قیمت گوشی موبایل سامسونگ مرجع موبایل ایران | 9to5mac Farsi

نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران جدیدترین مدل گوشی های سامسونگ را در وبسایت خود معرفی می کند و در صورتی که وارد بازار ایران شده باشند، امکان خرید این گوشی ها را به شما می دهد. برای اطلاع از قیمت آخرین مدل گوشی سامسونگ و جدیدترین گوشی سامسونگ 2023 ویژگی های جدیدترین گوشی های سامسونگ، به همین صفحه مراجعه کنید. برای بررسی دقیق تر گوشی موبایل سامسونگ، می توانید از فروشگاه آنلاین فرنا استفاده کنید. با شروع مدل‌ها از سامسونگ گلکسی A40، گوشی‌های هوشمند سری A از نظر قیمت گوشی سامسونگ میان رده هستند. این گوشی‌ها از نظر دوربین، قدرت پردازش و کیفیت ساخت بدنه نیز بهتر هستند.

بله – شما با خرید از فروشگاه گوشی شاپ می توانید به صورت اقساطی و حتی بدون چک، گوشی هوشمند موردنظر خود را خریداری کنید. صفحه نمایش گوشی یک پنل 8 اینچی از نوع AMOLED 2X است که تصاویری با وضوح 3088 در 1440 را نمایش می دهد. باتری های موجود در گوشی های سامسونگ، ظرفیتی بالاتر از 3000 میلی آمپر دارند.

اول از همه این واقعیت است که مدل‌های میان‌رده گلکسی A مانند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، چهار به‌روزرسانی تضمینی سیستم‌عامل اندروید را به همراه پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد. سری گلکسی A اکنون نزدیک به 60 درصد از کل فروش گوشی های سامسونگ در سطح جهان را به خود اختصاص داده است، بنابراین به وضوح علاقه زیادی به آنچه این برند کره ای در این زمینه انجام می دهد وجود دارد. چه نوجوان باشید و یا چه کهنسال، مجله خبری محصولات اپل زد فیلیپ برای شما جذاب خواهد بود، فرض کنید یک گوشی را از وسط نصف کرده و تا می کنید و در جیب کت خود قرار می دهید، این عجیب ترین حسی است که در طی این سالها در تجربه از تلفن همراه هوشمند سامسونگ داشته اید. تلفن های سامسونگ همچنین اتصال آسانی را برای دستگاه های بی سیم و بلندگوهای بلوتوث شما فراهم می کنند . و اگر به دنبال گوشی سبز و مقرون به صرفه هستید، می‌توانید گوشی‌های گلکسی بازسازی‌شده را که توسط مهندسان سامسونگ بازسازی شده‌اند و با گارانتی تحت پوشش قرار می‌گیرند، با هزینه کمتر خریداری کنید. با سامسونگ شما تجربه دلنشینی از کارایی و استفاده از رابط کاربری روان و بهینه با سخت افزار خود خواهید بود.

http://1gamer.ir

گوشی های Samsung این امکان را به کاربران می‌دهد، تا با استفاده از microSD حافظه داخلی گوشی خود را ارتقا دهند. حافظه داخلی آخرین تلفن‌های هوشمند سامسونگ تا 256 یا 512 گیگابایت قابل ارتقا هستند. با توجه به تعدد مدل‌های تولید شده توسط این شرکت و همچنین نوسانات بازار گوشی‌های هوشمند در ایران، باید توجه داشت که حتماً برای خرید گوشی موبایل سامسونگ به مراکز فروش معتبر و شناخته‌شده مراجعه کرد. این سری از محصولات سامسونگ، شامل دسته‌ای از گوشی‌های هوشمند می‌شود که معمولا با عنوان‌هایی مانند اقتصادی یا میان‌رده شناخته می‌شوند. گلکسی آلفا اولین مدل از سری A گوشی های سامسونگ بود که در سال 2014 وارد بازار شد و با جای دادن سخت‌افزاری متوسط در بدنه‌ای رده‌بالا، تلاش کرد در مرز میان دستگاه‌های پرچم‌دار و میان‌رده قرار بگیرد. در حال حاضر، شرکت کره‌ای این دسته از موبایل‌های پرفروش خود را در چند سطح مختلف تولید و به اکثر کشورهای دنیا صادر می‌کند.

سامسونگ برای تسلط بیشتر بر بازار یک خانواده دیگر به محصولات خود به نام Galaxy M اضافه کرد. گوشی های این سری با کیفیت ساخت بسیار بالا، استحکام بالاتر نسبت به دیگر محصولات سامسونگ و تمرکز بر باتری و شارژ دهی بهترین گزینه برای افرادی است که یک گوشی با کیفیت می خواهند که باتری قدرتمندی داشته باشد. سری M و A سامسونگ از هر جهت شباهات بسیاری با هم دارند و می توان گفت دو گوشی با تفاوت های بسیار کم هستند.

استفاده از محافظ صفحه نمایش مناسب سبب این میشود که شما اطمینان خاطر در خصوص شکستگی صفحه نمایش داشته باشید. هر یک از این مدل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند و گروه خاصی را هدف قرار می دهند. برای خرید گوشی سامسونگ بهتر است از جدیدترین مدل های گوشی هوشمند سامسونگ در بازار اطلاع داشته باشید تا کالایی که خریداری می کنید جدیدترین تکنولوژی های سال را داشته باشد.

گوشی موبایل سامسونگ چه مزیتی نسبت به رقبا دارد؟

دلیل این موضوع شاید این باشد که سامسونگ برای ساخت گوشی کمترین وابستگی را به سایر شرکت‌ها دارد. پردازنده‌های اکزینوس این شرکت در بسیاری شاخصه‌ها مثل فناوری ساخت با پردازنده‌های شرکت‌های رقیب برابری می‌کند. در بخش دوربین، حسگرهای سامسونگ از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین حسگرهای موبایل هستند و در گوشی‌های سایر برندها نیز از آن‌ها استفاده می‌شود.

  • کیفیت دوربین و عکس‌برداری گوشی‌های سامسونگ خارق‌العاده بوده و در نوع خود محشر هستند.
  • اگر تا پیش از این از خرید اینترنتی به علت عدم مشاهده مستقیم کالا و بیم از دست رفتن پول اجتناب می کردید، با چند کلید ساده می توانید محصول مورد نظر را به طور همه جانبه مورد بررسی قرار دهید و با اطمینان خاطر از دریافت محصول از فروشگاه اینترنتی دیجی دو خرید کنید.
  • شاید بتوان نقطه عطف کمپانی سامسونگ را برای تبدیل شدن به یک برند جهانی و پرطرفدار، سال 1960 دانست؛ سامسونگ در این سال با تشکیل چند بخش به صورت رسمی به صنعت الکترونیک وارد شد و شروع به ساخت تلویزیون‌های سیاه و سفید کرد.
  • گوشی های جدید پرچمدار سامسونگ شامل Galaxy s22 ultra ، Galaxy s22 plus ، Galaxy s22 از بهترین های بازار در این رده قیمتی هستند.
  • بعد از پشت سر گذاشتن این مشکل، سامسونگ تمرکز خود را روی کیفیت محصولات گذاشت، به خصوص در این سال ها که با تولید گوشی های هوشمند گلکسی با سیستم عامل اندروید به عنوان یکی از غول های موبایل جهان شناخته می شود.

بنابراین، چه به‌دنبال امتحان کردن چیز جدیدی باشید، چه به دنبال آزمایش‌شده و واقعی باشید، گوشی‌های سامسونگ گلکسی گزینه‌ها و لوازم جانبی و هر چیزی که سامسونگ تولید می کند قطعاً یک نیاز به خصوص از شما را برطرف میکند. این اطلاعات به ترتیب از ارقام آخر سریال گوشی و مدل نامبر قابل استخراج هستند؛ اما برای راحتی کار می‌توانید به سایت imei.info مراجعه کنید. با ورود به بخش Check IMEI در این سایت و وارد کردن سریال گوشی سامسونگ می‌توانید به راحتی اطلاعات دقیقی از جمله کشور سازنده، بازار عرضه و حتی تاریخ تولید دستگاه را به دست بیاورید. پیشرفت نمایشگرهای OLED انحناپذیر باعث شد تب تولید گوشی تاشونده در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بالا بگیرد. سامسونگ و هواوی در رأس شرکت‌هایی قرار داشتند که اولین گوشی‌های تاشونده رو به دنیا معرفی کردند. گلکسی زد فلیپ و گلکسی Z Fold2 از جمله گوشی های جدید سامسونگ از سری Z با نمایشگر تاشونده هستند.

محصولات سامسونگ

در کنار این ها عده ای کاربر معمولی محسوب می شوند که برای رفع نیازهای روزانه و تفریح به یک گوشی سامسونگ احتیاج دارند. میان رده های ضعیف تا قدرتمند گوشی سامسونگ نیز برای این دسته از افراد طراحی و ساخته شده اند. در خرید انواع گوشی سامسونگ باید به ضمانت، گارانتی و آک بودن آن توجه کنید. سری ای گوشی سامسونگ جز میان رده های این برند شناخته می شود، هدف از تولید این نوع میان رده ها توسط سامسونگ این است که هر کس با هر بودجه ای بتواند یک گوشی سامسونگ کارآمد داشته باشد. خط تولید این سری از گوشی های سامسونگ با توجه به رویکرد آن ها بسیار پر رونق و شلوغ بکار خود ادامه می دهد، اولین گوشی سری ای سامسونگ گلکسی، Samsung Galaxy Alpha (SM-G850x) بود که در سال 2014 معرفی شد. شاید قیمت گوشی سامسونگ هم در بخش میان‌رده‌ها و هم در بخش پرچمداران به نسبت سایر برندها کمی بیشتر باشد، اما فراموش نکنید که برند سامسونگ یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های ساخت موبایل است و طرفداران آن گاهی حاضر نیستند برند دیگری را حتی برای یکبار هم که شده امتحان کنند.

البته اگر به دنبال خرید گوشی‌های به‌روز سری گلکسی M هستید ما به شما خرید هر یک از مدل‌های گلکسی M23، گلکسی M33 یا گلکسی M53 را پیشنهاد می‌دهیم. صرف نظر از دلایلی که موجب افزایش قیمت گوشی در بازار ایران طی سال‌های اخیر شده، قیمت این کالا (به‌خصوص در کلاس‌های پرچم دار و میان رده) در بازار جهانی هم بالا رفته است. گوشی های Samsung نیز از این قاعده مستثنا نیستند که این مسئله، انتخاب مدل مناسب با قیمت معقول را کمی دشوار کرده است. البته سامسونگ برای حفظ سهم چشم‌گیری که در طول سال‌ها موفق به کسب آن شده، راه‌حل خاص خود را دارد که آن، ارائه‌ی مدل‌های متنوع در سری‌های مختلف است. بنابراین با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید اقدام به خرید گوشی سامسونگ کنید و محصول مناسب خود را از میان انواع دستگاه‌های باکیفیت این کمپانی بیابید.

چرا گوشی سامسونگ؟