قانون چیپس با رای سنا تصویب شد، بعد از اینکه 52 میلیارد دلار به 280 میلیارد دلار تبدیل شد

این طرح با 64 رای موافق در مقابل 33 رای موافق و 17 جمهوری خواه به تصویب رسید. حمایت هر دو حزب نشان داد که چگونه رقابت تجاری و نظامی با پکن – همراه با وعده هزاران شغل جدید در آمریکا – به طور بنیادی رویه های قدیمی حزب را تغییر داده است و باعث ایجاد توافق در میان جمهوری خواهانی شده است که زمانی از مداخله دولت در بازارها اجتناب می کردند. و دموکرات هایی که در برابر هجمه های فدرال در برابر تجارت های بزرگ مقاومت کرده بودند.

گرفتن 9to5Mac

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کمبود با ترکیبی از عوامل ایجاد شد. این موارد شامل افزایش تقاضا برای فناوری در طول همه‌گیری، اختلال در تولید مرتبط با COVID، و تقاضای رو به رشد برای تراشه‌های خودروسازان است. همانطور که خودروها به تعداد فزاینده ای از واحدهای مبتنی بر ریزپردازنده متکی هستند.

را نیویورک تایمز گزارش می دهد که یک قانون اصلاح شده چیپس و علم اکنون توسط سنا تصویب شده است و مجموع مبلغ اکنون به 280 میلیارد دلار رسیده است.

مجلس سنا روز چهارشنبه لایحه 280 میلیارد دلاری را با هدف تقویت مزیت تولیدی و فناوری آمریکا برای مقابله با چین تصویب کرد و در رای قاطع دو حزبی بزرگترین مداخله دولت در سیاست صنعتی از دهه‌ها تاکنون به تصویب رسید.

تیم کوک، مدیرعامل اپل فاش کرد که محدودیت های عرضه برای اپل در دو سه ماهه 6 میلیارد دلار هزینه داشته و هشدار داد که این ضربه ممکن است در سه ماهه سوم مالی به 8 میلیارد دلار برسد.

سال گذشته، سنا بودجه 52 میلیارد دلاری را برای تقویت تولید تراشه در ایالات متحده تصویب کرد و مجلس نمایندگان در فوریه سال جاری حمایت خود را اضافه کرد. انگیزه دوگانه بود. اول، برای رسیدگی به کمبود تراشه جهانی.

قانون چیپس که در اصل برای ترغیب سازندگان تراشه به افتتاح کارخانه‌های 52 میلیارد دلاری آمریکا طراحی شده بود، اکنون با حمایت دو حزبی به تصویب سنا رسیده است. انتظار می‌رود که او هفته آینده در مجلس رای بیاورد، اما در طول حضورش در کنگره وزن بیشتری پیدا کرده است.

گزارش اخیر نشان می دهد که کمبودهایی در هفت دسته تراشه وجود داشته است و چهار مورد از آنها تا سال 2022 تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یک بدبین ممکن است نشان دهد که حجم بسیار بیشتری از پول باعث ارسال وجوه به حوزه های انتخابیه سنا بیشتر می شود و به سناتورها این امکان را می دهد که در مورد تعداد شغل هایی که در ایالت خود ایجاد کرده اند – فقط برای نیم دوره- به خود ببالند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

دوم، میل به اطمینان از اینکه ایالات متحده از چین عقب نمانده است – یا بیش از حد به آن وابسته نیست.

با این حال، دلیل هر چه باشد، باید از سرمایه گذاری بسیار مورد نیاز در تحقیقات علمی استقبال کرد.

علیرغم حمایت هر دو حزب، سیاستمداران تلاش کردند تا بر سر جزئیات به توافق برسند و برخی نگران بودند که این لایحه اصلا تصویب نشود. کمک مالی پیشنهادی بارها و بارها تکرار شد، با سیاستمداران مختلف که می خواستند برای مسائل دیگر بودجه اضافه کنند، و این بودجه ثانویه بود که باعث بحث و جدل شد.

قانون چیپس به 280 میلیارد دلار افزایش یافت

اپل برای طرح اولیه فشار آورد و گفت که ساخت یک کارخانه TSMC در آریزونا حیاتی است که تراشه هایی برای شرکت کوپرتینویی بسازد.

زمینه

این قانون منعکس کننده یک اجماع قابل توجه و نادر در یک کنگره قطبی شده به نفع تدوین یک استراتژی بلند مدت برای مقابله با تشدید رقابت ژئوپلیتیکی کشور با پکن بود. این طرح بر سرمایه گذاری وجوه فدرال در فناوری ها و نوآوری های پیشرفته برای ایجاد قدرت صنعتی، فناوری و نظامی کشور متمرکز است.

ما اخیراً زمینه را توضیح دادیم:

بزرگ‌ترین مشکل مربوط به پردازنده‌ها و پردازنده‌های گرافیکی نیست، بلکه تراشه‌های ساده‌تر مانند درایورهای نمایشگر و سیستم‌های مدیریت انرژی است. این تراشه‌های با فناوری نسبتاً پایین در تعداد زیادی دستگاه از جمله دستگاه‌های اپل استفاده می‌شوند.

رای قبلی به عنوان آزمونی برای بررسی اینکه آیا سناتورها مایل به اضافه کردن بودجه اضافی برای هزینه های علمی، آموزشی و دفاعی گسترده تر هستند یا خیر استفاده شد. این رای نشان داد که در واقع حمایت کافی از آن وجود دارد.