گرادیان: Pawel Czerwinski/Unsplash. تلفن: افتخار.
در کل سه ماهه دوم، اپل شاهد کاهش 5.8 درصدی فروش خود بود. با این حال، در حالی که همه افراد به جز Honor با کاهش از 23% تا 44% مواجه هستند، اپل همچنان توانسته سهم بازار خود را اندکی افزایش دهد، از 14.1% به 15.5%. این تا حد زیادی به جشنواره خرید 6.18 نسبت داده می شود، با عملکرد بهتر اپل از سایر برندها و فروش بیشتر در سه ماهه دوم خود در ژوئن.
علیرغم عملکرد دلسرد کننده در سه ماهه دوم 2022، تولیدکنندگان اصلی چینی به تلاش های خود برای تقویت موقعیت خود در بخش رده بالا ادامه دادند. HONOR و شیائومی با ادغام چندین ویژگی آیفون، مدل های رده بالای خود را با اپل مقایسه کردند […]
آنر تنها برندی بود که سهم بازار خود را در طول سه ماهه افزایش داد، اگرچه اپل عملکرد بهتری نسبت به سایر برندها داشت.
HONOR به عنوان یک پذیرنده و مبتکر صنعت، ابتدا فناوری نرخ نوسازی تطبیقی LTPO 1~120Hz3 و فناوری کاهش نور PWM 1920Hz را در صفحه نمایش گوشی هوشمند ترکیب می کند که در HONOR Magic4 Pro به کار رفته است. این نمایشگر انحصاری میتواند تجربهای واقعاً فراگیر با مصرف انرژی کمتر و فشار چشم کمتر ارائه دهد.
بیشترین کاهش در آمارهای مصرف کنندگان در آوریل رخ داد و کل خرده فروشی کالاهای مصرفی 11.1 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت. احساسات ضعیف مصرف کننده، همراه با ضریب نفوذ بالای گوشی های هوشمند در چین، منجر به عملکرد ضعیف فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم شد.
Honor صفحه نمایش 120 هرتزی ProMotion را به عنوان یک نوآوری توصیف می کند.
اپل ظاهراً از تأثیر کاهش قیمتها بر فروش دلگرم شد، زیرا برای اولین بار در وبسایت رسمی خود تخفیفهایی ارائه کرد.
دوم، با کپی کردن عملکرد از آیفون. اینها شامل تشخیص چهره و صفحه نمایش 120 هرتزی است.
تحقیقات Counterpoint با خبر بد شروع شد: روند نزولی در فروش گوشی های هوشمند مشاهده شده در سه ماهه اول در سه ماهه دوم بدتر شد.
تولیدکنندگان اصلی چینی گزینه های زیادی برای ورود به بخش رده بالای تحت سلطه اپل ندارند.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.