قیمت گوشی اپل آیفون 8 Apple iPhone 8 زومیت

صدای باس عمیق‌تر و غنی‌تری ارائه می‌دهند و حجم صدای خروجی آن‌ها ۲۵ درصد افزایش یافته است. رنگ مشکی نمایشگر این گوشی با توجه نوع پنل آن رضایت‌بخش است با این وجود هنوز تفاوت محسوسی با نمونه‌های اولد دارد. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز وبلاگ 9to5mac.ir این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

بررسی ارزش خرید گوشی موبایل آیفون 8

دوربین آیفون 8 همان دوربین 12 مگاپیکسلی است که در آیفون 7 نیز استفاده شده است و دارای سنسور لرزشگیر نوری است که پشت لنز عریض با روزنه تصویر f/1.8 قرار گرفته است. آیفون 8 از عکسبرداری پانوراما 180 درجه ای 60 مگاپیکسلی با کیفیت عالی و رندرینگ رنگ خوب پشتیبانی می کند. همچنین پردازشگر تصویر جدید و الگوریتم کاهش نویز نیز جزء لیست بهبود و ارتقاء در دوربین آیفون 8 محسوب می شود که به کمک تراشه A11 اکنون قادر به ثبت تصاویر زمان واقعی و تحلیل و تشخیص چهره و لبخند است. ضبط ویدئو های 4K در سرعت 60 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل در سرعت 240 فریم بر ثانیه نیز از دیگر قابلیت دوربین این آیفون می باشد. دوربین سلفی آیفون 8 نیز همانند دو نسل قبلی خود 7 مگاپیکسلی است و در محیط های تاریک از نور صفحه نمایش که به اصطلاح رتینا فلاش نامیده می شود استفاده کرده و جزئیات چهره را به تصویر می کشد.

فروش ویژه

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل اپل آیفون 8هستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل اپل آیفون 8مراجعه نمائید. به عنوان بخشی از نسخه iOS جدید، اپل، کنتر سنتر و اعلانات، اپ استور را باز طراحی کرده و ویرایشگر اسکرین شات و جلوه های جدید برای Live Photo را اضافه کرده است و سیری را هوشمندانه تر کرده است. کنترل سنتر نیز در نسخه جدید iOS باز طراحی شده و از قابلیت لمس سه بعدی پشتیبانی می کند. با شخصی سازی قابلیت هایی مثل ضبط صفحه نمایش، دوربین، حالت رانندگی، زنگ هشدار، اپل تی وی، ضبط صدا و بسیاری دیگر در این کنترل سنتر جدید از کار با آیفون خود بیشتر لذت ببرید. اضافه شدن صفحه کلید فارسی با ویژگی تایپ راحت فارسی و اعداد فارسی در این نسخه جدید iOS، استفاده از این آیفون را برای کاربران فارسی زبان لذت راحت تر کرده است. در لبه سمت راست فریم کلید پاور و در سمت چپ دکمه های کنترل حجم صدا و دکمه اسلایدر اعلانات قرار گرفته است.

  • در واقع، تمرکز اصلی بر روی اصلاح طراحی، اضافه کردن ویژگی های کاربردی جدید و معرفی یادگیری ماشین پیشرفته بوده است.
  • وقتی گوشی آیفون 8 رو برای اولین بار لمس می‌کنید، واقعا حس با کیفیت بودن و اصالت آیفون به شما منتقل میشه.
  • تراشه‌ی A11 Bionic بر مبنای متد پکیجینگ PoP با حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی LPDDR4x در آیفون ۸ یکپارچه شده است.
  • از نظر ساختاری آیفون 8 را باید نسل چهارم آیفون 6 اپل به حساب آورد که هرچند قاب جلو این آیفون کاملا شبیه به آیفون نسل قبلی است اما بعد از آیفون 4S دیگر خبری از شیشه در ساخت قاب پشتی نبود؛ با این وجود یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که اپل در طراحی این گوشی هوشمند اعمال کرده است، پنل پشتی شیشه‌ای این دستگاه محسوب می‌شود.
  • در حال حاضر، برخی از گارانتی های محبوب گوشی موبایل Apple در سایت آی تی بازار، گارانتی اتصال آسیا و ATC است.
ایده اپل تلکام قصد داره تا مارو به این خواسته برسونه که در ایران مرجع کاملی برای اپل باشیم. توی این فروشگاه شما میتونید انواع گوشی آیفون، آیپد ها، اپل واچ ها و سایر گجت های مرتبط با اون هارو بصورت نقد و اقساط خریداری کنید. اعتماد و صداقت همیشه برای ما در اولویت اول بوده و همواره سعی کردیم بر این اساس پیش بریم.

◄ دوربین اصلی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 8

پارسال بود که اپل جک 3.5 میلی‌ متری صدا را از روی آیفون ۷ حذف کرد تا باتری بتواند بزرگتر شود. اما امسال در گوشی موبایل آیفون 8 شاهد کم شدن ظرفیت باتری هستیم اما اپل گفته است که با اینکه ظرفیت باتری پایین آمده است،‌ اما پردازنده موجود نیز کم مصرف شده و میزان شارژدهی نیز به همان میزان باقی مانده است. ظرفیت باتری آیفون 8 به 1821 میلی‌آمپر ساعت رسیده، اگر اپل ظرفیت باتری را پایین نمی‌آورد شاهد شارژدهی بیشتری از باتری بودیم. به نظر می‌رسد شرکت اپل قصد تغییر این نوع طراحی خود را ندارد و از آن بسیار راضی است. از گوشی آیفون 6 به بعد شاهد یک طراحی جدید از این شرکت بوده‌ایم که باعث شده تا این گوشی بیش از پیش با دیگر محصولات موجود در بازار، تفاوت داشته باشد و حس خاص بودن را به خریداران منتقل کند.