کسب و کارهای کوچک تغییرات حریم خصوصی اپل در زمینه تبلیغات را پس می زنند

این نشریه می‌گوید، از سوی دیگر، جستجوی گوگل و تجارت تبلیغاتی آمازون، که بر ردیابی شخص ثالث متکی نیست، در سه ماهه دوم رونق گرفت. حتی کسب و کار تبلیغاتی خود اپل به نام تبلیغات جستجو نیز سهم بازار را ربود.

اپل گفت فایننشال تایمز که “داده های یک کاربر متعلق به او است و او باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد داده های خود را با چه کسی به اشتراک بگذارد”.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

فایننشال تایمز اشاره می‌کند که «بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک که برای جذب مشتریان جدید به تبلیغات آنلاین متکی هستند، در ابتدا تا ماه‌های اخیر متوجه تأثیر کامل محدودیت‌های اپل نشدند».

نظر شما در مورد تغییرات حریم خصوصی اپل و تاثیر آن بر تجارت چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

تجزیه و تحلیل داده‌های 1300 کسب‌وکار کوچک توسط Varos، یک پلتفرم اشتراک‌گذاری داده، نشان می‌دهد که هزینه جذب مشتریان جدید از طریق تبلیغات آنلاین در سال جاری «به‌طور قابل‌توجهی بالاتر» از سال گذشته است، در حالی که درآمد نیز هر ماه در سه ماهه دوم سال 2022 کاهش یافته است که منجر به کاهش 13 درصدی در ماه ژوئن.

گفتنی است، این پست در ادامه به لیست سایر مشاغل کوچکی که هنوز از این تغییرات رنج می برند، می پردازد، همانطور که می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید.

با iOS 14.5، اپل شفافیت ردیابی برنامه خود را معرفی کرد تا به کاربران کمک کند انتخاب کنند که آیا می خواهند توسط برنامه ها و تبلیغ کنندگان ردیابی شوند یا نه. از آن زمان، این شرکت تغییرات زیادی در حریم خصوصی ایجاد کرده است تا اطمینان حاصل شود که کاربران کنترل بهتری بر داده های خود دارند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مربوط:

نادیا مارتینز، بنیانگذار کالی، یک شرکت تولید کننده کفش در کالیفرنیا، گفت: “شخصا، تاثیر تغییرات اپل در سال 2021 را به اندازه سال 2022 احساس نکرده ام. این سال فقط بی رحمانه است.” خشکشویی. اتاق در سال 2014. او گفت: “تبلیغات گران تر شده اند، ما دسترسی کمتری به داده ها داریم و آنها به اندازه گذشته موثر نیستند.”

با این کار، فیس بوک و سایر شرکت ها با طرح های تبلیغاتی خود ضرر می کنند. اما، بر اساس یک مطالعه جدید، علاوه بر بازیگران بزرگ، شرکت های کوچکتر نیز از این تغییرات رنج می برند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.