سرویس Instacart اپل بعید است، اما در نظر گرفته شده است

گزارش‌های Gurman حاکی از آن است که بعید است اپل در نهایت نوعی سرویس مشابه Instacart را راه‌اندازی کند، اما جالب اینجاست که این چیزی است که این شرکت بررسی کرده است. این میزان علاقه اپل به رشد بخش خدمات خود را نشان می دهد.

یک ریمپت جدید امروز از بلومبرگ اپل می‌گوید اپل در حال «کاوش» است تا مجموعه خود را به یک سرویس «Instacart-مانند» گسترش دهد که با برنامه Apple Health ادغام می‌شود.

سرویس مشابه اینستاکارت اپل؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یک تمایز برای سرویس توسعه یافته توسط اپل مانند Instacart، ادغام با برنامه Apple Health برای ردیابی عمیق تر تغذیه است. گورمان گزارش می دهد:

دسته خدمات اپل در حال تبدیل شدن به بخش رو به رشد و حیاتی تجارت آن است. بخش خدمات در حال حاضر شامل مواردی مانند App Store، Apple TV+ و Apple Pay است، اما خود شرکت گفته است که جاه طلبی های بزرگ تری برای آینده دارد.

هر دوی این سرویس ها قبلا گزارش شده اند و می توانند به زودی در سال جاری راه اندازی شوند. برنامه اشتراک آیفون به کاربران امکان می‌دهد سخت‌افزار آیفون و آی‌پد را «مشابه پرداخت هزینه ماهانه اپلیکیشن» خریداری کنند. سرویس «Apple Pay Later» به مشتریان این امکان را می‌دهد که هر خرید Apple Pay را به پرداخت‌های بدون بهره تقسیم کنند که هر دو هفته یا چند ماه یک‌بار با بهره انجام می‌شود.

در پاسخ به سوال یک خواننده در مورد خدمات جدید اپل که ممکن است در آینده ارائه شوند، بلومبرگ مارک گورمن در کتاب خود می گوید برای روشن شدن خبرنامه این شرکت در حال حاضر روی دو چیز اصلی تمرکز کرده است: اشتراک سخت افزار آیفون و ویژگی مالی «اکنون بخرید، بعدا پرداخت کنید» برای Apple Pay.

با این حال، فراتر از این ویژگی های خدمات مالی، بلومبرگ اکنون گزارش می دهد که اپل امکان راه اندازی یک سرویس مشابه Instacart را نیز “کاوش” کرده است. Instacart، برای کسانی که آشنا نیستند، سرویسی است که خدمات تحویل خواربار و باربری را ارائه می دهد. با استفاده از Instacart، می‌توانید از خرده‌فروشان مختلف سفارش دهید و فوراً آنها را تحویل بگیرید یا از فروشگاه محلی خود سفارش‌ها را تحویل بگیرید.

Instacart یکی از بسیاری از پلتفرم‌های به اصطلاح «اقتصاد گیگ» است که در دهه گذشته راه‌اندازی شده است، مشابه مواردی مانند Uber، Uber Eats، Lyft و DoorDash. با این حال، این نوع از خدمات، به‌طور مشهور بی‌سود و کم حاشیه هستند که می‌تواند عاملی در تصمیم‌گیری اپل باشد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

گزارش روز یکشنبه همچنین می‌گوید که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Apple Fitness+ با «مجموعه‌ای از انواع تمرینات جدید» با iOS 16 امسال گسترش یابد، توسعه‌ای که «با توجه به مشکلات Peloton به‌موقع به نظر می‌رسد».

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

چند سرویس جدید اپل در حال توسعه هستند. دو مورد بعدی که باید ببینیم: برنامه اشتراک سخت افزار آیفون و “اکنون بخرید، بعدا پرداخت کنید” برای تراکنش های Apple Pay. این شرکت همچنین برخی از خدمات مشابه Instacart را که با داده های تغذیه در برنامه Health یکپارچه می شوند، بررسی کرده است. احتمالاً کشیدن آن بسیار سخت است و بسیار ضعیف به نظر می رسد. من همچنین به پیشرفت های بزرگتر برای TV+ امیدوار هستم.