اکنون، اگر کسی قبلاً سعی کرده است با FedEx تماس بگیرد، میدانید که آسان نیست. پس از یک ساعت و نیم تماس با FedEx، هیچ راهی وجود نداشت که این شرکت بتواند بسته Son را ردیابی کند. تنها راهی که میتوانست شرایط را بررسی کند این بود که سون شکایتی را مطرح کند.
مطابق با کره بوستون، در ماه فوریه، سون با اپل هماهنگ کرده بود که یک ساعت جایگزین از طریق FedEx به خانه او ارسال شود. طبق شرایط گارانتی، او باید ظرف دو هفته ساعت معیوب خود را پس می داد تا شارژ نشود.
Source link
بخش appl 9to5mac فارسی
ماه گذشته، سون هزینه ای معادل 328 دلار در صورت حساب کارت اعتباری خود از اپل دریافت کرد – احتمالاً هزینه ساعت جدید او. پس از تماس با اپل و انتقال چندین بار، به او گفته شد که این اتهام به این دلیل است که اپل هرگز ساعت او را دریافت نکرده است. سپس Son شماره ردیابی صفر را دریافت کرد و اپل به او گفت که خود با FedEx تماس بگیرد.
پس از چندین بار رفت و برگشت با فدکس و اپل، سون بالاخره با اپل تماس گرفت. این بار تماس از سوی تیم روابط اجرایی اپل انجام شد. این شرکت اشتباه را پذیرفت و گفت که نباید به سون گفته می شد که با FedEx تماس بگیرد. خوشبختانه او در نهایت 328 دلار خود را از اپل پس گرفت.
پس از آن، همانطور که به او گفته شده بود، ادعایی را با فدرال اکسپرس تسلیم کرد و چند روز بعد ایمیلی دریافت کرد که در آن آمده بود: “پس از تکمیل تحقیقات ما، باید با احترام ادعای شما را رد کنیم.” وی ادامه می دهد: سوابق ما نشان می دهد که یک الحاقیه به قرارداد شما اضافه شده است مبنی بر اینکه شما موافقت کرده اید که هیچ گونه ادعایی ناشی از خدمات حمل و نقل ارائه شده توسط FedEx را مطرح نکنید.
اپل در مقابل فدکس
ویک سون، فروشنده بازنشسته از بوستون، اخیراً یک اپل واچ خرید و متوجه شد که پس از چهار ماه شارژ آن متوقف شده است. ساعت هنوز تحت گارانتی یک ساله سازنده خود بود و سون نیز دو سال AppleCare+ را خریداری کرده بود. چیزی که می توانست یک تبادل ساده به یک شکست انگشت اشاره بین اپل و فدکس تبدیل شود.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.