قیمت گوشی اپل آیفون 8 Apple iPhone 8 زومیت

از نظر ساختاری آیفون 8 را باید نسل چهارم آیفون 6 اپل به حساب آورد که هرچند قاب جلو این آیفون کاملا شبیه به آیفون نسل قبلی است اما بعد از آیفون 4S دیگر خبری از شیشه در ساخت قاب پشتی نبود؛ با این وجود یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که اپل در طراحی این گوشی هوشمند اعمال کرده است، پنل پشتی شیشه‌ای این دستگاه محسوب می‌شود. باتری آیفون ۸ دارای ظرفیت ۱۸۲۱ میلی آمپری می باشد.شارژدهی ۱۲ و ۱۳ ساعتی به ترتیب برای وب گردی و پخش فیلم برای آیفون ۸ قابل پیشبینی است. آیفون ۸ قادر است در محیط‌های پرنور و کم‌نور تصاویری با کیفیت خوب ثبت کند. سیستم HDR خودکار آیفون ۸ در محیط‌های پرنور عملکرد بسیار قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذارد. آیفون ۸ قادر است با بهره‌گیری از HDR خودکار، بیشترین جزئیات ممکن را در تصویر ثبت کند. در محیط‌های کم‌نور و حتی در زمانی که فلش مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، دوربین قادر به ثبت تصاویری با نویز کم است.

تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. استفاده از محتویات این سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز است. باتری دستگاه عموما بالای 85 هست ولی اگر به هر دلیل ضعفی توی باتری باشه، براتون تعویض میشه 9to5mac و باتری 100 به شما تحویل میشه. گوشی ها بدون سلفون هستن ولی سعی می‌کنیم بهترین و تمیزترین حالت رو براتون بفرستیم که کارکرده بودن زیاد مشخص نشه. تعویض باتری انجام بشه قیمت چقدر تفاوت میکنه؟ چون سلامت باتری بالا برام اهمیت داره.

  • پارسال بود که اپل جک 3.5 میلی‌ متری صدا را از روی آیفون ۷ حذف کرد تا باتری بتواند بزرگتر شود.
  • سیستم‌-روی-یک-چیپ A11 Bionic از شش هسته‌ی پردازشی ۶۴ بیتی با ریزمعماری ARMv8-A بهره می‌برد که توسط اپل طراحی شده‌اند.
  • گوشی در 3 ظرفیت 64، 128 ، 256 گیگابایت عرضه شد که متناسب با نیازتون میتونید از فروشگاه اپل تلکام خریداری کنید.
  • همانطور که می‌دانید، اپل به خوبی از دستگاه‌های خود پشتیبانی می‌کند و این پشتیبانی شامل تمامی گوشی‌هایش می‌شود.

به شما عزیزان توصیه می کنیم که اگر به شارژ وايرلس، پشتيبانی از AR ، نمايشگر با فناوری True Tone سرعت و قدرت بیشتر سخت‌افزار و همین طور طراحی زيبا با استفاده از فلز و شيشه علاقه دارید، خرید این گوشی هوشمند را از دست ندهید. به عنوان مثال آیفون 8 از ابعاد 138.4 در 67.3 در 7.3 میلی‌متر بهره می‌برد، حال آنکه آیفون 7 ابعاد 138.3 در 67.1 در 7.1 میلی‌متر را پیش روی شما قرار می‌داد. استفاده از مطالب فروشگاه فروشگاه اینترنتی دیجی فیتو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

گوشی اپل iPhone 11 Pro ظرفیت 512 گیگابایت

سرعت انجام کارها توی این گوشی واقعا بالاست، امکانات زیادی به دوربین و کنترل سنتر های گوشی اضافه شده که انجام کارهارو برای شما بهتر کنه. برای من خیلی سخته راجع به نرم افزار گوشی های آیفون صحبت کنم، چون واقعا یک سیستم عامل واحد با یک رابط کاربری واحد رو برای همه گوشی هاش ارائه میکنه. علاوه بر این کلیدهای تنظیم صدا و یک کلید اختصاصی قابل برنامه ریزی برای بی صدا کردن گوشی در یک سمت و شیار سیم کارت به همراه کلید پاور در طرف دیگر، گریل های بلندگو به همراه ورودی پورت لایتنینگ در پایین گوشی و البته عدم وجود پورت 3.5 میلیمتری دقیقا مشابه همان چیزی است که سال گذشته در آیفون 7 پلاس دیده بودیم.

مشخصات فنی گوشی موبایل اپل آیفون 8 64GB قرمز

البته باید اضافه کنم که ظرفیت 128 گیگابایت متاسفانه استقبال خوبی ازش نشد و داخل ایران هم شاید ازش کمتر از انگشتای دست موجود باشه. قطعا آیفون 8 میتونه بهترین انتخاب شما باشه چراکه هم سخت افزار قدرتمندی داره و هم قیمت این دستگاه در مقایسه با سایر محصولات اپل کاملا منطقی و مناسب هست. خانواده سری 8 در 2 مدل iPhone 8 و iPhone 8 Plus طراحی و تولید شدن؛ تفاوت بین این 2 مدل فقط در اندازه صفحه نمایش و تعداد دوربین هستش که شما میتونید متناسب با نیازتون یکی از اونهارو تهیه بفرمایید. در شکل ظاهری محصولات اپل کمتر تغییری به چم میخورد فقط قسمت پشت گوشی طرح اصلی Apple iPhone 7 Plus به جای فلزی یک دست که در مدل های قبلی بکار میرفت این بار قسمت پشت گوشی از جنس شیشه محصوص است که نصبت به شیشه عادی مقاومتر است و اینکه برند زیر شیشه هک شده است دقیق با همان ضراقت نمونه اصلی روش کار شده است.

گوشی آنر