کپی کردن ویژگی های آیفون به برند چینی Honor کمک کرد تا فروش خود را دو برابر کند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تولیدکنندگان اصلی چینی گزینه های زیادی برای ورود به بخش رده بالای تحت سلطه اپل ندارند.

اپل ظاهراً از تأثیر کاهش قیمت‌ها بر فروش دلگرم شد، زیرا برای اولین بار در وب‌سایت رسمی خود تخفیف‌هایی ارائه کرد.

علیرغم عملکرد دلسرد کننده در سه ماهه دوم 2022، تولیدکنندگان اصلی چینی به تلاش های خود برای تقویت موقعیت خود در بخش رده بالا ادامه دادند. HONOR و شیائومی با ادغام چندین ویژگی آیفون، مدل های رده بالای خود را با اپل مقایسه کردند […]

بر اساس گزارش بازار پالس کانترپوینت، فروش گوشی های هوشمند در چین در سه ماهه دوم سال 2022 نسبت به مدت مشابه سال قبل 14.2 درصد کاهش داشته است. حجم این سه ماهه 12.6 درصد کمتر از سطح مشاهده شده در سه ماهه اول سال 2020 تحت تأثیر همه گیری شدید و کمتر از نیمی از بالاترین رکورد در سه ماهه چهارم سال 2016 بود. آخرین باری که فروش کمتر از آن دوره بود، این بود. تقریباً ده سال پیش، در سه ماهه چهارم سال 2012، زمانی که آیفون 5 معرفی شد.

تحقیقات Counterpoint با خبر بد شروع شد: روند نزولی در فروش گوشی های هوشمند مشاهده شده در سه ماهه اول در سه ماهه دوم بدتر شد.

یک گزارش جدید اطلاعاتی بازار می گوید که برند چینی گوشی های هوشمند Honor موفق شد فروش سالانه خود را در سه ماهه دوم دو برابر کند و کپی کردن ویژگی های آیفون یکی از دلایل این موفقیت بود.

گرادیان: Pawel Czerwinski/Unsplash. تلفن: افتخار.

در کل سه ماهه دوم، اپل شاهد کاهش 5.8 درصدی فروش خود بود. با این حال، در حالی که همه افراد به جز Honor با کاهش از 23% تا 44% مواجه هستند، اپل همچنان توانسته سهم بازار خود را اندکی افزایش دهد، از 14.1% به 15.5%. این تا حد زیادی به جشنواره خرید 6.18 نسبت داده می شود، با عملکرد بهتر اپل از سایر برندها و فروش بیشتر در سه ماهه دوم خود در ژوئن.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

HONOR به عنوان یک پذیرنده و مبتکر صنعت، ابتدا فناوری نرخ نوسازی تطبیقی ​​LTPO 1~120Hz3 و فناوری کاهش نور PWM 1920Hz را در صفحه نمایش گوشی هوشمند ترکیب می کند که در HONOR Magic4 Pro به کار رفته است. این نمایشگر انحصاری می‌تواند تجربه‌ای واقعاً فراگیر با مصرف انرژی کمتر و فشار چشم کمتر ارائه دهد.

Honor صفحه نمایش 120 هرتزی ProMotion را به عنوان یک نوآوری توصیف می کند.

دوم، با کپی کردن عملکرد از آیفون. اینها شامل تشخیص چهره و صفحه نمایش 120 هرتزی است.

آنر تنها برندی بود که سهم بازار خود را در طول سه ماهه افزایش داد، اگرچه اپل عملکرد بهتری نسبت به سایر برندها داشت.

اقتصاد چین در سه ماهه دوم سال 2022 تنها 0.4 درصد رشد سالانه داشته است که کمتر از انتظارات بازار 0.8 تا 1 درصد است. در این دوره، شهرهای بزرگ چین، از جمله مرکز مالی و تولیدی پان شانگهای، دچار تعطیلی کامل یا جزئی شدند. بیشترین ضربه مربوط به بخش خدمات بود که در محدوده انقباضی قرار گرفت و از 4 درصد رشد سالانه در سه ماهه اول به 0.4 درصد در سه ماهه دوم سقوط کرد.

با توجه به شرایط سخت اقتصادی در چین، این تعجب آور نیست، زیرا این کشور سیاست خود مبنی بر دستور تعطیلی سراسر شهر را در پاسخ به تعداد کمی از آزمایش های مثبت کووید ادامه می دهد.

بیشترین کاهش در آمارهای مصرف کنندگان در آوریل رخ داد و کل خرده فروشی کالاهای مصرفی 11.1 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت. احساسات ضعیف مصرف کننده، همراه با ضریب نفوذ بالای گوشی های هوشمند در چین، منجر به عملکرد ضعیف فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم شد.

Honor فروش خود را بیش از دوبرابر سال به سال افزایش داد و 103 درصد رشد کرد و کانترپوینت گفت که دو عامل در این زمینه نقش دارند. اول اینکه، این شرکت شعبه های بسیاری در شهرهای سطحی دارد. 2 که کمتر از شهرهای بزرگ تحت تأثیر تعطیلی ها قرار گرفتند.