مشکل سرقت آیفون توسط iOS 17.3 چقدر جدی است؟ این دزد بیش از 300000 دلار از میله های هدف قرار داد

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

قربانیان جانسون را دوستانه و پرانرژی توصیف کردند. برخی به من گفتند که او به آنها مراجعه کرده تا به آنها مواد مخدر بدهد. دیگران گفتند که جانسون به آنها می گوید که یک رپر است و می خواهد آنها را به اسنپ چت اضافه کند. پس از مدتی چت، آنها تلفن را به جانسون دادند و فکر کردند که او به سادگی اطلاعات خود را وارد می کند و بلافاصله آن را برمی گرداند.

هنگامی که کارش با آیفون مورد نظر تمام می شد، آن را پاک می کرد و به شریک خود، ژونگ شوانگ «براندون» سو می فروخت، که سپس آن را به خارج از کشور فروخت.

شانس را دنبال کنید: فرزند پسر، توییتراینستاگرام و ماستودون.

همچنین مهندسی اجتماعی زیادی در فرآیند جانسون دخیل بود:

در مقاله و ویدیوی جدید در روز چهارشنبه، روزنامه وال استریت جوآنا استرن با یک دزد پرکار آیفون ملاقات کرد که از آسیب پذیری iOS استفاده کرد و هر آخر هفته بیش از 20000 دلار از قربانیان جمع آوری کرد.

بارها با نور کم و مملو از جمعیت، به پاتوق ایده آل او تبدیل شدند. مردان دانشگاهی به هدف ایده آل او تبدیل شدند. جانسون گفت: «آنها در حال حاضر مست هستند و واقعاً نمی دانند چه خبر است. او می گوید که زنان بیشتر محتاط هستند و نسبت به رفتارهای مشکوک هوشیارتر هستند.

مقاله کامل و ویدیوی همراه ارزش دیدن را دارد روزنامه وال استریت. در اینجا همچنین پیوندی به داستان در Apple News وجود دارد.

هنگامی که جانسون رمز عبور و آیفون را داشت، به سرعت رمز اپل آیدی را تغییر داد و چهره خود را در Face ID روی دستگاه ثبت کرد. از آنجا، تمام وجوه موجود در برنامه‌های بانکی، Apple Cash و برنامه‌های رمزنگاری را جستجو می‌کند. او همچنین برنامه‌های Notes و Photos را برای اطلاعات بیشتر مانند شماره‌های تامین اجتماعی بررسی می‌کند.

مقاله امروز استرن نگاهی عمیق به زندگی مجرمی دارد که آن را شغل تمام وقت خود کرده است.

جانسون به خاطر نقشش در جمع آوری نزدیک به 300 هزار دلار از آیفون های دزدیده شده در ماه مارس اعتراف کرد و به 94 ماه زندان محکوم شد.

با iOS 17.3، اپل یک ویژگی جدید محافظت از دستگاه سرقت شده را راه اندازی می کند که هدف آن محافظت از کاربران در صورت سرقت آیفون و رمز عبور آن است.

جانسون گفت در یک آخر هفته خوب، تا 30 آیفون و آی پد را به سو فروخت و حدود 20000 دلار درآمد داشت، بدون احتساب پولی که از برنامه های بانکی قربانیان، Apple Pay و غیره برداشت کرده بود.

استرن و نیکول نگوین در روزنامه وال استریت اولین کسانی بودند که در ماه فوریه عمیق تر به این پدیده گسترده پرداختند. سارقان مردم را مشاهده می کردند که رمز عبور آیفون خود را وارد می کنند، سپس همان فرد را مورد هدف قرار می دهند و آیفون آنها را می دزدند. با استفاده از رمز عبور، سارقان می توانند رمز عبور Apple ID قربانی را تغییر دهند، به برنامه های بانکی و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.

“من در حال گذراندن دوران محکومیت هستم. من فقط احساس می کنم باید سعی کنم در آن سوی دنیا باشم و سعی کنم به مردم کمک کنم.» آرون جانسون به استرن گفت. او گفت: «این رمز عبور شیطان است. گاهی ممکن است خدا باشد یا شیطان.»