جای تعجب نیست که اپل از اظهار نظر در مورد این خبر خودداری کرد. سال گذشته، فروشگاه خردهفروشی اپل در تاوسون، مریلند، اولین فروشگاه این شرکت بود که به اتحادیه تبدیل شد. از سوی دیگر، اپل به تلاش های خود برای جلوگیری از اتحادیه شدن فروشگاه ها، از جمله جلسات سراسری با کارکنان خرده فروشی برای “بحث در مورد خطرات اتحادیه سازی” ادامه می دهد.
این گزارش خاطرنشان می کند که جستجوی راهنمایی از مشتریان تأثیر قابل توجهی بر “تجربه خرده فروشی کنترل شده شرکت” خواهد داشت. این اتحادیه استدلال میکند که انعام دادن راهی برای مشتریان است تا «قدردانی خود را برای کاری که بدون هیچ تعهدی به خوبی انجام شده است ابراز کنند». برخی از کارمندان ذکر شده در گزارش می ترسند که این درخواست غیرعادی می تواند مذاکرات را دشوارتر کند و توجه را از تغییرات مهم تر منحرف کند.

اپل با اتحاد فروشگاه های خود با چالش هایی مواجه است
همانطور که توسط بلومبرگ، کارمندان خرده فروشی اپل به نمایندگی از انجمن بین المللی ماشین آلات و کارگران هوافضا در حال انجام مذاکرات با این شرکت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هستند. آنها در آخرین پیشنهاد خود خواهان افزایش 10 درصدی حقوق و همچنین تغییر در سیاست های مرخصی، سوگواری و اضافه کاری شدند.

اپل از زمانی که برخی فروشگاه ها تصمیم به اتحادیه شدن گرفتند، با کارمندان خرده فروشی خود در ایالات متحده با اختلافاتی مواجه شده است. این بار، یک فروشگاه اتحادیهای اپل در مریلند خواستار چیزی کاملاً غیرعادی شد. علاوه بر دستمزد بالاتر و زمان مرخصی اضافی، که انتظار می رود، کارکنان می خواهند بتوانند از مشتریان راهنمایی دریافت کنند.
کارمندان خرده فروشی اپل خواهان پرداخت بهتر و راهنمایی مشتریان هستند
اما در درخواست آنها چیز دیگری وجود دارد. علاوه بر افزایش دستمزد، کارمندان از اپل میخواهند که سیستم انعام را نیز اتخاذ کند. به این ترتیب، مشتریان می توانند 3٪، 5٪ یا یک مبلغ سفارشی برای تراکنش های کارت اعتباری در فروشگاه به کارمندان انعام دهند.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.