اپل در حال تغییر ساختار خدمات برای تمرکز بر پخش و تبلیغات است

با توجه به الف کارآموز بازرگانی به گفته منابع آگاه، اپل می خواهد تیم خدمات خود را بازسازی کند تا این رده سودآورتر شود. ادی کیو، معاون ارشد خدمات اپل، قبلاً تغییراتی را برای تقویت خدمات این شرکت اعمال کرده است.

این تغییرات در حالی صورت می‌گیرد که خدمات اپل رکورد سود و تعداد مشترکین را ثبت کرده است. تنها منبع تبلیغاتی اپل که همین است تبلیغات در شبکه جستجوی فروشگاه App، در سال 2021 با رشد 238 درصدی به 3.7 میلیارد دلار رسید و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به 5.5 میلیارد دلار برسد. این گزارش ادعا می‌کند که تغییرات در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی اپل، که شامل شفافیت ردیابی برنامه‌ها می‌شود، منجر به هزینه بیشتر توسعه‌دهندگان برای تبلیغات جستجوی App Store شده است.

در اوایل سال جاری، اپل رسما با MLB همکاری کرد تا بیسبال جمعه شب را به طور انحصاری برای Apple TV+ بیاورد. با این حال، جزئیات مربوط به زمانی که مشتریان این تغییرات را در عمل مشاهده خواهند کرد نامشخص است.

همچنین بخوانید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل دقیقاً یک شرکت خدماتی نیست زیرا درآمد اصلی آن هنوز از سخت افزار است، اما اشتراک ها به رگ حیاتی این تجارت تبدیل شده اند. آنها اکنون بزرگتر از محصولاتی مانند مک و آیپد هستند. با این حال، به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد با فشار بر پلتفرم‌های پخش و تبلیغات، دسته خدمات خود را بیشتر از این پیش ببرد.

پیتر استرن، معاون خدمات اپل، همچنین مسئول “تبلیغات” بود – همانطور که در پروفایل لینکدین خود توضیح داد. با این حال، کیو خواست که استرن به طور کامل به خدماتی مانند Apple One اختصاص یابد، به این معنی که تاد ترزی مسئولیت تجارت تبلیغاتی اپل را بر عهده خواهد گرفت.

با این حال چیزهای بیشتری در راه است. کارآموز بازرگانی شایعات مبنی بر مذاکره اپل برای آوردن بازی‌های NFL به Apple TV+ را تأیید می‌کند، که به طور بالقوه باعث جذب مشترکان بیشتر به این پلتفرم می‌شود. این شرکت می‌تواند محتوای NFL را با ارائه تبلیغات یا از طریق یک بسته ورزشی اضافی کسب درآمد کند.