گرگ جوسویاک در مصاحبه جدید درباره سخنان کلیدی استیو جابز، رویداد “شات بر روی آیفون” و موارد دیگر صحبت می کند. [Video]

و سالها این را به ما می گفت. این فقط بخشی از این ارائه نبود، که اتفاقات بزرگی در این فضا در این تقاطع اتفاق می افتد. زیرا شما باید به اندازه کافی فنی باشید تا بتوانید محصولات عالی خلق کنید، اما باید از آن جنبه هنرهای لیبرال استفاده کنید تا بدانید چگونه چیز جدیدی خلق کنید… چگونه خلاق باشید. این برای شرکت کاملاً صادق است. این کاملا برای محصولات ما صادق است. این در مورد بازاریابی ما نیز صادق است.

Joswiak همچنین درباره سخت افزار دوربین آیفون 15 پرو مکس توضیح داد، از جمله توضیح داد که چگونه رویداد اکتبر مک به طور کامل در آیفون فیلمبرداری شده است.

گرگ جوسویاک، معاون ارشد بازاریابی اپل در سراسر جهان، اخیراً با فروشگاه تایوانی iMod مصاحبه کرده است. در ویدیوی ارسال شده در یوتیوب، Josiwak در مورد تصمیم اپل برای فیلمبرداری کامل یک رویداد با آیفون، نحوه کار این شرکت با کاربران خلاق و حرفه ای، صحبت های اصلی استیو جابز و موارد دیگر صحبت می کند.

و یکی از چیزهایی که نمی‌دانم درباره آن می‌دانید یا نه… رویداد اخیر مک که ما انجام دادیم کاملاً در آیفون فیلمبرداری شده است. و فوق العاده به نظر می رسد، درست است؟ ویرایش به طور کامل در مک انجام شد و ویدیو به طور کامل در آیفون گرفته شد. این به شما نشان می دهد که با iPhone 15 Pro چه کاری می توانید انجام دهید، بنابراین ما بسیار بسیار به آن افتخار می کنیم.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

مصاحبه کامل در زیر قابل مشاهده است.

ما سال هاست که روی دوربین ها و آیفون های خود سرمایه گذاری کرده ایم. ما احساس می‌کنیم که این مسئولیت را در قبال کاربران خود داریم زیرا بیشتر از هر دوربین یا دستگاه دیگری در جهان عکس‌ها با آیفون گرفته می‌شود.

یکی از چیزهایی که همیشه به ذهن خطور می کند، این است که اگر برخی از سخنرانی های استیو جابز را به خاطر داشته باشید، او درباره آن صحبت می کرد و در تقاطع فناوری و هنرهای لیبرال، تابلوهای راهنما را نشان می داد. و او توضیح داد که اپل در آن تقاطع است. این در DNA اپل است که فناوری به تنهایی کافی نیست. این فناوری با هنرهای لیبرال و با علوم انسانی پیوند خورده است.

و ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که اگر محصولاتی عالی با ویژگی‌های عالی ایجاد کنیم که برای الهام بخشیدن و غنی‌تر کردن زندگی مشتریانمان طراحی شده‌اند، این اساس داستان است.

ما گوشی‌های هوشمند دیگر را رقیب خود نمی‌دانیم. ما دوربین‌های حرفه‌ای سطح بالا را همان چیزی می‌بینیم که سعی می‌کنیم از آن تقلید کنیم. و چیزی که ما از دست می‌دادیم توانایی انجام کالیبراسیون پس از رنگ بود و اکنون این قابلیت‌ها را با آیفون 15 پرو اضافه کرده‌ایم.

این داستان توسط Mosyle پشتیبانی می شود، تنها پلتفرم یکپارچه اپل. Mosyle تنها راه حلی است که به طور کامل پنج برنامه مختلف را در یک پلتفرم تنها اپل ادغام می کند و به کسب و کارها و مدارس اجازه می دهد تا به راحتی و به طور خودکار همه دستگاه های اپل خود را استقرار، مدیریت و محافظت کنند. بیش از 38000 سازمان از راه حل های Mosyle برای خودکارسازی استقرار، مدیریت و امنیت میلیون ها دستگاه اپل در هر روز استفاده می کنند. امروز یک حساب کاربری رایگان درخواست کنید و دریابید که چگونه می‌توانید ناوگان اپل خود را با قیمتی که باور کردنش سخت است، در حالت خلبان خودکار قرار دهید.

در این مصاحبه، جوسویاک برخی از چیزهایی که در کنار استیو جابز آموخته را به اشتراک می گذارد:

آنچه او همچنین به ما می گوید این است که همه بازاریابی خوب بر اساس حقیقت است. این به نظر اساسی می رسد، اما بسیاری از شرکت ها سعی می کنند شما را به چیزی باور کنند که لزوماً درست نیست.