پاسخ اپل به گزارش گاردین مبنی بر شنیدن مکالمات خصوصی توسط پیمانکاران در حین “امتیاز” سیری

نگهبانان گفته می شود منبع این گزارش اخیر، کارآفرینی است که سیری را “امتیاز” می کند. افشاگر گفت: “پیمانکاران اپل به طور معمول اطلاعات محرمانه پزشکی، تراکنش های دارویی و سوابق رابطه جنسی زوج ها را به عنوان بخشی از کار کنترل کیفیت خود می شنوند” برای دستیار صوتی اپل.

بخش کوچکی از درخواست‌های Siri برای بهبود سیری و دیکته تجزیه و تحلیل می‌شوند. درخواست های کاربر با Apple ID کاربر مرتبط نیست. پاسخ‌های سیری در امکانات امن تجزیه و تحلیل می‌شوند و همه بازبین‌ها ملزم به رعایت الزامات حریم خصوصی سخت‌گیرانه اپل هستند. این شرکت اضافه کرد که یک زیرمجموعه تصادفی بسیار کوچک، کمتر از ۱ درصد از فعال‌سازی‌های روزانه سیری، برای امتیازدهی استفاده می‌شود و مواردی که استفاده می‌شوند معمولاً فقط چند ثانیه طول می‌کشند.

موارد بی‌شماری از ضبط‌شده‌ها شامل بحث‌های خصوصی بین پزشکان و بیماران، معاملات تجاری، معاملات به ظاهر مجرمانه، برخوردهای جنسی و موارد دیگر بوده است. این ضبط‌ها همراه با داده‌های کاربر است که مکان، جزئیات تماس و داده‌های برنامه را نشان می‌دهد.

حریم خصوصی کامل اپل برای سیری و دیکته در اینجا آمده است:

در نهایت، افشاگر گفت که پیمانکارانی که تعاملات Siri را بررسی می کنند، تنها قرار است مشکلات فنی سرویس را گزارش کنند، و هیچ چیزی بر اساس محتوایی که می شنوند. اما آنها نگران پیمانکارانی بودند که ممکن است از داده ها سوء استفاده کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

HyperDrive USB-C Hub


در اوایل این ماه، گوگل به دلیل همین رویه مورد انتقاد قرار گرفت. او گفت 0.2 درصد از جستجوهای دستیار گوگل توسط انسان برای بهبود دستیار صوتی رونویسی می شود. آمازون همچنین از انسان برای بررسی تعاملات با الکسا استفاده می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل در خط‌مشی رازداری سیری خود خاطرنشان می‌کند که کاربران می‌توانند ویژگی‌هایی مانند سرویس‌های مکان برای سیری را غیرفعال کنند یا سیری را به طور کامل غیرفعال کنند.

یکی از بزرگترین نگرانی های پیمانکار اپل، داده هایی بود که ادعا می کردند به ضبط های سیری پیوست شده است.

گزارشی امروز از روزنامه گاردین جزئیات ادعاهای مطرح شده توسط یکی از پیمانکاران اپل در مورد مکالمات شنیده شده هنگام بررسی و تجزیه و تحلیل تعاملات با سیری. این گزارش مسائل مربوط به حریم خصوصی و شفافیت را مطرح می کند و اپل بیانیه ای در این باره منتشر کرده است.

اپل برون سپاری می کند، گردش مالی بالایی وجود دارد. اینطور نیست که مردم تشویق شوند که حریم خصوصی افراد را در نظر بگیرند یا حتی آن را در نظر بگیرند. اگر کسی با نیات پلید وجود داشت، شناسایی آن کار سختی نبود [people on the recordings].



Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

این گزارش اشاره می کند که اپل به طور واضح به مصرف کنندگان اطلاع نمی دهد که درصد کمی از ضبط ها برای بهبود سیری برای پیمانکاران ارسال می شود. اپل بیانیه‌ای رسمی به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد کمتر از ۱ درصد از فعال‌سازی‌های Siri برای بهبود این سرویس تحلیل می‌شوند.