معرفی رسمی اولین خودروهای مجهز به نسل بعدی CarPlay

اما اگرچه اخبار امروز اولین به‌روزرسانی است که از زمان WWDC 2022 در نسل بعدی CarPlay دریافت کرده‌ایم، هنوز سؤالات بی‌پاسخ زیادی وجود دارد.

ما اخیراً اپلیکیشن My Porsche را با CarPlay ادغام کرده‌ایم تا رانندگان حتی راحت‌تر به ویژگی‌های خودرو دسترسی داشته باشند و در آینده پشتیبانی از نسل بعدی CarPlay را به مدل‌های پورشه اضافه خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظر ارائه تجربه ای هستیم که حس شخصی آیفون راننده را با انحصار پورشه اضافه می کند.

استون مارتین اضافه کرد که نسل بعدی CarPlay با آخرین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی خود که در خودروهای مدل سال 2024 عرضه خواهد شد، سازگار است.

شانس را دنبال کنید: فرزند پسر، توییتراینستاگرام و ماستودون.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

اپل رسما به وعده دیرینه خود عمل کرد. اولین خودروهایی که از نسل بعدی CarPlay پشتیبانی می کنند (نوعی) معرفی شدند. همانطور که گزارش شده است هانت باحال و ماشین و رانندهپورشه و استون مارتین اولین خودروسازانی خواهند بود که از نسل بعدی CarPlay از سال 2024 پشتیبانی خواهند کرد.

در استون مارتین، ما برای برتری و عملکرد تلاش می کنیم و این دلیل اصلی انتخاب ما برای همکاری با اپل در نسل بعدی CarPlay است. ادغام آخرین فن آوری های پیشرفته همراه با یک رابط بصری سفارشی در ایجاد تجربه نهایی مشتری استون مارتین بسیار مهم است. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر هستیم زیرا با اپل کار می کنیم تا نسل بعدی CarPlay را در سال 2024 به آستون مارتینز بیاوریم.

ما مدت‌ها متعهد بوده‌ایم که برند و تجربه رانندگی اسپرت مترادف با پورشه را برای صاحبان پورشه فراهم کنیم. علاوه بر خود خودروی اسپورت، پیشنهادات دیجیتال کاملاً متناسب با مشتریان ما به طور فزاینده ای برای تجربه کلی رانندگی مهم می شوند.

اجرای نسل بعدی CarPlay توسط پورشه و استون مارتین، چندین صفحه در داخل خودرو را در بر می گیرد، شبکه نمادین برنامه های CarPlay، اطلاعات در حال پخش، ادغام نقشه های اپل و موارد دیگر را دوباره نمایش می دهد. CarPlay همچنین دسته سنج را کنترل می کند و سرعت سنج و سایر جزئیات را نمایش می دهد.

مارکو ماتیچی، برند جهانی و مدیر تجاری استون مارتین، در بیانیه ای گفت:

مایکل مائر، معاون استایل پورشه گفت:

اول، ما نمی دانیم کدام مدل های خاص از خودروهای پورشه و استون مارتین از نسل بعدی CarPlay پشتیبانی می کنند. همچنین نمی دانیم که آیا نسل بعدی CarPlay بر روی خودروهای موجود پورشه و استون مارتین در دسترس خواهد بود یا اینکه منحصر به مدل های جدید خواهد بود.