خرید گوشی سامسونگ قیمت روز گوشی‌ سامسونگ 18 بهمن فونر | 9to5mac Farsi

به احتمال زیاد اگر سال‌های زیادی است که از یک برند استفاده می‌کنید و راضی هستید، انتخاب بعدی شما نیز از همان برند خواهد بود. همین عامل باعث شده تا بسیاری از برندهای چینی جدید با وجود کیفیت بالا نتوانند هنگام خرید گوشی، در میان گزینه‌های انتخابی افراد باشند. اگر قصد خرید هر یک از گوشی‌های این کمپانی را داشته باشید بی شکقیمت گوشیهای سامسونگ برایتان مسئله برانگیز می‌شود. برای آشنایی بیشتر با بهقیمت انواع گوشی سامسونگ، بد نیست بررسی کوتاهی از روند طراحی محصولات این شرکت داشته باشیم.

http://1gamer.irقیمت جدیدترین مدل گوشی سامسونگ به همراه مشخصات کامل آن در سایت نمایندگی سامسونگ تهران موجود است. در این صفحه می توانید جدیدترین مدل های گوشی موبایل سامسونگ را ببینید و از قیمت آن ها مطلع شوید. همانطور که اشاره شد علاوه بر دریافت لیست قیمت روز گوشی سامسونگ، در سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران می توانید مشخصات گوشی های سامسونگ را به صورت کامل و جامع دریافت کنید. مشخصات گوشی های موبایل سامسونگ یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که مشتریان و خریداران گوشی باید به آن توجه داشته باشند. بررسی دقیق مشخصات و مقایسه انواع موبایل های سامسونگ به شما کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید و بهترین مدل موبایل سامسونگ را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید. اگر قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ را دارید می‌توانید در سایت ایسل با توجه به قیمت موبایل سامسونگ، وارد صفحه هر کدام از محصولات شوید و نقد و بررسی و دیگر مشخصات گوشی‌های مورد نظر خود را بخوانید.

  • کافی است به وبسایت کالاتیک مراجعه کنید تا گوشی سامسونگ خود را ظرف کم‌تر از 10 دقیقه سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.
  • برای کار با هندزفری، بسیاری از هدست‌های بلوتوث می‌توانند مستقیماً به سامسونگ جدید شما متصل شوند.
  • این گوشی‌ها معمولا نسبتا ارزان هستند و برای استفاده‌های روزمره، به خوبی کار شما را راه می‌اندازند.
  • همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید.

سامسونگ سالانه هم در رده اقتصادی هم میان رده و هم پرچم دار، گوشی های موبایل جدیدش را روانه بازار می کند. یک اصل بسیار ساده که در مورد قیمت یک گوشی وجود دارد میزان موجودی آن در بازار کشور است. به نوعی هرچقدر موجودی یک گوشی در بازار بیشتر باشد اختلاف قیمت دلاری آن با قیمت ریالی کاهش پیدا کرده و محصول با قیمت منطقی‌تری به فروش می‌رسد. برای درک مجله خبری محصولات اپل بهتر این موضوع می‌توان به گوشی ‌های اپل اشاره کرد که قیمت دلاری و ریالی آن‌ها اختلاف نسبتا زیادی دارد و یکی از دلایل عمده این اتفاق موجودی کمتر این محصولات در بازار کشور است. گوشي‌های برند سامسونگ در مدل‌های مختلف در بازار کشور موجود هستند و تعداد آن‌ها نیز زیاد است و به همین دلیل شما هزینه اضافی برای خرید این محصولات صرف نخواهید کرد.

سامسونگ بزرگترین برند تولید کننده گوشی هوشمند اندرویدی است که محصولات آن هم در بازار جهانی و هم در ایران طرفداران زیادی دارد. کیفیت بالا، خلاقیت و نوآوری، تنوع مدل ها و قیمت های گوشی سامسونگ باعث شده این گوشی ها مشتریان زیادی داشته باشند و همواره مورد اعتماد کاربران باشند. چه به دنبال یک گوشی اقتصادی قابل اعتماد باشید چه قصد خرید بهترین پرچمدار سال را داشته باشید، سامسونگ همیشه در صدر گوشی هایی است که به شما پیشنهاد می شود.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A03 با ظرفیت 64/4GB دو سیم کارت (چین)

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ به صورت آنلاین و یا نمایندگی های معتبر آن در سراسر کشور دارید و می خواهید با انواع آن ها آشنا شوید با ما همراه باشید. با اوج گرفتن سری A و افزایش امکانات و طبیعتا قیمت موبایل سامسونگ در این سری، شرکت کره‌ای برای پاسخ به نیاز بازارهایی همچون هند به گوشی میان رده، سری M را معرفی کرد. ویژگی اصلی این سری بهره‌مندی از باتری‌های با ظرفیت بالا است؛ اما اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید و دنبال گوشی ارزان سامسونگ هستید با نگاهی به لیست قیمت گوشی سامسونگ احتمالا گوشی های سری M نظر شما را جلب خواهد کرد.

شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه مدنظرتان از طیف گسترده‌ای از گوشی های سامسونگ موجود در فروشگاه اینترنتی موبایل فونر انتخاب خودتان را انجام دهید. سامسونگ بهترین پردازنده‌ها، سنسور‌های دوربین و صفحه نمایش را تولید می‌کند و یکی از مبتکرترین شرکت‌های سخت‌افزار گوشی در جهان محسوب می‌شود. سامسونگ گوشی ‌های سری A را با هدف قیمت مناسب‌تر و رقابت با برندهای دیگر نظیر شیائومی و هواوی در بازار پرفروش گوشی‌ های میان رده عرضه کرده است. از بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 می‌توان به گلکسی A32 4G، گلکسی A32 5G، گلکسی A42 5G، گلکسی A52 4G، گلکسی A52s 5G و گلکسی A72 اشاره کرد. اگر به دنبال خرید گوشی از این سری هستید که ساخت سال 2022 باشد، گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 از آخرین محصولاتی هستند که سامسونگ به بازار عرضه کرده است. آن‌چه سامسونگ را از برندهای معتبری مانند سونی، ال جی یا HTC متمایز می‌کند، تدوام در حضور، به‌روز ماندن و عطش سیری‌ناپذیر برای به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار موبایل است.

گوشی موبایل سامسونگ 5G) Galaxy S21 FE) با ظرفیت 128/8GB دو سیم کارت (هند)