مدیر عامل AAPL سهام 30 میلیون دلاری را می فروشد که احتمالاً مالیات پرداخت می کند

“اوه اوه، به نظر می رسد که رئیس بزرگ اپل را رها می کند.”

اگرچه توضیح احتمالاً به همان اندازه غیر هیجان انگیز است. فصل مالیات است و ویلیامز و سایر مدیران برای پرداخت قبوض مالیاتی سهام خود را می فروشند.

«آنها اخیراً ولگردی و قانونی استخدام خود را متوقف کردند. مصرف کنندگان معمولاً واکنش خوبی به اخباری از این دست نشان نمی دهند. من آن را از نزدیک تماشا می کنم.

شرکت نرم افزار تجاری TrendSpider توییت کرد جزئیات فروش

«در همان هفته، تیم برای اولین بار از زمان پیش از کووید به چین سفر می کند. چیزی در مورد چین ایمو در حال رخ دادن است.

اپل اولین فروش داخلی خود را در بیش از 4 ماه با فروش 30 میلیون دلاری سهام توسط مدیر عامل شرکت در این هفته مشاهده کرد.

برخی از پاسخ‌ها به این توییت قابل پیش‌بینی بود.

من یکی از طرفداران پر و پا قرص $AAPL هستم، اما در این زمینه، تنها با 10 درصد تخفیف از بالاترین سطح تاریخ، ثروتمند به نظر می‌رسم و شاید مدیر ارشد اجرایی نیز موافق باشد.

از ویلیامز به عنوان یکی از افراد مورد علاقه برای جایگزینی تیم کوک، مدیر عامل شرکت، زمانی که در نهایت از سمت خود کناره گیری کرد، تبلیغ می شود. کوک در سال 2021 گفت که احتمالاً ظرف 10 سال آینده خواهد بود.

در حالی که در برخی از بخش‌ها ابروها بالا می‌رود، و نظر نویسان توییتر این موضوع را به خبرهای بد پیش‌رو نشان می‌دهند، زمان‌بندی توضیحی پیش پا افتاده را نشان می‌دهد…

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

جف ویلیامز، مدیر عامل AAPL بیش از 187000 سهم به ارزش کمتر از 30 میلیون دلار فروخت. این اولین فروش توسط یک مدیر تجاری در بیش از چهار ماه است.

به یاد دارم که خواندم استیو جابز قبل از اینکه اپل را کنار بگذارد، از دستش خلاص شد.

همچنین لازم به ذکر است که مدیران ارشد که اطلاعات عمیقی از عملکرد شرکت دارند، موظفند معاملات بازار سهام را از قبل برنامه ریزی کنند تا ریسک سوء استفاده از دانش خود برای خرید کاهش یابد. یا در زمان مناسب بفروشید. تمام این معاملات باید به کمیسیون بورس و اوراق بهادار افشا شود.