مربوط:
نادیا مارتینز، بنیانگذار کالی، یک شرکت تولید کننده کفش در کالیفرنیا، گفت: “شخصا، تاثیر تغییرات اپل در سال 2021 را به اندازه سال 2022 احساس نکرده ام. این سال فقط بی رحمانه است.” خشکشویی. اتاق در سال 2014. او گفت: “تبلیغات گران تر شده اند، ما دسترسی کمتری به داده ها داریم و آنها به اندازه گذشته موثر نیستند.”
گفتنی است، این پست در ادامه به لیست سایر مشاغل کوچکی که هنوز از این تغییرات رنج می برند، می پردازد، همانطور که می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید.
با iOS 14.5، اپل شفافیت ردیابی برنامه خود را معرفی کرد تا به کاربران کمک کند انتخاب کنند که آیا می خواهند توسط برنامه ها و تبلیغ کنندگان ردیابی شوند یا نه. از آن زمان، این شرکت تغییرات زیادی در حریم خصوصی ایجاد کرده است تا اطمینان حاصل شود که کاربران کنترل بهتری بر داده های خود دارند.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
فایننشال تایمز اشاره میکند که «بسیاری از کسبوکارهای کوچک که برای جذب مشتریان جدید به تبلیغات آنلاین متکی هستند، در ابتدا تا ماههای اخیر متوجه تأثیر کامل محدودیتهای اپل نشدند».