده از افزونه هایی مانند Yoast SEO که در ادامه درباره آن صحبت می کنیم، ووکامرس و وردپرس می توانند عملکرد بسیار خوبی در سئو داشته باشند.

منظورم این است که همه جا حضور داشته باشید – فیس بوک، اینستاگرام، تویتر، لینکدین و حتی تیک تاک. پاسخ به این سوال کمی دشوار است. این ابزاری قدرتمند است که ویژگیهای مختلفی مانند مانند تحلیل سئو داخلی، ادغام با شبکههای اجتماعی، breacrumb و مواردی از این دست را با خود به همراه میآورد. 6. تاثیر شبکههای اجتماعی در سئو خارجی چیست ؟ تنها کاری که شما باید بکنید حضور در شبکههای اجتماعی و تولید محتوای باکیفیت است. سایت یا شبکههای اجتماعی؟ با استفاده از امکانات افزونه یواست سئو میتوانید عکس های Open Graph برای شبکه های اجتماعی خود در مقالات و نوشته ها تعیین نمایید. به عنوان مثال افزونه سئو وردپرس که با نام Yoast شناخته میشود امکانات جذابی را برای سئو در اختیار ما قرار میدهد. Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های سئو برای وردپرس است و ابزاری ساده و آسان برای افزودن تگ های متعارف است. از اهمیت آف پیج آنقدر به شما بگویم که میتوانید سایتی با محتوای کم و کپی را به رنک های بالای گوگل در کلمات مد نظر برسانید . در واقع موفقیت یک سایت خبری زمانی است که با رویدادهای جامعه همگام باشد و بتوان کلمات کلیدی مخاطبان را حدس زد و با توجه به کلمات کلیدی جستجو شده توسط مخاطب، اخبار را تنظیم و تولید کرد.

مجموعاَ seo به معنای سئو وبسایت برای موتورهای جستوجو مثل گوگل میباشد که امداد مینماید تا در بین رقبای خویش در صفحه های اولیه چشم گردید و درصورتیکه کارتان بهتر بود در پیوند یک تا 3 قرار بگیرید که سبب می گردد ورودی بیشتری داشته باشید و در غایت درآمدزایی بیشتری فرمائید. کوچک یا بزرگ بودن کلمات انگلیسی ای که در صفحات سایت ها وجود دارند : کاربران و مرورگر ها خیلی به کوچک و یا بزرگ بودن حروف اهمیتی نمی دهند اما همانگونه که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم موتورهای جستوجو گر نسبت به این موضوع حساسیت بالایی دارند. رسانه های اجتماعی لزوماً به طور مستقیم با سئو مرتبط نیستند، اما تأثیر غیرمستقیم دارند و جزء لاینفک یک استراتژی بازاریابی آنلاین مؤثر هستند.

8. تاثیر اینفلوئنسر مارکتینگ بر سئو off سئو در اصفهان page چیست ؟ اهمیت Seo Off Page به چه میزان است ؟ هر کاری که انجام می دهیم بر اساس دانش است. به عبارت دیگر، داشتن نقشه سایت ممکن است مستقیماً بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. شاید فکر کنیم که این آدرسها یکسان هستند؛ اما از دید موتورهای جستجو این لینکها متفاوتند. اگر بخواهم در جواب، عددی اعلام کنیم، تا حدود زیادی شما را به اشتباه انداخته ام، شما در هر مقاله به تعداد مورد نیاز کاربر باید از تصویر استفاده کنید، اما به طور کلی خوب است هر 300 کلمه حداقل یک تصویر بگذارید.

شاید حتی تصور کنید که بعضی وقت ها این به روزرسانی بیهوده بوده و چیزی به نسخه ی قدیمی آن اضافه نشده است. برای مثال”گوشی شیائومی remde 9″ بهتر است این کلمه و کلمات مشابه رو بر روی صفحات محصول تارگت کنید. علاوه بر این، با استفاده از نشریلا امکان معرفی محصول یا انتشار مطالب جهت بررسی محصول فراهم میشود. پس از انتشار مقالات و با استفاده از شبکههای اجتماعی، لینکسازیهای درست و اصولی و روابط عمومی درست، به کاربران اعلام کنید که محتوایی خاص و جذاب دارید که استفاده از آن به رفع سوالات آنها کمک میکند. امروزه بیش از 93٪ کاربران به صورت روزانه از شبکههای اجتماعی برای کوچکترین فعالیتهای خود استفاده میکنند.

اگر با سئو آشنایی داشته باشید، میدانید که استفاده نکردن از محتوا و مطالب تکراری یکی از مهمترین کارها در بهینه سازی سایت است. همانطور که میدانید ، موتور های جستجو از جمله Bing ، یاهو ، گوگل ، و … اگر به عنوان متخصص سئو فعالیت دارید، مطمئنا میدانید که سرعت سایت یکی از مهمترین فاکتورهایی است که نقشی تاثیرگذار بر سئو سایت شما دارد. آیا قبل از محصول شما از محصول دیگری استفاده کرده است؟ افزونه های دیگری نیز وجود دارند که به بهینه سازی سرعت ، تصاویر ، فشرده سازی کد قالب وردپرس می پردازند. نقطه عطف ووکامرس، یکپارچگی آن با وردپرس و بهره بردن از دیگر افزونه های سئو وردپرس می باشد. برای عملکرد مناسب در سئو داخلی تولید محتوای خوب، استفاده از تگ عنوان و توضیحات متا، بهره بردن از عنوان اصلی و عنوانهای فرعی و بهکارگیری تصاویر و متن جایگزین آنها ضروری است. با این حساب مهمترین کار یک سایت خبری این است که اخبار ترند، یعنی اخباری که در حال حاضر افراد پیگیر آن هستند و در بین مردم همه گیر شده را شناسایی کرده و روی آن ها کار کند. گوگل وب سایت هایی با محتوای تکراری را مجازات نمی کند. تعداد دفعات انتشار محتوا در سایت شما بر سرعت خزیدن تأثیر مثبت می گذارد و اگر رباتهای گوگل در سایت شما محتوای جدید بیابد، آن را حتما بررسی خواهد کرد.

همانطور که پیشتر نیز عنوان کردیم، هر عملیاتی که در پشت صحنه و خارج از محیط سایت خودتان انجام می دهید، بخشی از اصول سئو خارجی است. شما که به دنبال سئو ووکامرس هستید مطمئنا با اصول اولیه سئو آشنایی دارید. مزایای سئو خارجی ، غیرقابل انکار است و اگر به دنبال فروش و سود آنلاین هستید، نمیتوانید بدون یک استراتژی سئو آف پیج به اهداف خود برسید. برای بهرهگیری از سئو سایت مهارتهای مورد نیاز برای اجرای مداوم و موفقیت آمیز سئو لازم است. نگاه ما به آموزش تنها یادگیری تکنیک و ترفند نیست؛ بلکه در ابتدا مفاهیم را به صورت عمیق و اصولی فرا میگیریم و در ادامه با اجرای آنها در پروژه واقعی و ارائه مثالهای متعدد این دانش را به یک مهارت کاربردی تبدیل میکنیم. و شما میتوانید به راحتی آموزش ببینید و سئو ووکامرس یا فروشگاه اینترنتی تان را خودتان به عهده بگیرید و از طریق وبسایت تان محصولاتتان را به خوبی بفروشید. از مشتریانی که در حال حاضر دارید کمک بگیرید. توجه داشته باشید که داشتن سایت مپ باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل نمی شود و تنها به گوگل در پیدا کردن مطالب و ایندکس سریعتر آن ها کمک می کند.

مجلات معتبر یا وب سایتهای زرد؟ از طرفی روزنامهنگاران و یا خبرنگارانی که در فضای خبری کار میکنند مسلماً تخصص SEO را ندارند و از طرفی رقابت در این عرصه بسیار نزدیک به هم خواهد بود. اکنون این پلتفرم با استفاده از اطلاعاتی که از سایت شما جمعآوری میکند مانند نشانه گذاری اسکیما (Schema Markup) مشخص میکند کدام دامین را ترجیح میدهید. با استفاده از افزونه سئو AIOSEO ، برای اشتراک گذاری های سوشال مدیا نیز میتوانید عکس های OG مختلف و متفاوت مشخص کنید . این ویژگی می تواند سایت شما را از دیگر سایت ها متمایز کند؛ چرا که ریچ اسنیپت ها ابزار و علامت های ویژه ای هستند که برای کاربران، جذابیت خاصی را دارند. به این معناست که کاربر به محض ورود از سایت شما خارج می شود که میتواند دلایل زیادی داشته باشد. هرچیزی که به آن نیاز دارید مقابل شماست و با ورود به هر منو، در عرض دو الی سه کلیک، به صفحه مورد نظر میرسید.

با توجه به هدف و به دنبال آن پرسونای مخاطب ممکن است برخی از این پرسشها کنار گذاشته شوند. مهمترین چیزی که در تدوین پرسونای مخاطب باید به آن توجه کنید هدف است. پس بهتر است خودتان شروع کنید یا اگر از یک متخصص کمک میگیرید خودتان نیز در تدوین پرسونا مشارکت داشته باشید. سرعت سایت مهم است. پس مهم است که ابتدا مطمئن شوید که آدرس از حروف کوچک تشکیل شده است. حتی اگر تمامی موارد سئو در وردپرس را که تا به اینجا گفتیم رعایت کنید ولی سایت شما کند باشد یا توسط یک هکر یا سودجو هک شود و کدهای مخربی را وارد سایت تان کند سئوی سایت تان به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و در مواردی حتی ممکن است به صورت کامل از نتایج گوگل حذف شوید.

این روزها javascript و چارچوب های متناظر با آن توسط بسیاری از توسعه دهندگان وب استفاده می شوند و مورد استقبال چشمگیری واقع شده اند. سئوی کلاه سفید که کار کردن بر روی فاکتورهای رتبه بندی گوگل بصورت کاملا اصولی و دقیقا با چارچوب های تعریف شده توسط گوگل صورت می گیرد. به عنوان مثال ، شرکتی که در ایجاد یک مقاله 18 صفحه ای سرمایه گذاری کرده است ، می تواند مطالب را برای استفاده در مصاحبه های پادکست ، ارائه ویدیوها، پست های کوتاهتر وبلاگ و اینفوگرافیک مورد استفاده مجدد قرار دهد. اگر جواب شما نه است باید بگویم که شما باختهاید و بخش زیادی از مشتریهای خود را از دست دادهاید زیرا به جای تمرکز روی بازار هدف بیهوده پول و زمان خود را خرج میکنید. در مجموع سعی کنید که یک تجربه فوق العاده از قدم زدن در بازار را برای مخاطب به ارمغان بیاورید. در ادامه این سوال را به طور کامل و جامع پاسخ خواهیم داد؛ با ما همراه باشید. ما سایت را از نظر فنی بررسی خواهیم کرد و مطمئن می شویم که همه چیز به خوبی کار می کند.

ولی اگر بپذیرید مخاطبان شما طرز تفکر متفاوتی دارند باعث میشود تصویر شفافتری از مخاطبانتان داشته باشید و بهتر نیازها و خواستههایشان را بشناسید. همچنین سایر عناصر اضافی طرحبندی شما مثل پلاگینها، ابزارکها، کدهای رهگیری و از این قبیل موارد برای بارگیری به زمان اضافی نیاز دارند. در این حالت نیز گوگل در برخورد با این دو صفحه گیج می­شود و نمی­داند کدام یک نسخه اصلی است و باید نشان داده شود. برگزاری رویدادها یکی از استراتژیهای بازاریابی است که تاثیر بالایی بر سئو خارجی شما دارد. علاوه بر این، تقریباً در هر پلتفرم اجتماعی که فکر می کنید باید حضور داشته باشید. Bucket Brigade یک تکنیک ساده و یک روش خوب است که مثل یک اتصال بین دو پاراگراف یا دو تا جمله عمل می کند. به تصویر زیر دقت کنید، با انتخاب برند “آرلدام”، وضعیت “موجود” و چیدمان براساس “ارزانترین” آدرس صفحه تغییرات اساسی داشته است ولی محتوای آن، عنوان، توضیحات و بسیاری فاکتورهای دیگر تفاوت اساسی با دستهبندی هولدر موبایل ندارد. تفاوت سئو تکنیکال، سئو داخی و خارجی چیست ؟

این صفحات زمانی نمایش داده می شوند که محتوای آنها به همراه URL به صورت کامل از سایت حذف شده است. درآمد او از تحلیل و خرید و فروش در بورس است. او کارمند بانک است و هر آخر هفته به اتفاق دوستانش به کافه یا کوه میرود. منظور از محتوای سئو شده، محتوایی است که در وهله اول براساس درک نیاز و هدف جستجوی کاربر و در قدم بعدی براساس استانداردهای سئو در محتوا طراحی شده باشد. اما زمان و هزینهای که صرف میکنید ارزشش را دارد زیرا مراحل بعدی را سادهتر کرده و احتمال موفقیت را تا حد زیادی بالا میبرد. اما در مقابل رسیدن به صفحه اول روی کلماتی مثل خرید کتاب آشپزی و… اگر مطمئن نیستید که چگونه تصاویر شما بر سرعت صفحه شما تأثیر میگذارد ، توصیه میکنم از ابزار PageSpeed Insights Google استفاده کنید.

اگر تلاش های شما در طول زمان افزایش یابد، مطمئناً به تدریج بازده بیشتری را شاهد خواهید بود. ایجاد و اشتراک محتواهای جذاب، فرآیند تبلیغات شما را آسانتر کرده و درصد بیشتری احتمال دارد تا کاربران محتوای شما را به اشتراک بگذارند. افرادی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنند میتوانند تگ کنونیکال را برای محتواهای خود در قسمت advanced در افزونه yoast اضافه کنند. اگر شما به خودتان و به کارتان اعتماد کنید ، آنوقت بقیه میتوانند به شما اعتماد کنند . شاید در مطالب پیشین ما خوانده باشید که گفته بودیم اگر شما به خودتان و به کارتان اعتماد کنید ، آنوقت هم بقیه میتوانند به شما اعتماد کنند . فرض کنید شما سه پرسونا تدوین کردهاید و تشخیص دادهاید این سه گروه مخاطبانی هستند که میتوانند به مشتریانتان تبدیل شوند. معمولاً وب سایتهای خبری میتوانند گزینههای مناسبی باشند.

درست است که لینک سازی در سایتهای دیگر، بخش مهمی از تکنیک سئو خارجی است؛ با اینحال، تنها کاری نیست که شما باید انجام دهید. وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوای بسیار محبوبی می باشد که در داخل ایران و خارج از ایران محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. همانطور که از نام آنها پیداست سئوی داخلی کلیه مواردی که مربوط به چهارچوب وبسایت شما می شود را در بر می گیرد و در مقابل سئو خارجی به تصحیح و بهبود روابط یک پایگاه داده اینترنتی با سایر سایتها و موتور های جستجو می پردازد. استفاده از تگ Nofollow هنگام لینک دهی در سایت، به موتورهای جستجو دستور می دهد که از آدرس لینک بازدید نکنند یا اعتباری برای افزایش رتبه سایت مقصد بر اساس آن لینک قائل نشوند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای جهانی است که امروزه باوجود افزونهها و یا پلاگین ها به شما این امکان را میدهد که بتوانید از سایت خود بهراحتی بهرهبرداری کنید و در هر زمان بتوانید به سایت خود دسترسی داشته باشید. ایا وووکامرس با سئو سازگار است؟ ایا میدانستید که 89٪ کاربران، پیش از اینکه خریدی را انجام دهند، قسمت نظرات و کامنتها را بررسی میکنند؟ اما فایل های جاوا اسکریپت پیش از اینکه توسط ربات های گوگل ایندکس شوند باید وارد فرآیند تبدیل به فرمتی با قابلیت خوانایی برای ربات های گوگل شوند. Botify برای این کار با نظارت جداگانه پرونده های استاتیک مناسب است. ۳- تحقیق کلمات کلیدی مهم است. اگر قصد هزینه کردن برای یک ابزار جستجوی کلمات کلیدی را نداشته اما در برنامه ریزی برای سئو سایت خود نیاز به کمک دارید، سری به Google Keyword Planner بزنید. برای تغییر دامنه سایت نیز باید از ریدایرکت استفاده کرد، اما اگر سرور وبسایت این امکان را ایجاد نکرد، میتوانید با استفاده از تگ کنونیکال، انتقال و تغییر دامنه را به گوگل اعلام کنید. در مقاله های قبلی الیت دیزاین، به طور مفصل به بحث سئو و ایندکس گوگل پرداختیم. سئو خدماتی است که بسته به کلیدواژه های شما و حوزه رقابتی شما می تواند متفاوت باشد.

بنابراین شما نمیتوانید تنها بر روی شبکههای اجتماعی تمرکز کنید .باید این را بدانید که اکثر افراد با موتورهای جستجو قرار است شبکههای اجتماعی شما را بهدست آورند. طبیعتا این امر موجب میشود که تصاویر سایت شما در شبکههای اجتماعی به خوبی مخاطب جذب کند و بازدید و سیگنالهای اجتماعی قوی را به سایت شما سوق دهد. اما به این نکته توجه کنید که نوشتن توضیحات متای مناسب می تواند شانس موفقیت شما را چندین برابر کند. مونا زیاد اهل سرچ کردن نیست اما با دیدن تبلیغ کسب و کار شما در پاساژها و باشگاه، شما را پیدا میکند و محصولاتش را از شما میخرد. مونا یک دختر ۳۲ ساله است.

پس مخاطب شما چه کسی است؟ مشتری ایدهآل شما چه کسی است و چه ویژگیهایی دارد؟ زیرا نیاز نیست شما کسی را متقاعد کنید به پرسشنامه شما پاسخ دهند. شما باید سعی کنید خیلی خلاصه و سریع پیام خود را به کاربر منتقل کنید تا کاربر متقاعد شود روی سایت شما کلیک کند. تگ متا به کمک HTML ثبت میشود و فرصت بیشتری به شما میدهد تا کاربران را متقاعد کنید که به وبسایت شما سربزنند. با کمک اسکیما مارکاپ یا همان علائم اسکیما میتوانید به گوگل نشان دهید که موضوع ویدئو شما در چه ارتباطی است. بهتر است شما کار با این دو ابزار را حتی شده به صورت سطحی یاد بگیرید تا بتوانید از اطلاعات مفیدی که به شما میدهند استفاده کنید. در نظرسنجی ممکن است حتی برخی افراد اطلاعات نادرست در اختیار شما انجام دهند. 12. استفاده نادرست از تگ عنوان صفحه یا تگ H1: تمام صفحات شما باید یک تگ H1 داشته باشند و برای استفاده از زیر عنوان ها حتماً سلسه مراتب را رعایت کنید و تگ های H2 و H3 را به کار ببرید.

گوگل “پیشرفت تدریجی” را توصیه می کند. هنگام تولید تگ Title سعی کنید متن خود را طوری انتخاب کنید که کاربر را به کلیک کردن روی لینک دعوت کند. تصاویر جذاب تر از متن هستند اما بارگیری دقت و تجربه بیشتری می طلبد. اما آیا پشتیبانی و مسئول توسعه جاوا اسکریپت با این همه دب دبه و کب کبه به این موضوع فکر نکرده است؟ در مسیر انتخاب هاست مناسب سایت، یکی از سوالات پرتکرار کاربران این است که از میان هاست ایران و اروپا کدام انتخاب مناسبتری است؟ آیا به دنبال پیشرفت هستند یا میخواهند مسیر شغلی خود را عوض کنند؟ یا در واقع یک روز معمولی خود را چگونه سپری میکنند؟ در واقع قبل از اینکه هر گونه قراردادی با طرف مقابل ببندید، باید حتما نمونه کارهای شان را مشاهده کرده و مطمئن شوید که اصلا این افراد صلاحیت لازم برای همکاری را دارند یا نه. وقتی خبرها بهروز باشد، کاربر بیشتر به صورت مستقیم یا به صورت جستجو در گوگل به خبرگزاری سر میزند و از نظر گوگل تبدیل به یک برند معتبر می شوید.

با این اوصاف یکی از مهمترین نکاتی که در فرایند سئو باید درنظر گرفت، ایجاد دسترسی راحت برای رباتهای جستوجوگر به محتوای سایتتان است. یکی از خدمات مهم ما آموزش رایگان سئو است. ”canonical توافق کردند. پس از آن هم مدیر معروف بخش اسپم گوگل در آن زمان، آقای Matt Cutts مثل همیشه برای ارائه توضیحاتی کوتاه جهت آموزش آن اقدام کرد. سئو خارجی یا همان سئو Off Page که به آن Off- Page-SEO هم گفته میشود به تمامی عملیاتی میگویند که در خارج از سایت انجام میشود برای افزایش رتبه سایت در موتور جستجوگر گوگل. جدیدترین جستجوها نشان دادهاند که در پاسخ 46٪ از تمامی جستجوهای گوگل، اطلاعات محلی به نمایش درمیآید. شما میتوانید در گفتوگوهای تخصصی مربوط به زمینه فعالیتتان وارد شده و خود را به عنوان یک متخصص معرفی کنید و در نهایت تلاش کنید تا جای ممکن به سوالات کاربران پاسخ دهید تا شما را به عنوان یک منبع مطمئن بشناسند. HTTPS در واقع یک رتبه بندی معتبر و روشی برای جلب اعتماد کاربران است. همچنین، زمانی که سایت – شما حدس زدید – با اتصال HTTPS ایمن نشده باشد، مرورگرها پیام NOT SECURE را نشان می دهند.

خود را در نتایج اول گوگل جای دهند و از فروس خوبی برخورددار شوند. آنها به شما کمک می کنند تا یک عکس فوری از اطلاعات یک موضوع را بر اساس درک گوگل از محتوای موجود در وب دریافت کنید. CMS (سیستم مدیریت محتوا) علاوه بر دریافت تصاویر بزرگ، آنها را متناسب با ابعاد صفحه، قالب بندی و ویرایش می کند که این کار سرعت بارگذاری صفحه را حتی کندتر می سازد. توضیحات متا در سئو وبسایت شما تأثیر چندانی ندارد و حتی خود گوگل چندی پیش اعلام کرده بود که میخواهد طول توضیحات متا را از نتایج حذف کند یا اینکه خودش بهصورت رندم از مقاله برای انتخاب متا دیسکریپشن استفاده کند.

سئو خارجی به فعالیت هایی که خارج از سایت جهت بهبود رتبه سایت در گوگل صورت می گیرید، گفته میشود. با وجود کد اسنیپت در هر مقاله، میتوانید با اولین پاراگراف مقالهتان در موقعیت صفر ظاهر شوید و تصویر کاورتان در نتایج گوگل دیده شود، بالای اولین نتیجه ارگانیک با یک کلمه کلیدی مشخص که اغلب تبلیغات گوگل است. گوگل آنالیتیکس کمک میکند با سلیقه مخاطبانتان آشنا شوید. نگارش یک متا دیسکریپشن مناسب و مرتبط با محتوای پیج، باعث میشود ورودی بیشتری داشته باشید و با افزایش نرخ CTR شما به گوگل سیگنالی را میفرستید که ویترین مغازه شما نسبت باقی رقبا جذاب تر است و با حفظ ارتباط بین متا دیسکریپشن و محتوای پیج، انتظارات کاربر را برآورده می­کنید و اینگونه برای گوگل سینگنال دیگری می­فرستید که زیبایی ویترین مغازه شما پوشالی نیست، بلکه ذات محصولات و خدمات مغازه شما نیز جذابیت لازم را دارد. فرمت SVG انتظار شما را، از بابت پایین بودن حجم و ایندکس آسان، برآورده نمی کند. به عنوان مثال با جستجو عبارت وکیل تصادفات انتظار دارد که این کلمه در متا دیسکریپشن به صورت پر رنگی نمایش داده شود. نمونه زیر یک متا دیسکریپشن خوب از این نظر است و انگیزه کاربر را بر می انگیزد و مستقیما کاربر را به سمت چیزی می برد که می خواهد.

حالا همکارانتان این سه شخصیت را میشناسند و بر اساس آنها کار خود را ادامه میدهند و اختلاف عقیده بر سر مسائل مختلف نیز کاهش میباید. افزونه بسیار سبکی است و بر روی سرعت بارگزاری تاثیر منفی نمی گذارد. پرسونا یک شخصیت خیالی است اما خصوصیاتی که ما برای آن مشخص میکنیم خیالی نیست. صادقانه بگوییم: این هیچ ارتباطی با تصویر سئو ندارد ، اما ما فرصتی دیدیم تا نظر خود را بیان کنیم و از آن استفاده کردیم! برای اینکه کاربران را ترغیب کنید تا در شکههای اجتماعی با شما ارتباط بگیرند، باید در این کانالهای ارتباطی، حضور فعال و موثر داشته باشید، ارتباط درست و حرفهای برقرار کنید و در نهایت این کانالهای ارتباطی را به عنوان روشی برای برندینگ درنظر بگیرید.

4. نقش روابط عمومی در سئو off page چیست ؟ پرسوناهای نهاییشده را به تمام اعضای تیم توضیح دهید تا تمام بخشها از روابط عمومی گرفته تا تولید محصول بدانند که مشتریان چه کسانی هستند و براساس شخصیت آنها، فعالیتهایشان را هماهنگ کنند. در ادامه با شناخت دقیق مخاطبان میتوانید تمام قسمتهای بیزنستان را متناسب با آنّها طراحی کنید. راهی فوقالعاده برای ساخت برند، تقویت محتوا و دستیابی به مخاطبان جدید است. مثلا برای کلمات لانگ تیر بهتر است از صفحاتی مثل صفحه محصول یا بلاگ(اگر دارید) استفاده کنید. با پاسخ به سوالات بالا از طرق تجربیات خود، نظرسنجی، تحقیق کلمات کلیدی یا ابزارهای مختلف نظیر گوگل آنالیتیکس میتوانید به پرسونای مشتریان خود برسید. زمان زیادی از روز را به مطالعه درباره تکنولوژی و یادگیری زبانهای برنامه نویسی مختلف اختصاص میدهد. برای نمونه اگر محتوای شما درباره بالارفتن سرعت سایت در وردپرس میباشد، به عبارت کلی افزایش سرعت سایت بسنده نکنید و کلمه وردپرس را نیز در متادیسکریپشن ذکر کنید. اگر تاکنون از انجمنها تنها برای لینک سازی استفاده میکردید، حال باید با رویکردی کاملا متفاوت وارد این سایتها شده و تنها به عنوان مکانی برای ایجاد لینک به آن نگاه نکنید. این نامگذاری هم به موتور جستجو و هم به کاربران در درک محتوای تصویری شما کمک میکند.

بهطورکلی، دریافت بک لینک از وب سایتهای معتبر به شما کمک میکند تا سایتتان را به عنوان یک مرجع معرفی کنید. بهترین روش سئو آف پیج ، تولید محتوا برای معرفی سایت شما در سایت های دیگر به عنوان یک سایت مرجع است.که به آن ریپورتاژ آگهی میگوییم. پس از ورود به رسانه های ارتباطی، محتوای مورد نیاز باید در رسانه های مورد نظر تولید و منتشر شود. سعی کنید تمام مطالب و محتوای وبسایت خود را دسته بندی کنید تا هنگام ورود کاربر به سایتتان سردرگم نشود و از جستجو در سایت لذت برده و زمان بیشتری را در سایت بماند. در عوض، آنها از یک الگو ثابت برای تمام تجارت ها استفاده میکنند ، به همین دلیل است که زمانی را به بررسی سایت شما را اختصاص نخواهند داد. به منظور گنجاندن تمام جزئیات حیاتی، سایت های خبری در نهایت هزاران صفحه وب دارند که همه آنها باید بهینه و سازماندهی شوند. در این مدت حدود 1.5 میلیارد صفحه AMP ساخته شده است که قابل پشتیبانی توسط برنامه های مختلف هستند. اولین قدم استفاده از تجربه خود و همکارانتان است.