با توجه به الف کارآموز بازرگانی به گفته منابع آگاه، اپل می خواهد تیم خدمات خود را بازسازی کند تا این رده سودآورتر شود. ادی کیو، معاون ارشد خدمات اپل، قبلاً تغییراتی را برای تقویت خدمات این شرکت اعمال کرده است.
این تغییرات در حالی صورت میگیرد که خدمات اپل رکورد سود و تعداد مشترکین را ثبت کرده است. تنها منبع تبلیغاتی اپل که همین است تبلیغات در شبکه جستجوی فروشگاه App، در سال 2021 با رشد 238 درصدی به 3.7 میلیارد دلار رسید و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به 5.5 میلیارد دلار برسد. این گزارش ادعا میکند که تغییرات در سیاستهای حفظ حریم خصوصی اپل، که شامل شفافیت ردیابی برنامهها میشود، منجر به هزینه بیشتر توسعهدهندگان برای تبلیغات جستجوی App Store شده است.
در اوایل سال جاری، اپل رسما با MLB همکاری کرد تا بیسبال جمعه شب را به طور انحصاری برای Apple TV+ بیاورد. با این حال، جزئیات مربوط به زمانی که مشتریان این تغییرات را در عمل مشاهده خواهند کرد نامشخص است.
همچنین بخوانید:
[ad_2]
Source link
بخش appl 9to5mac فارسی
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.