سیاست بازگشت به کار اپل باعث می‌شود که ML احتمالی ترک شود

اپل در سال 2019 Goodfellow را از گوگل جذب کرد تا به “گروه پروژه های ویژه” خود به عنوان مدیر یادگیری ماشین بپیوندد. گودفلو بیش از شش سال را در گوگل گذراند و به عنوان کارآموز مهندسی نرم‌افزار شروع به کار کرد و سپس در مارس 2019 به عنوان “دانشمند تحقیقاتی کارکنان ارشد” تبدیل شد.

گودفلو را «پدر شبکه‌های متخاصم عمومی یا GAN» می‌دانند. از این فناوری می توان برای تولید محتوای رسانه ای جعلی استفاده کرد که در سال های اخیر اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.






Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

از 23 می، کارمندان باید سه روز در هفته در دفتر حضور داشته باشند. این شروع برنامه کاری موسوم به “هیبرید” اپل است که کارمندان را ملزم می کند در روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته از دفتر کار کنند.

کارفرمای سابق Goodfellow، گوگل موظف شده است که برخی از تیم ها از ماه گذشته به کار حضوری باز می گردند، اما بسیاری از کارمندان می توانند به طور دائم از خانه کار کنند. طبق گزارش‌ها، اپل به تیم‌های فردی انعطاف‌پذیری می‌دهد و به مدیران این امکان را می‌دهد تا سیاست‌ها را به دلخواه خود تنظیم کنند. با این حال، به نظر نمی رسد این مورد برای تیم گودفلو باشد.

در حالی که گزارش شده است تعدادی از کارمندان اپل به دلیل اصرار آن بر کار حضوری، شرکت را ترک کرده‌اند، خروج گودفلو برجسته‌ترین مورد گزارش شده عمومی تا به امروز است. اینکه آیا ما در مورد خروج های برجسته تر دیگری می شنویم یا نه، باید دید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اکنون، لبه زوئی شیفر گزارش می دهد که ایان گودفلو، مدیر یادگیری ماشین اپل، این شرکت را به دلیل سیاست بازگشت به کار ترک کرده است.

خط مشی کار حضوری اپل منجر به خروج افراد با مشخصات بالا می شود

کارمندان اپل در 11 آوریل پس از یک دوره دو ساله کار از راه دور که ناشی از همه گیری COVID-19 بود، شروع به بازگشت به کار حضوری کردند. اپل در حال اتخاذ رویکردی مرحله‌ای برای برنامه بازگشت به کار خود است. در ابتدا، شرکت کارکنان را ملزم می کرد که حداقل یک روز در هفته به صورت حضوری کار کنند. در 4 می، شرکت این تعداد را به دو روز در هفته در دفتر افزایش داد.

اپل در جریان بازگشت حضوری اخیر خود به محل کار، با برخی فشارها از سوی کارمندان مواجه شد. تعدادی از گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از کارکنان شرکت را به دلیل سیاست‌ها ترک کرده‌اند و محل کاری را انتخاب کرده‌اند که کار از راه دور را بیشتر می‌پذیرد.

با این حال، تنها سه سال پس از پیوستن به اپل، Goodfellow اکنون به دلیل سیاست بازگشت به کار، شرکت را ترک می کند. گودفلو در یادداشتی به کارکنان نوشت: “من قویا معتقدم که انعطاف پذیری بیشتر بهترین سیاست برای تیم من بوده است.”