قیمت گوشی سامسونگ ️ بررسی مشخصات و خرید گوشی سامسونگ دیجی دو | 9to5mac Farsi

سامسونگ در تمام مدل‌های سری S22 از شیشه‌های گوریلا گلس Victus+ نشکن استفاده می‌کند و بنابراین ظاهر و احساسی با کیفیت بالا ارائه می‌کند. و در حالی که سری گلکسی A بخش‌های مقرون به صرفه و میان‌رده را هدف قرار می‌دهد، سامسونگ در انتقال طرح‌ها از پرچمداران گلکسی اس به سری A کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. با گوشی های سری مجله خبری محصولات اپل a سامسونگ، تجربه ایده آل از پردازش های روتین خود خواهید داشت و شما نخواهد کرد . انتخاب گوشی ایده‌آل Galaxy A برای نیازهای شما می‌تواند گیج‌کننده باشد و بیش از هشت مدل را از بین قیمت‌های مختلف انتخاب کنید. بنابراین اگر در سال 2022 به دنبال یک گوشی جدید هستید، در اینجا چیزی است که باید در مورد سری گلکسی A بدانید.

http://1gamer.ir

تنها کاری که شما می توانید برای اطمینان از کیفیت ساخت گوشی، هنگام خرید گوشی سامسونگ انجام دهید این است که از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید. در سال 1998 گوشی سامسونگ در کشورهایی مانند برزیل ، هنگ کنگ و آمریکای لاتین تولید می شد. همان طور که در متن نیز آمده است گوشی سامسونگ دارای سری های متفاوت است که از لحاظ قیمتی بازه ی وسیعی را در بر می گیرد. اگر بخواهیم یک دسته بندی ساده از قیمت برای سری گوشی های سامسونگ در نظر بگیریم، سریA و M، به عنوان گوشیه های میان رده، مقرون به صرفه ترین، سری S و Note، محصولات پرچم دار وگران ترین آن ها هستند. اگر آیفون را در نظر نگیریم، دیگر رقیب بزرگ سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند، شرکت LG است. این شرکت نیز یک شرکت کره‌ای است که محصولات بسیار متنوعی در حوزه‌ی الکترونیک تولید می‌کند.

ویژگی های گوشی سامسونگ

آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. اگه نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی هم داشته باشید میتونید با مراجعه به بررسی موبونیوز،‌ جواب سوالاتتون درباره عملکرد و مشخصات یا رقبای جایگزین رو به راحتی پیدا کنید. ناگفته نماند که این همه برای کمی سرگرمی است، نظرات شما ممکن است متفاوت باشد!

محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. خوشبختانه در حال حاضر تنوع قیمت گوشی های موبایل هم بسیار زیادست و برندهای متنوع و مطرحی چون گوشی‌های سامسونگ شیائومی، گوشی هواوی، نوکیا، ال جی، اپل، آنر، ریلمی و … در بازار هستند و هر یک طرفداران خاص خود را دارند. یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین این مدل‌ها انواع مدل های گوشی سامسونگ است. شاید این روزها هر فردی با گوشی موبایل خود بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا وقت بگذراند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 New ظرفیت 64 گیگابایت با رم 4 گیگابایت

به این نکته باید اشاره کرد که پایین‌تر بودن قیمت گوشی یا اقلام دیگر مانند تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا لپ تاپ به معنی تقلبی یا های‌کپی بودنشان نیست؛‌ بلکه قیمت گذاری کالاها به سیاست کالاتیک بازمی‌گردد که محصولات از برچسب قیمت منصفانه برخوردار باشند. شرکت کره‌ای محصولاتی را به بازار معرفی کرده که تحت سری‌های مختلف از جمله گلکسی M، گلکسی F، گلکسی A، گلکسی S و گلکسی Z قرار می‌گیرند. هر یک از این سری‌هایی که نامشان ذکر شد دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند و برای بازه‌های مختلف قیمتی در نظر گرفته شده‌اند.

  • شرکت سامسونگ هنوز هم این کار را انجام می‌دهد و در حال حاضر، تولید کننده‌ی اصلی‌ صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند در دنیا است.
  • این مدل‌ها به قوی‌ترین سخت‌افزار و به‌روزترین نرم‎افزار مجهز هستند و نمایشگری کم‌نظیر دارند.
  • ایده‌ی ساخت یک گوشی بسیار بزرگ مجهز به یک قلم الکترونیک، ایده‌ای دیوانه‌وار به نظر می‌رسد اما سامسونگ این ایده را به بهترین شکل ممکن عملی کرد.
  • نهایتا، سامسونگ توانست تقریبا کل بازار گوشی‌های اندرویدی را به خودش اختصاص دهد.
  • در حال حاضر، شرکت کره‌ای این دسته از موبایل‌های پرفروش خود را در چند سطح مختلف تولید و به اکثر کشورهای دنیا صادر می‌کند.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور است؟ بخش اعظم دیگری از محصولات سامسونگ در کشور هند تولید می شوند. برخلاف باور عمومی تقریبا کمتر از 10 درصد از تبلت ها و گوشی های صادراتی سامسونگ ساخت کره جنوبی هستند و اکثر تولیدات سامسونگ در کره جنوبی در خود این کشور به فروش می رسند. جدیدترین گوشی های سری z سامسونگ که به بازار آمده اند گلکسی زد فیلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 هستند. این گوشی ها شبیه گوشی های سری اس هستند با این تفاوت که قیمت و امکانات پایین تری دارند. همان‌طور که قطعا می‌دانید برند سامسونگ یک برند کره‌ای است و به همین دلیل هم دفتر مرکزی آن در این کشور واقع شده است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M32 – حافظه 64 گیگابایت – رم 4 گیگابایت