هنگامی که ساعت جدید وارد شد، سون ساعت قدیمی را بسته بندی کرد و با برچسب FedEx ارائه شده توسط اپل، آن را در محل FedEx انداخت. در طی دو ماه بعد، سون همچنان معتقد بود که این مشکل حل شده و تمام شده است – و اینطور نشد.
اپل به اشتباه 328 دلار از او دریافت کرد
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
مطابق با کره بوستون، در ماه فوریه، سون با اپل هماهنگ کرده بود که یک ساعت جایگزین از طریق FedEx به خانه او ارسال شود. طبق شرایط گارانتی، او باید ظرف دو هفته ساعت معیوب خود را پس می داد تا شارژ نشود.
پس از آن، همانطور که به او گفته شده بود، ادعایی را با فدرال اکسپرس تسلیم کرد و چند روز بعد ایمیلی دریافت کرد که در آن آمده بود: “پس از تکمیل تحقیقات ما، باید با احترام ادعای شما را رد کنیم.” وی ادامه می دهد: سوابق ما نشان می دهد که یک الحاقیه به قرارداد شما اضافه شده است مبنی بر اینکه شما موافقت کرده اید که هیچ گونه ادعایی ناشی از خدمات حمل و نقل ارائه شده توسط FedEx را مطرح نکنید.
اپل در مقابل فدکس
ماه گذشته، سون هزینه ای معادل 328 دلار در صورت حساب کارت اعتباری خود از اپل دریافت کرد – احتمالاً هزینه ساعت جدید او. پس از تماس با اپل و انتقال چندین بار، به او گفته شد که این اتهام به این دلیل است که اپل هرگز ساعت او را دریافت نکرده است. سپس Son شماره ردیابی صفر را دریافت کرد و اپل به او گفت که خود با FedEx تماس بگیرد.
اکنون، اگر کسی قبلاً سعی کرده است با FedEx تماس بگیرد، میدانید که آسان نیست. پس از یک ساعت و نیم تماس با FedEx، هیچ راهی وجود نداشت که این شرکت بتواند بسته Son را ردیابی کند. تنها راهی که میتوانست شرایط را بررسی کند این بود که سون شکایتی را مطرح کند.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
ویک سون، فروشنده بازنشسته از بوستون، اخیراً یک اپل واچ خرید و متوجه شد که پس از چهار ماه شارژ آن متوقف شده است. ساعت هنوز تحت گارانتی یک ساله سازنده خود بود و سون نیز دو سال AppleCare+ را خریداری کرده بود. چیزی که می توانست یک تبادل ساده به یک شکست انگشت اشاره بین اپل و فدکس تبدیل شود.
به عنوان یک فروشنده بازنشسته، سون احساس می کرد که از زمانی که اپل کارش را خراب کرد، باید در ازای آن چیزی بدهکار باشد. او از اپل یک «آیپد پرو پلاس» میخواهد، اما آن دو به یک جفت ایرپاد رضایت دادند.