چالش های اپل کارت موضوع تحقیقات نظارتی گلدمن

[ad_1]

هفته گذشته گلدمن ساکس آشکار کرد که با تحقیقات اداره حمایت مالی مصرف کننده در مورد تجارت کارت اعتباری مصرف کننده خود مواجه است. گزارشی جدید از CNBC امروز جزئیات بیشتری در مورد این کاوشگر ارائه می دهد که می توان آن را به “رشد سریع اپل کارت” نسبت داد.

همانطور که هفته گذشته اشاره کردیم، گلدمن ساکس به تازگی وارد بازار کارت های اعتباری ایالات متحده شده است. مشارکت آن با اپل برای اپل کارت تا کنون بزرگترین ابتکار آن است و تنها ارائه کارت اعتباری مصرف کننده دیگر آن یک کارت اعتباری مشترک با جنرال موتورز است.

به این ترتیب، Apple Card نقش مهمی در این تحقیقات CFPB ایفا می کند – گزارش امروز توضیح می دهد که “رشد سریع” Apple Card منجر به مشکلات متعددی برای Goldman Sachs شده است. این بانک یک پلتفرم کاملاً جدید برای مدیریت اپل کارت در پشت صحنه ایجاد کرده است و این پلتفرم به سادگی نتوانسته با رشد اپل کارت همراهی کند.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که اپل کارت را آزار می دهد، روند رسیدگی به اختلافات گلدمن است. این زمانی است که یک مشتری بازپرداخت وجه را در یک تراکنش ثبت می‌کند، یا به این دلیل که مجاز نبوده است یا به این دلیل که کالا یا خدمات آن‌طور که تاجر توضیح داده نیست.

افرادی که خواستند نامشان فاش نشود تا صادقانه در مورد وضعیت صحبت کنند، گفتند: وقتی یک کاربر اپل کارت با یک تراکنش مخالفت می کند، گلدمن باید در مهلت های قانونی به دنبال راه حلی باشد، و این گاهی اوقات شکست می خورد. به گفته مردم، مشتریان گاهی اطلاعات متناقضی دریافت می کردند یا زمان انتظار طولانی داشتند.

بر اساس گزارش امروز، گلدمن «بیش از آنچه انتظار می رفت، دعوی قضایی دریافت کرد». «شما این صف‌ها را دارید که باید در مدت زمان مشخصی پاک کنید. یک منبع گفت: کسب و کار آنقدر بزرگ می شد که ما ناگهان مجبور شدیم اتوماسیون بیشتری برای مقابله با آن ایجاد کنیم. CNBC.

سیستم گلدمن برای رسیدگی به اختلافات یک شکایت رایج در میان کاربران اپل کارت بوده است. مانند 9to5Mac برای اولین بار گزارش شد اوایل امسالاپل و گلدمن ساکس حتی پس از شکایات کاربران به مشتریان فرصتی دوباره برای اعتراض در معاملات دادند.

کارت سیب دوبل نقد

گفته می شود تحقیقات CFPB در مورد گلدمن ساکس در درجه اول بر شکایات مربوط به بازپرداخت وجه تمرکز دارد. در این گزارش آمده است: «تنظیم‌کننده‌ها بر شکایات مشتریان از چند سال گذشته تمرکز کرده‌اند و منبع اصلی این شکایات از تلاش برای بازپرداخت وجه است.»

گلدمن هنگام ساخت سیستم های اپل کارت، تصمیم گرفت به جای استفاده از “سیستم های فناوری چند دهه ای” که سایر شرکت های بزرگ کارت اعتباری استفاده می کنند، پلتفرم خود را بسازد. با توجه به این شکایات، گلدمن “منابع را برای خودکارسازی بیشتر فرآیند بازپرداخت شارژ هدایت کرده است.”

CNBC همچنین اشاره می کند که اپل کارت تا حد زیادی بزرگترین محصول مصرفی گلدمن است. این شرکت تا به امروز 11.84 میلیارد دلار وام کارتی بر اساس پرونده های نظارتی ایجاد کرده است و اکثریت قریب به اتفاق این رقم از Apple Card است.

اپل هنوز در مورد این تحقیقات یا هیچ یک از شکایات و حل اختلافات اپل کارت اظهار نظر نکرده است. را این شرکت یک پروژه داخلی دارد با اسم رمز “Breakout” که به کاهش اتکای آن به شرکای خارجی مانند گلدمن برای محصولات مالی کمک می کند.

اپل یک پلتفرم خرید جدید را در حال حاضر راه اندازی کرده است، در اواخر امسال به عنوان بخشی از iOS 16. این ویژگی “Apple Pay Later” نام دارد و اپل مدیریت وام به تنهایی، با تکیه بر یک بانک شریک.

گلدمن و مسترکارت همچنان نقش کوچکی در Apple Pay Later خواهند داشت زیرا اپل هنوز منشور بانکی خود را ندارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی