مشکلات صفحه نمایش آیفون 15 در حال حاضر باعث کاهش BOE اپل می شود

BOE با مشکلات نشت نور در اطراف سوراخ مواجه است و فرصت تبدیل شدن به یکی از اولین تامین کنندگان بیلبوردهای حفره را از دست داد.

TheElec دریافته است که Samsung Display در ماه می، یک ماه زودتر از برنامه ریزی اولیه، تولید پنل های OLED را برای سری آیفون 15 آغاز خواهد کرد.

جزیره پویا قبلاً جایگزین بریدگی در مدل‌های آیفون 14 پرو شده است، اما همانطور که رندرهای انحصاری ما نشان داد، هر چهار مدل آیفون 15 امسال نرم‌ترین بریدگی را دارند.

مشکلات صفحه نمایش BOE iPhone 15

در اوایل این ماه، ما متوجه شدیم که BOE در طول دوره های اولیه تولید با مشکلاتی با دایکات مواجه شده است – به ویژه نشت نور در اطراف شکاف. بازدهی پایین و نامنظم به این معنی بود که بعید به نظر می رسید شرکت به سمت تولید انبوه حرکت کند.

طبق گزارش‌ها، سازنده چینی BOE نتوانسته مشکلات مربوط به ساخت نمایشگر آیفون 15 را برطرف کند و اپل فعلاً سفارشات خود را از این شرکت پس گرفته است.

با این حال، گفته می‌شود که این شرکت در حال پیشرفت در حل این مشکل است، بنابراین اگرچه هیچ سفارشی برای دوره‌های اولیه تولید پیش از عرضه دریافت نمی‌کند، اما ممکن است برای اجراهای بعدی دوباره به کار گرفته شود.

این مشکل مربوط به بریدگی جزیره دینامیک برای دوربین جلو و فناوری Face ID است و عقب‌نشینی برای برنامه اپل برای کاهش اتکای خود به سامسونگ است.

زمینه

وب سایت کره ای الکتریک اکنون گزارش داده است که اپل فعلاً کنترل‌های نمایشگر آیفون 15 را از BOE حذف کرده است و سامسونگ مسئولیت آن را بر عهده گرفته است.

9to5Mac موارد انحصاری در آیفون 15:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اپل دوست دارد چندین تامین کننده برای قطعات کلیدی داشته باشد، هم برای کاهش ریسک زنجیره تامین و هم قدرت چانه زنی بیشتر. برای صفحه نمایش آیفون 15، اپل برنامه ریزی کرده بود که BOE چینی را در کنار سامسونگ و ال جی به این مجموعه اضافه کند.

منابع گفتند در واقع، BOE که سفارش ساخت پنل‌های OLED برای مدل استاندارد آیفون 15 را از اپل دریافت کرده است، با مشکلات تولید مواجه است. […]