قیمت گوشی سامسونگ تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | 9to5mac Farsi

حقیقتاً نام سامسونگ همواره خوش آوازه بوده و چندی می‌شود که به طور متناوب گوشی‌هایی متناسب با نیاز دوستدارانش را عرضه می‌کند. گوشی‌ های سامسونگ به دلیل عملکرد و کیفیت فوق العاده ای که دارند، از فروش فوق العاده‌ای برخوردار می باشند، به طوری که می‌توان گفت عملکرد و فروش گوشی سامسونگ بر سر زبان‌ها است. اگر بخواهیم بررسی دقیقی ازآخرین مدل گوشی سامسونگ داشته باشیم، باید گفت گوشی Galaxy S22 Ultra به عنوان آخرین مدل گوشی سامسونگ شناخته می‌شود که با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و فوق قدرتمند به‌عنوان پرچمدار شرکت سامسونگ در تاریخ 9 فوریه سال 2022 معرفی شد.

با آمدن گوشی های سری Z به بازار، خلاقیت و نوآوری بالای این شرکت کره ای به همگان ثابت شد. این خانواده گوشی های دو گروه Z Fold و Z Flip را شامل می شوند که طراحی منحصر به فرد آن ها باعث شده است تا نسبت به دیگر گوشی های سامسونگ، قیمت بالایی داشته باشند. گوشی های سری Z ازلحاظ استحکام، کیفیت ساخت و سخت افزار حرف اول را می زنند. در دهه 1970 سامسونگ در زمینه ساخت موبایل شروع به فعالیت کرد و در سال 1986 از یک نمونه تلفن خودرو رونمایی کرد.

در سری A معمولا A5 محبوبیت بالایی دارند و مثلا A51 توانست موفقیت بسیار زیادی به دست بیاورد و A52 هم تا حد زیادی این فروش خوب را تکرار کرد و حالا هم نوبت به A53 رسیده است. اصلی‌ترین میان‌رده‌های سازنده کره‌ای همین گوشی ‌های سری A هستند که در چند دسته مختلف وارد بازار می‌شوند. دسته A0 ارزان‌ترین گوشی ‌های این سری و دسته A7 گران‌ترین گوشی‌ های این سری را شامل می‌شوند. مثلا گلکسی A03 ارزان‌ترین گوشی این برند و گلکسی A73 گران‌ترین میان‌رده این سازنده است. همیشه یکی از برتری‌های آیفون‌ها به نسبت گوشی ‌های سامسونگ همین موضوع آپدیت نرم افزاری طولانی مدت در نظر گرفته می‌شد ولی حالا طی دو سال اخیر سازنده کره‌ای سیاست‌های خود را تغییر داده است. گوشی ‌های پرچمدار سامسونگ4 سال آپدیت نرم افزاری و 5 سال آپدیت امنیتی دریافت خواهند کرد و این عدد برای گوشی ‌های میان‌رده 3 سال آپدیت نرم افزاری و 4 سال آپدیت امنیتی خواهد بود.

در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند. این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است. کیفیت بالا و اصلی بودن کالا ها در کنار تنوع بالا محصول ، همراه با قیمت مناسب یکی از ویژگی های شاخص برای رضایت مشتری و اعتماد کاربران به مجموعه فونر بوده که فروشگاه فونر با دانستن این امر پایه کار خود را بر این اصل بنا نهاده است.

ما سعی کردیم بین دریافت انتقادی و تجاری با اهمیت واقعی هر تلفن، ویژگی‌ها و مشخصات ارائه شده، و احساسات خودمان تعادل برقرار کنیم. ما همچنین تصمیم گرفته‌ایم که فقط به نسخه‌های اصلی پایبند باشیم، بنابراین هیچ ورودی مانند Galaxy S20 FE و Galaxy S4 Zoom وجود ندارد. نمایشگر همیشه روشن در اکثر گوشی‌‌‌ های سامسونگ که به پنل اولد مجهز مجله خبری محصولات اپل شده‌اند وجود دارد؛ این ویژگی نوتیفیکیشن‌ها را وقتی صفحه خاموش است نشان می‌دهد و به نوعی شما را از چراغ نوتیفیکیشن بی‌نیاز می‌کند. نمایندگی سامسونگ سامانه فیلتر هوشمند محصولات سامسونگ را برای راحتی انتخاب مشتریان گرامی راه اندازی کرده است. اما سوال مهم اینجاست که کیفیت گوشی ساخت هند با ویتنام تفاوت دارد؟ در یک کلمه خیر!

این مورد صدای شفافی را حتی در حالی که گوشی Samsung را در حالت افقی نگه داشته‌اید به شما می‌دهد. این سری جزء جدیدترین محصولات سامسونگ محسوب می‌شوند که توانسته‌اند در مدت زمانی بسیار کوتاه در بین علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی محبوب واقع شوند. این افراد می‌توانند براحتی و به بهترین شکل ممکن ایده‌های ناب خود را در گوشی هوشمندشان پیاده کنند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A10s SM-A107F دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

سامسونگیک ابرشرکت کره‌ای است که در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت است؛ این کمپانی در سال 1938 به عنوان یک شرکت بازرگانی با سرمایه‌ای حدود 27 دلار توسط لی بیونگ تاسیس شد. شاید بتوان نقطه عطف کمپانی سامسونگ را برای تبدیل شدن به یک برند جهانی و پرطرفدار، سال 1960 دانست؛ سامسونگ در این سال با تشکیل چند بخش به صورت رسمی به صنعت الکترونیک وارد شد و شروع به ساخت تلویزیون‌های سیاه و سفید کرد. کیفیت دوربین و عکس‌برداری گوشی‌های سامسونگ خارق‌العاده بوده و در نوع خود محشر هستند. اولین گوشی‌های این سری فروش چندانی نداشتند، اما امسال با ورود گوشی هایی مانند Z Fold 3 و Z Philip 3، فروش این بخش از بازار را در اختیار گرفت. این سری از گوشی‌های محبوب سامسونگ از لحاظ بودجه در دسته گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد.

Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 12/256GB Mobile Phone

اگر تعداد کمی اپلیکیشن در گوشی‌های خود داشته باشید، می‌توانید از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت استفاده کنید. بخش بزرگی از حافظه داخلی گوشی هوشمند Samsung با سیستم‌عامل و اپلیکیشن‌های پیش‌فرض، پر می‌شود. طراحی متفاوت و ویژه در کنار بکارگیری متریال با کیفیت در تمامی گوشی های سامسونگ نیز از جمله ویژگی‌هایی است که سبب شده است تا این برند در دنیای گوشی های هوشمند بی‌رقیب باشد. گوشی های تاشو سامسونگ در حال حاضر حرف زیادی برای گفتن دارند، اسمارت فون های تاشو سامسونگ اگرچه قیمت بسیار بالایی حتی بالاتر از قیمت گوشی آیفوندارند، اما توانسته اند بسیار محبوب واقع شوند و نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کنند.

سری M چند سال پیش توسط این شرکت راه اندازی شد و در مدت زمان کوتاهی شهرت زیادی به دست آورد. این یک سری باتری مرکزی است که یک باتری بزرگ و سایر ویژگی های عالی را در تلفن با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. برای کار با هندزفری، بسیاری از هدست‌های بلوتوث می‌توانند مستقیماً به سامسونگ جدید شما متصل شوند.

  • این کشور به یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در فناوری تبدیل شده است و حدود یک پنجم کل صادرات کره جنوبی به محصولات این برند اختصاص دارد.
  • تولید تلویزیون‌های رنگی ساخت سامسونگاز سال 1977 کلید خورد و این کمپانی توانست به واسطه تلویزیون‌های خود در جای جای جهان محبوب واقع شود.
  • همانطور که گفتیم یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ سری S این برند است که اولین مدل آن در مارس 2010 رونمایی شد.
  • مقرون به صرفه‌ترین گوشی حال حاضر سامسونگ که به شدت در بازار آسیای جنوبی مورد استقبال قرار گرفته است.
  • حداکثر روشنایی این پنل 1200 نیت است و از نرخ تازه سازی برابر با 120 هرتز پشتیبانی می کند.
هسته اصلی خانواده Galaxy Z یک لولای سفارشی و بسیار انعطاف پذیر Corning® Gorilla® Glass Victus® است که به شما امکان می دهد تلفن خود را صدها هزار بار بدون خطر شکستن باز و بسته کنید. کره‌ای‌ها پس از تاچ ویز در سال ۲۰۱۸ از Samsung Experience رونمایی کردند و از سال ۲۰۱۹ با کمی ارتقا رابط کاربری سامسونگ به One UI تغییر نام داد. این رابط کاربری که بر پایه‌ی اندروید است در جدیدترین به‌روزرسانی که برای گوشی های جدید سامسونگ ارائه شده، به نسخه‌ی ۳.۱ با اندروید ۱۱ آپدیت شده است.

http://1gamer.ir